قیمت گوشی سامسونگ ️ بررسی مشخصات و خرید گوشی سامسونگ دیجی دو | 9to5mac Farsi

سری Galaxy A سامسونگ پر طرفدار ترین و پرفروش ترین سری گوشی سامسونگ است. پرونده این سری از گوشی های سامسونگ در سال 2014 با گوشی گلکسی آلفا آغاز شد. سری A سامسونگ از ابتدا نماد میان رده های خوش قیمت اما با کیفیت و لوکس این برند بودند. ترکیب سخت افزار میان رده با بدنه و متریال ساخت پرمیوم ترکیبی بسیار لذت بخش بود که توانست کاربران بسیاری را شیفته خود بکند. اما اما از چند سال قبل میانرده های اقتصادی سامسونگ یعنی سری Galaxy J با سری Galaxy A ادغام شدند و گوشی های سامسونگ از گوشی های ارزان قیمت اقتصادی تا گوشی های میان رده قاتل پرچمدار و پرمیوم تحت برند Galaxy A به بازار عرضه می شوند. به طور کلی گوشی هایی مانند Galaxy A12 ، Galaxy A22 و Galaxy A03s بازمانده سری Galaxy J هستند که تحت برند A عرضه می شوند.

در کالاتیک می‌توانید نسبت به خرید گوشی موبایل از برندهای مطرح، خرید لوازم جانبی انواع گوشی و تبلت، خرید ساعت هوشمند و دستبند سلامت و خرید لپ تاپ و لوازم جانبی کامپیوتر اقدام کنید. کمپانی سامسونگ برای ساخت گوشی‌ های خود از تراشه‌های متفاوتی نظیر اسنپدراگون، اگزینوس و یا مدیاتک استفاده می‌کند که هرکدام عملکرد متفاوتی را ارائه می‌دهند. با اینکه اکثر گوشی ‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کنند اما با وجود این، گوشی هایی هستند که در ساختار آن‌ها از تراشه دیگری استفاده شده است. متاسفانه نسخه اسنپدراگون گوشی های پرچمدار سامسونگ که عملکرد مناسب و خوبی را ارائه می‌دهند در بازار ایران یافت نمی‌شوند و فقط به کشورهای چین و آمریکا ارسال می‌شوند.

سازندگان گوشی‌ موبایلمانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی استاندارد شارژ سریع فعلی را 30 وات تعیین کرده اند. حتی برخی از سازندگان گوشی‌های اندروید شارژرهای 55 و 65 وات را ارائه می‌دهند. این بدان معناست که گوشی‌های هوشمند مدرن مجهز به باتری‌های یون لیتیوم، می‌توانند در کمتر از نیم ساعت از صفر به حداکثر شارژ برسند و برای کل روز دوام می‌آورند. با وجودی که ما در این صفحه به روز ترین لیست قیمت گوشی سامسونگ را به همراه مشخصات و ویژگی های همه مدل های گوشی قرار می دهیم، اما این اطلاعات نمی توانند جای یک راهنمای خرید جامع و تخصصی را بگیرند.

  • با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید.
  • شما در این صفحه می توانید روزانه لیست قیمت گوشی موبایل سامسونگ را دریافت کرده و تغییرات قیمت را در این صفحه مشاهده کنید.
  • درواقع گوشی های اولیه این کمپانی که به صورت ساده و کشویی بودند، به گوشی های اندروید امروزی تبدیل شدند.
  • سازندگان گوشی‌ موبایلمانند سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی استاندارد شارژ سریع فعلی را 30 وات تعیین کرده اند.

برخلاف گوشی های رده بالای سری Z، S و Note، سری A بازه‌ی قیمت گسترده‌تر و حق انتخاب بیش‌تری را در برابر طرفداران سامسونگ قرار می‌دهد. کاربران عادی می‌توانند با انتخاب مدل‌هایی مانند A12 و A22، دستگاهی خوش‌دست با توانایی انجام کارهای روزانه را داشته باشند. کاربران نیمه‌حرفه‌ای هم گزینه‌هایی مانند گلکسی A52s و A72 را در مقابل خود می‌بینند که آن‌ها را می‌توان در کلاس گوشی های قاتل پرچم دار دسته‌بندی کرد. سامسونگ برای سال 2022 نیز باز هم از سری گلکسی A گوشی‌های هوشمند جدیدی را معرفی کرده که درواقع نسخه‌های به‌روز شده با امکانات بیشتر از سال 2021 هستند.

