قیمت گوشی سامسونگ Samsung امروز ۱۸ بهمن ترب | 9to5mac Farsi

در حالی که سری Samsung Fold بزرگتر است و به صورت افقی تا می شود تا یک تبلت بسیار بزرگ را به نمایش بگذارد. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. برای دوربین سلفی یک لنز 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است که حداقل نیازهای شما برای دوربین سلفی را برطرف می‌نماید. برای داشتن کیفیت بهتر در عکاسی محیط‌های روشن‌تر بسیار مناسبتر هستند همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 را با این گوشی تجربه کنید.

Samsung Galaxy A52s 5G 6/128GB Mobile Phone

صفحه نمایش‌ آن‌ها واضح‌تر نمایش می‌دهد و صدای بهتری نسبت به گوشی‌های سری A و J دارند. کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت تبلت

همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. برای مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ و خرید آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.

بهترین گارانتی گوشی‌های سامسونگ در ایران کدام است؟

سامسونگ در این گوشی‌ها تمرکز زیادی به روی بخش سخت افزاری دارد تا با وجود قیمت کم شما گوشی نسبتا سریع و بدون کندی خریداری کنید. سامسونگ به تازگی نسل جدید گوشی‌ های تاشو خود را به بازار معرفی کرده است. قبل از معرفی این گوشی‌ها سازنده کره‌ای 60 درصد بازار گوشی‌ های تاشو را در اختیار داشت و حالا با معرفی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 انتظار می‌رود این عدد تا 80 درصد افزایش پیدا کند. این یعنی اگر شما به گوشی تاشو علاقه داشته باشید احتمالا بهترین انتخاب پیش رویتان گوشی های سری Z سامسونگ است و این می‌تواند یکی از دلایل دیگر برای خرید این برند باشد.

قبل از خرید گوشی هوشمند باید مشخص کنید که از گوشی برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید و انتظار شما از گوشی چیست. علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید گوشی اختصاص دهید را هم مشخص کنید. تنوع بالای محصولات، با امکانات و قیمت های مختلف، یکی از ویژگی های بسیار مهم گوشی های موبایل سامسونگ است که باعث شده این گوشی ها از هر قشری مشتری داشته باشند. سامسونگ قبل‌تر پرچمداران خود را تحت دو سری S و Note وارد بازار می‌کرد ولی این روند متوقف شد و آخرین بازمانده سری نوت یعنی نوت 20 اولترا در سال 2020 به بازار عرضه شد.

شما در این سایت با بررسی قیمت انواع گوشی Samsung می‌توانید محصول مد نظر خود را یافته و با خیال راحت و با ضمانت اصل بودن محصول آن را خریداری نمایید. امروزه با فاصله گرفتن زندگی از شیوه سنتی، یکی از بهترین روش‌های خرید گوشی Samsung می‌تواند خرید آنلاین آن باشد. در واقع گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به حدی قدرتمند طراحی شده‌اند که در بازار رقابتی تلفن هوشمند رقیب سرسختی برای دیگر شرکت‌ها باشند.

http://1gamer.ir

ما با یاری یکدیگر، بوستانی پهناور و سرشار از درختانی پٌربار از محصولات رنگارنگ برای شما فراهم آورده ایم تا شما هرآنچه مایل بودید از شاخه ی درختان با قیمتی مناسب به همراه تخفیف ها و هدایای ویژه چیده و نهایت لذت را ببرید. باغ کالا یک فروشگاه اینترنتی با تیمی حرفه ای می باشد که با پشتکار بالا توانسته با تمامی برند های روز دنیا همکاری کند و مانند سایر فروشگاه های اینترنتی با تلاش و کوشش فراوان خود، به یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. باغ کالایی ها گرد هم آمدند تا با رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت همیشگی شما کاربران محترم، به اصول کلیدی (مهلت تست 7 روزه (کالاهای فاقد گارانتی)، تضمین اصل ‌بودن کالا و ارائه ی گارانتی همراه تمام محصولات) پرداخته و آرامش خاطر را برایتان، به ارمغان آورند. ما با توضیحاتی واضح و مختصر این امکان را به شما می دهیم تا قبل از خرید، درباره ی محصولات اطلاعات کافی را داشته باشید.

سری نوت سامسونگ هم از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت مجله خبری محصولات اپل سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل که این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد. البته در نظر داشته باشید که چندی می‌شود که سامسونگ تولید این سری از گوشی‌های خود را متوقف کرده و هنوز مشخص نیست که قصد تولید این سری از گوشی‌های خود را دارد یا خیر.

  • با پایان یافتن دوران سری J، سامسونگ کار روی گوشی های سری M را با هدف به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار رو به رشد آسیا آغاز و مدل های M10 و M20 را در سال 2019 معرفی کرد.
  • سامسونگ این غول کره‌ای تولید گوشی‌های هوشمند خود را به قشر خاصی محدود نکرده است و تمام کاربران با هر بودجه‌ای که برای خرید موبایل سامسونگ در نظر گرفته باشند می‌توانند برای تهیه آن اقدام کنند.
  • البته، جدید شرکت LG اعلام کرده است که دیگر گوشی هوشمند تولید نمی‌کند عملا به غیر از آیفون، رقیب دیگری برای گوشی‌های سامسونگ باقی نمی‌ماند.
  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • در آن سال‌ها، شرکت‌های کره‌ای توجه اصلی خود را به کمیت (در مقابل کیفیت) معطوف کرده بودند که این طرز نگاه، موجب بالا رفتن آمار خرابی گوشی های ساخته شده توسط سامسونگ شده بود.