قیمت گوشی سامسونگ قیمت روز خرید موبایل سامسونگ 18 بهمن 19کالا | 9to5mac Farsi

این گوشی ها با سخت افزار و دوربین پرچمداران یک سال گذشته سامسونگ به بازار عرضه می شوند اما قیمتی رقابتی و ارزان دارند. در اصل این گوشی ها برای افرادی به بازار عرضه شده اند که قصد خرید گوشی سامسونگ پرچمدار دارند اما بودجه آن ها محدود است. از جمله گوشی های این سری می توان گلکسی اس 21 اف ای و گلکسی اس 20 اف ای را نام برد که سخت افزار قدرتمند ، دوربین قوی و نمایشگر با کیفیتی دارند اما در عین حال از قیمت مناسبی برخوردارند. پس این کمپانی دست از تلاش برنداشت و کیفیت گوشی های سامسونگ روز به روز افزایش پیدا کرد تا امروزه این گوشی های کره ای به عنوان با دوام ترین و بهترین گوشی های بازار شناخته شوند.

http://1gamer.ir

سامسونگ A52s را می‌توان از موفق‌ترین تولیدات این سری در سال 2021 دانست که توجهات بسیاری را به سوی خود جلب کرد؛ این گوشی با نمایشگر Super AMOLED و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 778G قیمت بسیار مناسبی دارد و توانست بسیار محبوب واقع شود. تلویزیون‌های این کمپانی توانستند بسیار محبوب واقع شوند و تا سال 1976، این برند توانست یک میلیون تلویزیون سیاه و سفید را به فروش رساند. تولید تلویزیون‌های رنگی ساخت سامسونگاز سال 1977 کلید خورد و این کمپانی توانست به واسطه تلویزیون‌های خود در جای جای جهان محبوب واقع شود. تمامی حقوق فروشگاه اینترنتی ایسل متعلق به شرکت آکام تجارت هوشمند می باشد. درواقع این تنها گوشی‌های بالارده شرکت سامسونگ نیستند که دارای دوربین‌های عالی هستند. شیائومی در سال‌های اخیر با معرفی گوشی‌های متنوع، با کیفیت و خوش قیمت خود توانسته است به خوبی با سامسونگ رقابت کند و در بسیاری از موارد پرفروش‌تر باشد.

در حال حاضر، Galaxy M12، M22 و M32، معروف‌ترین مدل‌های این سری از گوشی های سامسونگ در ایران به‌شمار می‌آیند. البته مدل‌های جدیدتری نیز به بازار آمده‌اند که شامل مدل‌های گلکسی M23، گلکسی M33 یا گلکسی M53 می‌شوند و با صرف کمی هزینه بیشتر می‌توانید مدل دلخواهتان را خریداری کنید. سامسونگ روز‌به‌روز قدم‌های بزرگتری را در جهت تبدیل شدن به یکی از معروف‌ترین برندهای بازار تلفن‌های همراه را برداشت تا به امروز که با تولید مدل‌های محبوبی چون سری S ،Note و … توانسته به محبوب‌ترین برند موجود در بازار تبدیل شود. از نظر قیمت گوشی سامسونگ می‌توان گفت که سری اس و سری نوت جزء گوشی‎های گران قیمت بازار موبایل محسوب می‌شوند، اما قیمت گوشی های سامسونگ سری A مقرون‌به‌صرفه‌تر بوده و تنوع زیادی نیز دارد. پنج سری گوشی سامسونگ که در بالا در رابطه با آن‌ها صحبت کردیم، نشان می‌دهند که قیمت گوشی سامسونگ بسیار متنوع است.

