قانون‌گذاران از FTC می‌خواهند که اپل را در مورد ردیابی تلفن همراه مورد بررسی قرار دهد


گزارشی از روزنامه وال استریت نشان می دهد که چهار قانونگذار دموکرات از کمیسیون تجارت فدرال می خواهند که از اپل و گوگل به دلیل جمع آوری و فروش اطلاعات شخصی کاربرانشان تحقیق کند.

بر اساس این نشریه، قانونگذاران در نامه‌ای به لینا کان، رئیس FTC نوشتند که اپل و گوگل “با ایجاد شناسه‌های ردیابی مخصوص تبلیغات در سیستم‌عامل‌های تلفن همراه خود، آگاهانه این اقدامات مضر را تسهیل کردند.”

که گفت روزنامه وال استریت همچنین اشاره می کند که هر دو شرکت بهبودهایی را برای محدود کردن جمع آوری داده های کاربر انجام داده اند. به عنوان مثال، اپل چندین رویکرد متفاوت با ورود با اپل، شفافیت ردیابی برنامه و حتی گزارش حریم خصوصی در پیش گرفته است.

اما برای سناتورهای الیزابت وارن، ران وایدن، کوری بوکر و نماینده سارا جیکوبز، اپل و گوگل می توانند ردیابی کاربران از طریق اطلاعات آنلاین آنها را دشوارتر کنند.

با این حال، تا همین اواخر، اپل این شناسه ردیابی را به طور پیش‌فرض فعال می‌کرد و از مصرف‌کنندگان می‌خواست که تنظیمات گیج‌کننده تلفن را برای غیرفعال کردن آن بررسی کنند. Google همچنان این شناسه ردیابی را به‌طور پیش‌فرض فعال می‌کند و تا همین اواخر حتی به مصرف‌کنندگان فرصتی برای انصراف نداده بود. در این نامه آمده است که سناتور ران واین (D.، Ore.)، سناتور الیزابت وارن (D.، ماساچوست)، سناتور کوری بوکر (D.، NJ) و نماینده سارا جیکوبز (D., NJ) امضا کردند. D.، کالیفرنیا). “این اعتبارنامه ها با ایجاد یک قطعه اطلاعات مرتبط با دستگاه واحد که کارگزاران داده و مشتریان آنها می توانند برای پیوند دادن به سایر داده های مصرف کننده از آن استفاده کنند، به بازار کارگزار داده های غیرقانونی دامن زده است.”

آنها می نویسند: «اغلب می توان به راحتی یک مصرف کننده خاص را در مجموعه داده ای از سوابق مکان «ناشناس» با جستجو برای دیدن محل خواب آنها در شب شناسایی کرد.

روزنامه وال استریت می گوید اپل بیانیه ای ارائه نکرده است. این نشریه همچنین به رهبری خان در کمیسیون تجارت فدرال اشاره می‌کند و خاطرنشان می‌کند که از زمان تصدی FTC در یک سال پیش، این آژانس “به دنبال تقویت قوانینی است که بر نحوه جمع‌آوری داده‌های کاربران توسط دستگاه‌های دیجیتالی مشاغل حاکم است”.

اپل در چند سال گذشته یک صدای قوی در مورد حفظ حریم خصوصی بوده است، اما این باعث نمی شود که این شرکت از بحث و جدل با ادعای انحصار یا حتی عدم انجام کافی برای اطمینان از امنیت داده کاربران در وب مصون بماند.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی