قیمت گوشی سامسونگ ️ خرید انواع گوشی سامسونگ samsung کالاتیک | 9to5mac Farsi

با این حال اصلا جای نگرانی نیست چرا که تراشه‌های اگزینوس نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند و به‌راحتی از پس بسیاری از پردازش‌ها برمی‌آیند و شما را در انجام امور روزانه همراهی می‌کنند. لازم به ذکر است که استفاده از این تراشه‌ها در قیمت گوشی موبایل سامسونگ نیز تأثیرگذار است. سامسونگ یکی از محبوب ترین برندهای فعال در زمینه تولید گوشی های هوشمند است که توانسته در کشور ما طرفداران زیادی به دست آورد. این کمپانی همواره تلاش کرده است تا پاسخ گوی نیاز گروه های مختلفی از مردم با علاقه مندی ها و توانایی های متفاوت باشد؛ بنابراین گوشی های خود را در سه رده پایین رده، میان رده و پرچم دار راهی بازار می کند. رنج قیمت محصولات این کمپانی در محدوده ای است تا همه افراد علاقه مند توانایی خرید آن ها را داشته باشند.

Samsung Galaxy A02 3/64GB Mobile Phone

همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم، غول کره ای برای تمام اقشار، تمام سلیقه ها و تمام نیاز ها گوشی موبایل تولید می کند. کافی است بعد از تعیین بودجه خرید گوشی، مشخصات گوشی های سامسونگ موجود در آن رده قیمتی را بررسی کنید. گرچه در چند سال اخیر به علت تحریم ها و تورم بسیار بالای کشور خرید گوشی خوب بسیار سخت شده است.

  • گلکسی A با طراحی بهبود یافته و قطعات سخت افزاری قابل قبول، از همان ابتدا مورد توجه خریداران قرار گرفت.
  • یکی از تفاوت‌های گوشی‌های گلکسی اس با گوشی‌های رقیب، مجهز بودن آن‌ها به تراشه‌ی کوالکام است که جدیدترین پردازنده‌‌های گوشی‌های هوشمند را وارد بازار می‌کند.
  • این شرکت در اول مارس سال 1938 توسط آقای لی بیونگ چول که تنها دارایی او حدود 27 دلار بود، تاسیس شد.
  • گوشی های سامسونگ حتی در مدل‌های میان‌رده نمایشگرهای بسیار خوبی دارند و همواره از نمایشگرهای اولد این شرکت به عنوان یکی از بهترین‌‌ها در هر رده یاد می‌شود؛ نمایشگرهای اولد روشنایی بالایی دارند و کنتراست عالی و رنگ‌های زنده‌ای ارائه می‌کنند.
  • همچنین شما را به بررسی‌ها و پیشنهادات فعلی راهنمایی می‌کنیم که به شما در پیدا کردن گوشی مناسب کمک می‌کند.

در دهه‌های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، شرکت سامسونگ، آهسته آهسته راه خود را به بازار گوشی‌های موبایل باز کرد. با این حال، هنوز فاصله‌ای زیاد با شرکت نوکیا داشت ولی از موتورولا بالاتر بود. در سال ۱۹۸۸ اولین مجله خبری محصولات اپل وارد بازار شد گوشی SH-100 همانند دیگر گوشی‌هایی بود که در دهه‌ی ۱۹۸۰، ظاهری زمخت با یک آنتن داشت.

رابط کاربری سامسونگ

فونر حدود 11 سال پیش فعالیت خود را به صورت مغازه حضوری آغاز کرد و سال 97 هم سایت آنلاین این مجموعه راه‌اندازی شد. این سابقه طولانی مدت و همچنین ضمانت اصالت کالا و داشتن نماد اعتماد باعث می‌شود تا کاربر با خیال آسوده بتواند خرید گوشی سامسونگ خود را از فروشگاه فونر انجام دهد. همچنین شما می‌تواند تا سقف 30 میلیون تومان از فونر به صورت قسطی کالا خریداری کنید که اطلاعات مربوط به این بخش را می‌توانید از سایت فونر مطالعه کنید. کمپانی سامسونگ از تمامی امکانات خود استفاده کرده تا از بازار رقابتی موبایل جا نماند.

http://1gamer.ir

گارانتی آکاموند را می‌توان در حال حاضر بهترین گارانتی گوشی‌‌‌های سامسونگ در ایران نامید که خدمات بسیار خوبی به کاربران ارائه می‌دهد. سامسونگ این سری را برای آن دسته از افرادی طراحی کرد که اهمیت زیادی به عمر باتری گوشی هوشمندشان می‌دهند. هر یک از سری‌های گوشی سامسونگ به‌منظور خاصی تولید شده است؛ به‌طور مثال سری نوت مخصوص افرادی است که بیشتر با کارهای گرافیکی و مهندسی درگیرند. گوشی‌های سامسونگ دارای قیمت‌های بسیار مناسبی هستند که هر کاربری با هر بودجه‌ای می‌تواند براحتی بنا به نیاز خود محصول مدنظرش را تهیه کند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی J7 پرو 2017 J730F/DS دو سیمکارت 64 گیگابایت