قاضی اپیک گیمز به اپل می گوید که تمام اسناد تصمیم گیری آن را می خواهد


قاضی پرونده اپل علیه اپیک گیمز به شرکت کوپرتینویی گفت که می‌خواهد تمام اسناد این شرکت را در رابطه با سیاست‌های بازنگری شده اپ استور ببیند – و او قویاً تأکید کرد که منظورش این بوده است. همه دو

این به دنبال اظهارات قبلی است که در آن او قویاً تلویحاً به این موضوع اشاره کرد که اپل به دلیل رعایت بد نیت از حکم ضد انحصار که در سال 2021 صادر کرد، گناهکار است.

داستان تا اینجا

  • اپیک گیمز سیستم پرداخت درون برنامه ای خود را در آیفون معرفی کرد
  • این امر اپ استور را دور زد و کمیسیون 30 درصدی اپل را رد کرد.
  • این نقض آشکار شرایط و ضوابط اپ استور بود
  • اپل با ممنوعیت شرکت در اپ استور پاسخ داد
  • این دو شرکت اقدام قانونی کردند
  • دادگاه به Epic گفت که اپل یک انحصار عمل نمی کند
  • دادگاه از اپل خواست تا اجازه فروش درون برنامه ای خارج از اپ استور را بدهد.
  • هر دو پرونده به بخش‌هایی از تصمیمی که دوست نداشتند اعتراض کردند
  • دادگاه عالی ایالات متحده از رسیدگی به هر یک از استیناف ها خودداری کرد

هنگامی که دستور قاضی راجرز تایید شد، اپل اعلام کرد که اجازه فروش برنامه های شخص ثالث را می دهد، اما همچنان از آنها 27٪ کمیسیون (12٪ برای توسعه دهندگان کوچک) دریافت می کند.

Epic به دادگاه بازگشت تا استدلال کند که این یک عمل سوء نیت از جانب اپل بوده است، زیرا مغایر با هدف حکم قاضی بوده است.

ماه گذشته، قاضی راجرز قویاً تلویحاً اعلام کرد که احتمالاً به نفع Epic رای خواهد داد و اظهارات او نشان می دهد که ادعاهای اپل را باور نمی کند که این شرکت واقعاً معتقد است که با قصد تصمیم او مطابقت دارد.

قاضی تمام اسناد اپل را می خواهد

سرویس مطبوعاتی دادگستری گزارش می دهد که قاضی اکنون خواستار مشاهده تمام اسناد داخلی اپل در رابطه با تصمیم آن مبنی بر دریافت کمیسیون 27 درصدی برای تمام خریدهای درون برنامه ای خارج از اپ استور شده است. واضحه اپل گزارش را مشاهده کرد.

راجرز روز جمعه گفت که هنوز به اسناد متعددی از اپل از دوره ای که سیاست های جدید App Store خود را کاوش کرده و تایید کرده است، قبل از تصمیم گیری در مورد این موضوع نیاز دارد.

راجرز به وکیل اپل، مارک پری، گفت: «من تمام اسناد اپل را می‌خواهم که مربوط به فرآیند تصمیم‌گیری آن در مورد موضوعاتی است که در دادگاه وجود دارد. “همه. اگر نگرانی وجود دارد، خیلی گسترده باشید.

از 9to5Mac بگیرید

ما در آن زمان گفتیم که پاسخ اپل عملاً به منزله دادن انگشت به قاضی بود، و به نظر می‌رسید که ماه گذشته این دیدگاه را تکرار می‌کرد. پردازشگرهای پرداخت مانند Stripe معمولاً 3٪ کارمزد دریافت می کنند، بنابراین محاسبه ای که اپل ادعا می کند انجام نداده است “27٪ + 3٪ = 30٪” است… جای تعجب نیست که قاضی باور نداشته باشد.

او خواست تا تمام اسناد مربوط به این تصمیم را ببیند – و تاکید کرد که واقعاً می خواهد همه از آنها – مدرک دیگری است که اپل تمام اعتبار خود را نزد او از دست داده است، و او می خواهد خودش ببیند که چگونه تصمیم گرفته شده است.

عکس از Wesley Tingey در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی