قیمت گوشی سامسونگ 18 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | 9to5mac Farsi

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. اصلی ترین و ترکیبی از چند نرم افزار موجود در کامپیوترها است که بستر اصلی جهت اجرای دیگر نرم افزارها و مدیریت سخت افزار را فراهم می کند. از معروفترین سیستم عامل ها می توان به ویندوز، اندروید، مکینتاش و iOS اشاره کرد. به دلیل پردازنده‌های ضعیف‌تر و RAM کم‌تر، این گوشی‌ها چندان سریع نیستند. با باتری‌ این گوشی‌ها، می‌توانید بدون نیاز به شارژ مجدد، یک روز کامل را سپری کنید.

به همین دلیل، گوشی های ساخت سامسونگ هم بین کاربران عادی و هم کاربران حرفه‌ای محبوبیت دارند و در همه‌جای دنیا به‌عنوان محصولاتی مطمئن و باکیفیت شناخته می‌شوند. البته لازمه‌ی دستیابی به این کیفیت مثال‌زدنی، اصالت کالای خریداری شده است. خیلی از گوشی های گلکسی توسط شرکت‌های بی‌نام و نشان چینی کپی‌برداری می‌شوند و در ظاهر تفاوتی با محصولات اصلی ندارند، اما عملکرد اکثر آن‌ها فاجعه‌آمیز است.

Samsung Galaxy A04e 3/32GB Mobile Phone

شرکت سامسونگ سرمایه‌گذاری زیادی روی این گوشی‌ها کرده است و اعتقاد دارد که گوشی‌های هوشمند تا شونده، جایگاه ویژه‌ای در آینده‌ی این صنعت دارند. این گوشی‌ها، بهترین قابلیت‌ها را برای مشتریان عمومی گوشی سامسونگ فرآهم می‌آورند. گوشی‌های Galaxy S معمولا قدرتمند‌ترین گوشی‌های این برند هستند و بهترین دوربین‌ها را در میان گوشی‌های هوشمند موجود در بازار دارند. واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند. در مجموع می‌توان گفت که اگر هر نوع وسیله‌ی الکترونیکی داشته باشید، احتمالا برند سامسونگ آن را نیز می‌توانید پیدا کنید. برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحهگوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید.

ایده‌ی ساخت یک گوشی بسیار بزرگ مجهز به یک قلم الکترونیک، ایده‌ای دیوانه‌وار به نظر می‌رسد اما سامسونگ این ایده را به بهترین شکل ممکن عملی کرد. در سال ۲۰۰۷، اپل از اولین آیفون خود رونمایی کرد که نوید بخش آغاز عصر گوشی‌های هوشمند بود. در همان زمان‌ها، شرکت سامسونگ یک سری مجله خبری محصولات اپل را با سیستم‌های عامل متنوعی شامل سیمبین، ویندوز و … گوشی های سری گلکسی ام مانند گلکسی ام 51 با تمرکز بر باتری و شارژدهی طراحی شده اند. به طور کلی هر گوشی از سری M ، در مقابل همتای سری A خود از باتری بزرگتری بهره می برد.

در فهرست محبوب‌ترین گوشی های سامسونگ در بازار ایران، نام چند مدل از این سری از جمله Galaxy A12، Galaxy A52s 5G و Galaxy A03s دیده می‌شود. سامسونگ برای سال 2022 به سراغ معرفی محصولاتی ازجمله گلکسی A13، گلکسی A23، گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 رفته که هم‌اکنون در بازار ایران حضور دارند. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد.

  • سامسونگ گوشی‌هایی را از سطح مبتدی تا سطح بالا تولید می‌کند، عمدتاً این شرکت گوشی‌های هوشمند خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است که شامل صفحه کلید موبایل ، ارزان قیمت و پرچم‌دار است.
  • همان طور که می دانید آخرین تکنولوژی ها و دستاورد های یک کمپانی در دل پرچمداران قرار می گیرند.
  • گوشی های سری Z سامسونگ از سال 2019 وارد سبد محصولات سامسونگ شدند تا خلاقیت و جسارت این شرکت در تولید گجت‌های متفاوت را به نمایش بگذارند.

