فروشگاه بازی Aptoide iOS این هفته راه اندازی می شود. لیست انتظار 20000


فروشگاه بازی‌های Aptoide iOS روز پنجشنبه در اروپا راه‌اندازی می‌شود، سومین فروشگاه اپلیکیشن شخص ثالث که پس از Setapp و AltStore معرفی می‌شود.

هر سه شرکت در حال استفاده از تغییراتی هستند که اپل مجبور شد در اتحادیه اروپا با قانون بازارهای دیجیتال ایجاد کند، که برای اولین بار فروشگاه App را به روی رقابت باز می کند.

Aptoide در حال حاضر سومین فروشگاه بزرگ اپلیکیشن اندروید را دارد و امیدوار است بتواند این موفقیت را در پلتفرم iOS تکرار کند، اگرچه رویکرد متفاوتی در پیش گرفته است. در حالی که فروشگاه اندروید Aptoide انواع برنامه ها را ارائه می دهد، فروشگاه iOS حداقل در ابتدا به بازی ها محدود می شود.

این شرکت در حال حاضر شمارش معکوس برای راه اندازی در ساعت 10 صبح به وقت گرینویچ در 6 ژوئن دارد.

لینکی برای دانلود اپلیکیشن وجود دارد، اما اگر اکنون آن را امتحان کنید، به شما اطلاع داده می شود که واجد شرایط نیستید. در واقع، این شرکت ادعا می کند که لیست انتظار 20000 نفری دارد و تنها بین 500 تا 1000 نفر در روز اجازه نصب اپلیکیشن را می دهد.

آپتوئید گفت لبه که در ابتدا تنها با هفت بازی راه اندازی می شود، اما می گوید که این تعداد به سرعت به 30 بازی خواهد رسید و بیش از 100 توسعه دهنده iOS ابراز علاقه کرده اند.

یکی از دلایل این علاقه می تواند رویکرد آن به ساختار قیمت گذاری اپل برای فروشگاه های برنامه جایگزین باشد.

Aptoide همچنین اولین بازار شخص ثالث iOS در اروپا است که راه حل خریدهای درون برنامه ای (IAP) مورد تایید اپل را راه اندازی کرده است که از طریق یک IAP SDK در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد.

این شرکت در حال اتخاذ رویکرد جدیدی برای جبران هزینه فناوری پایه 50 سنت اپل (CTF) برای هر نصب سالانه فروشگاه است. به‌جای انتقال مستقیم به کاربران در قالب اشتراک، هزینه‌هایی که برای خریدهای درون‌برنامه‌ای از توسعه‌دهندگان دریافت می‌شود، پرداخت می‌شود. Trezentos می گوید: «این بدان معناست که برنامه های مبتنی بر IAP در Aptoide iOS ترجیح داده می شوند.

اتصالات Setapp و AltStore

Setapp Mobile MacPaw ماه گذشته به عنوان یک نسخه بتا فقط با دعوتنامه راه اندازی شد، با ترکیب اولیه 13 برنامه. انتظار می‌رود تا زمانی که در اواخر تابستان به روی عموم باز شود، این تعداد به 30 عدد برسد و احتمالاً 20 درخواست دیگر نیز بعداً دنبال خواهند شد.

AltStore عرضه خود را در آوریل آغاز کرد، اگرچه نصب آن به لطف حلقه‌هایی که اپل صاحبان آیفون را مجبور می‌کند تا برای نصب فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث به کار خود ادامه دهند، چندان آسان نیست.

سایر فروشگاه های برنامه احتمالاً دنبال خواهند شد.

کلاژ 9to5Mac توسط Aptoide و Luke Chesser در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی