قیمت خانواده آیفون 14 چقدر است؟ تکراتو

شیشه های قرار گرفته روی صفحه نمایش و لبه پشت دستگاه نیز در مقابل نسل قبلی مقاومت بیشتر از خود نشان داده و به خوبی در مقابل ضربات از خود مقاومت نشان می دهد. در آیفون 14 پرو مکس ناچ از صفحه نمایش حذف شده و هم اکنون شاهد حضور جزیره دینامیکی در اطراف برش مخصوص دوربین های جلویی هستیم که طبق ادعای اپل، شیوه تعاملی جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است. هرچند مانند تمامی گوشی‌های اپل، گوشی ایفون ۱۴ پرو مکس قیمت بالایی خواهد داشت، اما هیچکس نمی‌تواند منکر کیفیت ساخت و ارزش خرید بالای آیفون شود. این مدل نیز قطعاً رضایت شما را جلب می‌کند و در سال 2022 کاندیدای بهترین گوشی سال خواهد بود و کاربران زیادی از آن استقبال خواهند کرد. همان طور که در عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس پیداست، بالاخره اپل دست به یک طراحی جدید زده و ظاهر پنل جلوی این گوشی را تا اندازه‌ای تغییر داده است! هرچند کارشناسان این کمپانی آمریکایی با کوچک کردن ناچ در پرچمدار سال 2021، حسن نیت خود و توجه به نظر کاربران را نشان داده بودند، اما بازهم از اپل بیشتر انتظار می‌رفت که تغییرات بیشتری را برای حذف ناچ مستطیلی انجام دهد.

  • خبر بزرگ، یا بهتر بگوییم فقدان آن، این است که اپل از همان تراشه A15 Bionic در آیفون 14 استفاده می کند، درست مانند آنچه در آیفون 13 انجام داد.
  • توجه کنید که این قابلیت به هیچ عنوان امکان اتصال دائمی به ماهواره و یا دریافت اینترنت ماهواره ای (مانند استارلینک) را نداشته و کاربران امکان استفاده از این اتصال را فقط برای شرایط اضطراری دارند.
  • اگر با قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس مشکلی ندارید، خرید آن بدون شک تجربه‌ای جدید و فوق‌العاده را برایتان رقم خواهد زد.
  • طبق اعلام خود اپل، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس در رنگ‌های آبی، قرمز، سفید، بنفش و مشکی عرضه خواهند شد.
  • در این بین گوشی‌های آیفون 14 و 14 پلاس قادر خواهند بود با قیمتی ارزان‌تر نسبت به مدل‌های پرو، بخش بزرگ‌تری از بازار را در اختیار بگیرند.

امسال خبری از آیفون مینی نخواهد بود و این مدل جای خود را به یک مدل جدیدتر و بزرگ‌تر به‌نام آیفون 14 پلاس داده است. همچنین امسال تنها آیفون 14 پرو و پرو مکس با پردازنده جدید A16 وارد بازار خواهند شد. این صفحه نمایش وضوح ۱۲۸۴ در ۲۷۷۸ پیکسل همراه با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی دارد.

با این حال این انتظار وجود دارد که شرکت اپل، اقدام به حذف مدل مینی و البته سری اقتصادی گوشی‌ های آیفون کند. احتمالا تا سال آینده از طرف شرکت اپل شاهد یک مدل جدید از سری اقتصادی آیفون SE هستیم که در ماه های اول سال آینده میلادی یعنی سال 2022 معرفی خواهد شد. همه چیز از زمانی شروع شد که گوشی های آیفون 13 به صورت رسمی در تمامی بازارهای وبلاگ 9to5mac.ir جهان عرضه شدند؛ از بازار لوازم دیجیتال آمریکا گرفته تا بازار موبایل ایران، می توانید به راحتی گوشی های iPhone 13 را پیدا کنید. اما در این مطلب از مجله دلتوس قصد داریم تا تمامی حدس و گمان ها درباره ی مدل معرفی نشده و البته بعدی آیفون یعنی سری گوشی های آیفون 14 و زمان احتمالی عرضه آن را برایتان بگوییم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

اخاذی از زن جوان به وسیله اپل آی دی

امسال به غیر از مدل‌های پرو شاهد تغییرات زیادی در مدل‌های معمولی نبودیم و حتی پردازنده این مدل‌ها هم نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است. اما مدل‌های پرو با ویژگی‌هایی مثل جزیره داینامیک، نمایشگر همیشه روشن، پردازنده جدیدتر و بهینه‌تر و همچنین دوربین‌های جدید، می‌توانند جزو بهترین آیفون‌هایی باشند که اپل طی چند سال اخیر عرضه کرده است. نظر شما در مورد سری جدید آیفون چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

اما با توجه به رویدادهای قبلی اپل و معرفی محصولات جدید خود، انتظار داریم که آيفون 14 در ماه سپتامبر 2022 معرفی شود. علاوه بر این شرکت اپل تمایل دارد هر سال در یک زمان و یک رویداد خاص، محصولات جدید شرکت خود را رونمایی کند. از این رو ممکن است اپل گوشی جدید خود را در روزهای بین 6 الی 13 سپتامبر معرفی و در تاریخ 16 الی 23 سپتامبر عرضه کند. پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب هم به آن بتابد مشکلی با مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت. به هرحال اگر از دوستداران این برند هستید و قصد خرید پرچمدار 2022 را دارید، باید تا عرضه شدن و ورود آن به کشور صبور باشید و بر اساس اطلاعات اولیه تصمیمی نگیرید. اپل در سال 2022 مدل مینی را از خط تولید گوشی های ایفون حذف کرده و گوشی های خود را در 4 نسخه معمولی، پلاس، پرو و پرومکس تولید می کند.

گوشی گوگل