در حال حاضر گلکسی M52 ارزش خرید بسیار زیادی دارد و با وجود قیمت مناسب از تراشه و صفحه نمایشی بسیار خوب استفاده می‌کند و شارژدهی مناسبی هم دارد. به طور کلی گوشی‌ های سری M از نظر آپدیت نرم افزاری و همچنین مقداری کیفیت ساخت بدنه شرایط ضعیف‌تری نسبت به سری A دارند. درست است که این گفته در مورد همه گوشی‌های این برند صدق نمی‌کند، ولی به طور کلی به غیر از گوشی ‌های اقتصادی سامسونگ دیگر مدل‌ها از پنل‌های سوپر امولد استفاده می‌کنند که همین مورد عامل بسیار جذابی در خرید گوشی سامسونگ است. این پنل‌ها کیفیت بسیار خوبی دارند و رنگ مشکی را با عمقی بی‌نهایت به نمایش درمی‌آورند. دیگر رنگ‌ها نیز در پنل‌های سوپر امولد به صورت بسیار زنده و پویا به نمایش گذاشته می‌شوند. همانطور که گفتیم، سامسونگ هرساله طیف وسیعی از انواع گوشی‌های هوشمند را روانه بازار می‌کند، همین امر باعث شده تا همه با هر بودجه‌ای بتوانند موبایل مناسب خود را پیدا کنند.

http://1gamer.ir

صفحه نمایش گلکسی A04s با توجه به توسعه اخیر سامسونگ روی PLS-LCD که داده است در این گوشی نیز استفاده کرده است. اما برای یک گوشی با این قیمت، نرخ نوسازی 90 هرتزی صفحه نمایش یک مزیت به حساب می‌آید. برند سامسونگ که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند، تبلت و گوشی هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. پردازنده موبایل سامسونگ زد فولد 3 یکی از قدرتمندترین مدل‌های موجود در بازار است یعنی پردازنده شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۸۸. با این پردازنده دیگر نگران بازی‌های سنگین و هنگ کردن گوشی نباشید و با خیالی راحت از تمام ظرفیت گوشی استفاده کنید. این جنس‌‌ها می‌توانند ضربات از ارتفاع ۲ تا ۳ فوت را تحمل کنند، در حالی که انواع از جنس شیشه مطمئناً خرد خواهند شد.

همچنین لازم به یادآوری است که بسیاری از این تلفن‌ها جزو بهترین‌هایی هستند که دنیای گوشی‌های هوشمند تا به حال دیده است – بدترین از بهترین‌ها بودن هنوز هم بسیار عالی است. با تمام موارد گفته شده، حتما در نظرسنجی زیر به سری گلکسی اس مورد علاقه خود رای دهید و رتبه های خود را در نظرات به ما بدهید! خرید گوشی پرچمدار می تواند یکی از گزینه های شما باشد اگر از لحاظ مالی دچار محدودیت نباشید. گوشی های جدید پرچمدار سامسونگ شامل Galaxy s22 ultra ، Galaxy s22 plus ، Galaxy s22 از بهترین های بازار در این رده قیمتی هستند.

آیا یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند را می‌خواهید؟ پس گوشی از سری S را انتخاب کنید. در این سری گوشی‌های هوشمند طراحی زیبا، حاشیه کمتر و ظاهری لوکس را خواهید دید. با دوربین‌های عالی آن‌ها می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های زیبایی را ثبت کنید. صفحه نمایش (که معمولاً Quad HD است) فیلم‌ها را بسیار واضح نمایش می‌دهد. گوشی‌ گلکسی سری S قدرت پردازش بالایی دارند، همیشه بدون مشکل کار می‌کنند و سریع پاسخ می‌دهند. بدون شک، مکمل سخت‌افزار در گوشی‌ های اندرویدی بخش نرم‌افزار است که در تجربه کاربری افراد تأثیر به سزایی دارد.

باتری گوشی a32 سامسونگ : 5000 میلی آمپر

برای خرید گوشی های موبایل سامسونگ از کاربران به صفحه گوشی های سامسونگ فروشی کاربرانمراجعه نمایید. در خیلی از موارد کاربران با مراجعه به سایت های مرجع خارجی پایین ترین قیمت اعلام شده برای هر گوشی رو به عتوان قیمت گوشی سامسونگ در نظر میگیرن. برای مثال اگه قیمت کانقیگ حافظه ۶۴ یه گوشی ۳۰۰ دلار باشه برای حافظه ۱۲۸ هم همون قیمت رو محاسبه میکنن.

حافظه قابل ارتقا