قیمت آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس اپل مشخص شد آی‌ تی‌ رسان

کلیه اجناس ارائه شده در این فروشگاه، کالای اصل بوده و به همراه تضمین اصالت کالا و ۷ روز مهلت تست و تعویض کالا در صورت وجود هر گونه ایراد فنی، عرضه می‌شود. قیمت‌های رقابتی این فروشگاه، به دلیل عرضه مستقیم محصول از وارد کنندگان رسمی به مشتریان گرامی و کاهش هزینه‌های واسطه‌گری، امکان پذیر شده است. هم اکنون وقت آن رسیده که زمان و انرژی ارزشمند خود را به جای صرف کردن در خیابانها و فروشگاههای مختلف، برای خانواده و کارهای 9to5mac شخصی خود اختصاص داده و اطمینان از خرید خود را به ما بسپارید. آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکسبه کاربران امکان می‌دهند سریع‌تر و آسان‌تر دستگاه خود را راه‌اندازی کنند. تراشه A16 Bionic در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس نسل‌ها جلوتر از رقبا است و تجربه‌های بی‌نظیری مانند جزیره دینامیک را باز می‌کند. آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دارای طراحی زیبا از جنس استیل ضد زنگ و شیشه مات در چهار رنگ خیره کننده هستند.

دوربین اصلی

به علاوه، صفحه نمایش این گوشی از کیفیت تصاویر HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و دارای روشنایی معمولی ۱۰۰۰ و حداکثر روشنایی ۲۰۰۰ نیتی است. آيفون 14 پرو وعده بهبود دو برابری تنظیمات عکاسی در نور کم را می‌دهد که این موضوع به لطف سنسور ۴۸ مگاپیکسلی، بهبود صورت گرفته در لنز 12 مگاپیکسلی که اپل برای سال‌ها از آن استفاده می‌کرد و سنسور 4 پیکسلی با اندازه پیکسل های بزرگ‌تر میسر شده است. فناوری بهبود یافته LTPO به آیفون 14 پرو این اجازه را می دهد تا نرخ نوسازی را تا 1 هرتز کاهش دهد. علاوه بر این می‌تواند صفحه نمایش (از جمله عکس‌های پس زمینه) را کم نور کند.

محصولات مرتبط

با این حال اپل در A16 از ترکیب و چینش BigLittle موجود در A15 استفاده کرده و 6 هسته پردازشی را درون خود جای داده است. میزان رم این پردازنده هنوز مشخص نیست اما قطعا نسبت به نسخه های A15 بالاتر خواهد بود. همچنین استفاده از طراحی 4 نانومتری به اپل اجازه مصرف کمتر انرژی و قدرت بیشتر را داده تا این گردازنده به حفظ جایگاه اپل کمک کند. به غیر از این مشکل طی چند هفته‌ی گذشته، برخی کاربران از مشکلات مختلف این گوشی‌ها گله‌‌مند هستند. یکی از بارزترین این مشکلات، لرزش زیاد دوربین هنگام استفاده از اینستاگرام است. این مشکل دوربین باعث می‌شود که فیلم‌ها با لرزش زیاد بسیار ناپایدار به نظر برسند.

آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از یک تراشه‌ی جدید با نام A16 به عنوان قلب تپنده بهره می‌برند. پردازنده‌ای که از لحاظ فناوری ساخت تفاوتی با نسل قبل ندارد اما اپل ادعا می‌کند که عملکرد آن به مراتب بهتر از A15 است. تمرکز اپل در طراحی این تراشه روی بهبود مصرف انرژی، نمایشگر و افزایش کیفیت دوربین بوده است. در نتیجه، تراشه‌ای طراحی شده که ۶ هسته‌ی پردازشی دارد؛ دو هسته‌ی قدرتمند با ۲۰٪ مصرف انرژی کمتر و چهار هسته‌ی کوچک با یک سوم توان مصرفی تراشه‌های رقیب.

  • این قابلیت همچنین تصادف های شدید را تشخیص می دهد و سپس با شماره های امدادی تماس می گیرد.
  • این دو گوشی را باید قدرتمندترین و بهترین پرچم‌داران اپل تا سپتامبر ۲۰۲۳ بدانیم که قرار است با پرچم‌دارانی نظیر گلکسی S23، شیائومی ۱۳ اولترا، پیکسل ۷ پرو و… به رقابت بپردازند.
  • سنسور چهار پیکسلی همچنین گزینه 2x Telephoto را فعال می کند که از 12 مگاپیکسل وسط سنسور برای عکس های با وضوح کامل و ویدیوهای 4K بدون زوم دیجیتال استفاده می کند.
  • البته آیفون 14 پرو مکس کار سختی در مقابل رقبا دارد و پس از عرضه این سری باید دید آیا اپل مثل همیشه می‌تواند کاربران خود را راضی نگه دارد یا در این زمینه شکست خواهد خورد؟ با ما در فروشگاه اینترنتی 19کالا همراه باشید.

باز کردن چنین عکس‌هایی در ویرایشگر Camera Raw فتوشاپ به شما امکان می‌دهد تصویر را با جزئیات زیاد تنظیم کنید تا نتایج بصری خیره‌کننده‌ای را کسب کنید. همچنین، می‌توانید تصاویر خام را در برنامه دوربین اصلی آیفون ویرایش کنید یا Adobe Lightroom را برای ویرایش‌های بیشتر دانلود کنید. با توجه به رونمایی شرکت کوالکام و گوشی‌های اندرویدی از تراشه جدید اسنپدراگون که با فناوری 4 نانومتری ساخته شده بود، بعید به نظر می‌رسید متخصصان اپل رقابت را ببازند و باز هم از فناوری 5 نانومتری استفاده کنند که دقیقاً همین طور هم شد. در واقع A16 لیتوگرافی 4 نانومتری دارد، یعنی قطعات درون آن با فاصله‌ای کمتر از 4 نانومتر از یکدیگر چاپ شده‌اند که این ظرافت ساخت هم باعث افزایش سرعت می‌شود و هم مصرف شارژ بهینه‌تری را هم به همراه دارد.