باتری گوشی S22 Ultra 5G سامسونگ : 5000 میلی آمپر

عواملی مانند نوع پردازنده، دوربین، باتری، نوع صفحه نمایش، پردازنده گرافیکی و امکانات مختلف نرم افزاری بر قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ تاثیرگذار است. قیمت انواع گوشی‌های Samsung با توجه به گستردگی مدل‌ها و عدم ثبات بازار تلفن‌های هوشمند، بسیار متغیر است. برای دریافت جدیدترین قیمت گوشی سامسونگ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. پیش از خرید گوشی سامسونگ خالی از لطف نیست کمی با پیشینه شرکت سامسونگ آشنا شویم. شرکت سامسونگ در سال 1938 توسط «لی بیونگ چول» در سئول کره جنوبی تأسیس شد.

شرکت سامسونگ به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بعضی از گوشی‌هایش را با تراشه‌های کوالکام و بعضی دیگر را با تراشه‌های اگزینوس وارد بازار می‌کند. در هر کجای جهان که زندگی کنید، احتمالا خرید گوشی سامسونگ برای شما بسیار آسان است. ممکن است در بعضی از مناطق دنیا، جدیدترین گوشی‌های این برند با کمی تأخیر به مصرف‌کنندگان برسند اما به سختی می‌توانید جایی روی سیاره‌ی خاکی پیدا کنید که خرید این گوشی دشوار باشد. آخرین سری از گوشی‌های گلکسی، سری M است که برای مخاطبان جوان‌تر طراحی شده است. گوشی سامسونگ گلکسی M قیمت بالایی ندارد و مشخصات و طراحی آن شبیه گوشی‌های سری Galaxy A است. این گوشی‌ها معمولا نسبتا ارزان هستند و برای استفاده‌های روزمره، به خوبی کار شما را راه می‌اندازند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04E ظرفیت 64 گیگابایت

از زمان آغاز به کار فروشگاه اینترنتی ساری تک به دلیل برخورداری از کادر مجرب و تکنسین های آکادمیک و تعهد به آنچه که هر خریداری برای خرید سالم بدان نیازمند است روز به روز در حال توسعه می باشد. کمپانی سامسونگ یک مجموعه تجاری بزرگ میباشد که از چند شرکت و واحد تولیدی در زمینه‌های مختلف تشکیل شده است. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های کره جنوبی به شمار می‌رود که تقریباً یک پنجم کل صادرات کشور را؛ صنایع الکترونیکی، صنایع سنگین، ساخت و ساز و صنایع دفاعی، به خصوص گوشی های سامسونگ بر عهده دارد.

http://1gamer.ir

برای پردازش داده ها در Z Flip 4 از تراشه کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 که جزء جدیدترین پردازنده های موجود در بازار است، استفاده کرده اند و رابط کاربری One UI 4.1.1 با اندروید نسخه 12 این گوشی را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل کرده است. نمایشگر این گوشی، اندازه ای برابر با 6.7 اینچ دارد و می تواند تصاویری با رزولوشن 2640 در 1080 پیکسل را نمایش دهد. حداکثر روشنایی این پنل 1200 نیت است و از نرخ تازه سازی برابر با 120 هرتز پشتیبانی می کند. یک دوربین دوگانه در قاب پشتی گوشی با رزولوشن 12 مگا پیکسل برای ثبت تصاویر قرارگرفته است و دوربین سلفی آن یک لنز 10 مگا پیکسلی است.

متاسفانه، گوشی‌های سامسونگ دارای این پردازنده تنها در آمریکای شمالی به فروش می‌رسند و گوشی‌های Galaxy S در نقاط دیگر دنیا، مجهز به پردازنده‌ی اگزینوس هستند. مجله خبری محصولات اپل این برند، هر سال، به غیر از این پنج سری، گوشی‌های دیگری را نیز وارد بازار می‌کند. ما در اینجا صرفا می‌خواهیم در رابطه با گوشی‌های هوشمند سامسونگ صحبت کنیم.

Samsung Galaxy M31 6/128GB Mobile Phone

وقتی به سری گلکسی اس فکر می کنید، کیفیت ساخت در مقایسه با مدل های فعلی سری A به طور مداوم بالاتر است. پلی کربنات به سادگی در مدل گلکسی S21 نسبت به گلکسی A53 برتری بیشتری دارد و عناصر فلزی را روی قاب یا دوربین گوشی خواهید دید. کدام سری گوشی هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله به بیان تفاوت های سری گلکسی سامسونگ می پردازیم و شما را با مدل های فعلی آشنا می کنیم.