این محصولات شامل گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 می‌شوند. اولین مسئله ای که هنگام خرید گوشی سامسونگ برای افراد اهمیت دارد، هزینه ای است که بابت گوشی سامسونگ باید پرداخت کنند. در صورتی که هزینه برای افراد اهمیتی نداشته باشد به سراغ بررسی دیگر مشخصات گوشی ها می روند و به دنبال خرید بهترین نسخه یا آخرین مدل آن هستند؛ اما در کشور ما برای اکثر افراد، قیمت گوشی سامسونگ اولین پارامتری است که در نظر می گیرند. به خصوص که شرایط فعلی و اقتصادی حاکم در ایران بر قیمت گوشی ها تأثیر زیادی گذاشته است. سامسونگ با طراحی گوشی های هوشمند خود در رده های مختلف قیمت و کیفیتی توانسته عنوان پر فروش ترین تلفن های همراه را نیز به خود اختصاص دهد. برند سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های جدید در گوشی های خود و عرضه ی قطعات جانبی به دیگر برندها توانست در زمان کمی به یک قدرت بزرگ در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن تبدیل شود.

  • خرید گوشی سامسونگ به شما در کارهای گرافیکی کمک می‌کند تا تصاویری بسیار زیبا خلق کنید.
  • شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند.
  • روش دیگر دریافت لیست قیمت موبایل های سامسونگ تماس با شماره های ثبت شده در سایت و دریافت لیست قیمت گوشی سامسونگ از کارشناسان فروش ما است.
  • سامسونگ، یک ابرشرکت خوشه‌ای در کره جنوبی است که امروزه یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی در سراسر جهان است.

سامسونگ نسبت به حل این مسئله بی تفاوت نبوده و راهکاری که ارائه کرده است، باعث شده تا همه افراد با هر میزان درآمدی، توانایی خرید گوشی های سامسونگ را داشته باشند. راهکار سامسونگ در مورد این مسئله، عرضه محصولاتی با مدل های متنوع است؛ بنابراین افراد علاقه مند به این برند می توانند یکی از انواع گوشی های سامسونگ را به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنند. سری نوت گوشی سامسونگ هر ساله با صفحه های بزرگ و رزولوشن بالا طراحی و ساخته می شوند که به عنوان پرچمدار سامسونگ نیز شناخته خواهند شد. این محصول در سال 2011 با صفحه ی 5.3 اینچی رونمایی شد که برای یک تلفن هوشمند تا آن زمان واقعا بزرگ قلمداد می شد. نسخه ی پیشرفته تر این نوت اولیه در سال 2012 با تکنولوژی LTE توانست فروش بسیاری را برای سامسونگ به ارمغان آورد.

بنابراین توصیه می‌شود گوشی سامسونگ را با گارانتی معتبر و کد رجیستری بخرید که فروشگاه اینترنتی کالاتیک این امکان را برای شما فراهم کرده است. برخلاف برخی کمپانی‌های مطرح موبایل که موفقیت‌های گوشی های پرچم دار آن‌ها خیلی کوتاه بود و زود به پایان رسید، سامسونگ چند سالی است که طراحی و تولید دو سری S و Note را با قدرت ادامه می‌دهد. این دو سری از محصولات رده‌بالای کره‌ای‌ها، الهام‌بخش برندهای بسیاری بوده‌اند و تاثیری غیرقابل انکار بر دنیای موبایل به‌جا گذاشته‌اند.

سامسونگ چه محصولاتی تولید می‌کند؟

سایت ما بستر ایمنی را برای تصمیم گیری بهتر شما در هنگام انتخاب محصول، بهینه کردن زمان و هزینه هایتان را ایجاد کرده است. اگر زیاد به پخش ویدئو یا کنفرانس ویدئویی علاقه ندارید، یک گوشی معمولی با بلندگوهایی که در قسمت پایین قرار دارند نیز باید خوب باشد. هنگامی که رئیس هیئت مدیره مجله خبری محصولات اپل وقت، آقای کان هی لی متوجه این موضوع شد، به کارخانه محل تولید این گوشی رفت و تمام موجودی انبار مربوط به این محصول را به آتش کشید. در دهه ۱۹۸۰ سامسونگ بیشتر روی صنایع الکترونیک متمرکز شد و تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوترهای شخصی، ضبط صوت و دوربین فیلم‌برداری را آغاز کرد.

باتری گوشی S22 Ultra 5G سامسونگ : 5000 میلی آمپر