قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

سامسونگ این غول کره‌ای تولید گوشی‌های هوشمند خود را به قشر خاصی محدود نکرده است و تمام کاربران با هر بودجه‌ای که برای خرید موبایل سامسونگ در نظر گرفته باشند می‌توانند برای تهیه آن اقدام کنند. با بالا رفتن تنوع محصولات در بازار موبایل، حالا سامسونگ هم تلاش می‌کند هر نسل از گوشی های پرچمدار خود را در چند ورژن طراحی و تولید کند. پس از این دستگاه، به‌ترتیب گوشی های S22 Plus و S22 قرار می‌گیرند که سخت‌افزار و درنتیجه، قیمتی متفاوت دارند.

سری ای گوشی سامسونگ

به این دلیل که قیمت به صورت لحظه‌ای در این منابع به روز می‌شود، اما در نظر داشته باشید که قبل از خرید حتما از اعتبار سایت مورد نظر آگاهی کامل داشته باشید. برند معروف و جهانی سامسونگ به معنی سه ستاره، یک ابر شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند. این شرکت از اوایل قرن بیست و یکم گام بزرگی در جهت تولید محصولات دیجیتال برداشت. در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار و انواع گوشی سامسونگ و همچنین قیمت گوشی سامسونگ داریم. سامسونگ چند سالی است که نسخه ارزان تر پرچمداران سری اس خود را تحت عنوان فن ادیشن یا FE به بازار عرض می کند.

Samsung Galaxy A71 6/128GB Mobile Phone

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ سری نوت را دارید باید بگویم که متاسفانه این سری دیگر تولید نمی شود و آخرین گوشی از این سری گوشی Galaxy Note 20 Ultra است که حدود دو سال از عرضه آن می گذرد. البته ناگفته نماند با وجود گذشت دو سال ار عرضه این گوشی، همچنان یکی از بهترین گوشی های بازار است و انصافا دوربین و نمایشگر معرکه ای دارد. زیرا این گوشی قلم S Pen را از سری نوت به ارث برده و طراحی شبیه به سری نوت دارد. ابر کمپانی سامسونگ سال هاست که به محصولات با کیفیت خود، بازار موبایل دنیا را در دست گرفته است. سامسونگ گوشی های خود را با برند Galaxy (به معنی کهکشان) روانه بازار می کند. این کمپانی در حال حاضر گوشی های پرچمدار خود را با سری Galaxy S و میان رده های خود را با سری Galaxy A به بازار عرضه می کند.

  • حتی این برند گوشی‌های پایین‌رده و اقتصادی نیز تولید می‌کند که کاربران هدف خاص خود را دارد.
  • در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود.
  • گوشی ‌های سری M در مقایسه با برادران سری A خود معمولا از نظر سخت افزاری و باتری بهتر هستند و برای مثال در گوشی مانند M51 شاهد باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بودیم.

روند تولید گوشی های سامسونگ با گذشت سالیان پیشرفت کرد تا جایی که در سال 2012 این برند به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشی در جهان شناخته شد و رقابت را برای محصولاتی همچون بهترین گوشی های آیفون سخت و هیجانی کرد. قیمت گوشی‌های شیائومی در کل پایینتر از گوشی‌های سامسونگ با کیفیت مشابه است ولی اگر قصد خرید یک گوشی پرچمدار را دارید پیشنهاد ما یک گوشی سامسونگ است. گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری Z جزو گوشی‌های پرچم‌دار این برند هستند که از قلم اختصاصی S PEN پشتیبانی می‌کنند و با جدیدترین تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا سازگار می‌باشند و می‌تواند بخوبی جوابگوی همه نیازهای شما در زمینه بازی، وب گردی، برنامه نویسی و غیره باشند. سامسونگ در گوشی‌های سری M از باتری‌های بزرگ و با ظرفیت بالا استفاده کرده است؛ به همین دلیل می‌توان گفت این سری گوشی های سامسونگ برای دانشجویان و دانش آموزان که ساعات زیادی مشغول تماشای ویدیوهای درسی و کلاس‌های آنلاین هستند بسیار مناسب است.

یا برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، یا هر سرگرمی شنیداری دیگری، هدفون های بی سیم زیادی وجود داردبا دستگاه های سامسونگ سازگار هستند. هندزفری های بیسیم سامسونگ در مدل های گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز ۲ پرو از بهترین هندزفری های بیسیم در بازار هستند. خرید یک گوشی هوشمند سامسونگ در کنار یک هندزفری بیسیم مناسب می تواند کارایی شما در استفاده از دستگاه‌های هوشمند را افزایش دهد. در وصف کیفیت گوشی‌های موبایل سامسونگ همین بس که شرکت‌هایی مانند گوگل و اپل در بسیاری از محصولات خود از نمایشگرهای شرکت سامسونگ استفاده کرده‌اند. حسگرهای ۴۸، ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در بسیاری از پرچمداران سایر برندها به کار رفته است و این خود نشان از تأثیر شگرف سامسونگ در صنعت موبایل دارد. کارخانه اصلی سامسونگ در کشور ویتنام قرار دارد که گوشی های هوشمند سامسونگ را تولید می کند.

سامسونگ در این گوشی‌ها تمرکز زیادی به روی بخش سخت افزاری دارد تا با وجود قیمت کم شما گوشی نسبتا سریع و بدون کندی خریداری کنید. سامسونگ به تازگی نسل جدید گوشی‌ های تاشو خود را به بازار معرفی کرده است. قبل از معرفی این گوشی‌ها سازنده کره‌ای 60 درصد بازار گوشی‌ های تاشو را مجله خبری محصولات اپل در اختیار داشت و حالا با معرفی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 انتظار می‌رود این عدد تا 80 درصد افزایش پیدا کند. این یعنی اگر شما به گوشی تاشو علاقه داشته باشید احتمالا بهترین انتخاب پیش رویتان گوشی های سری Z سامسونگ است و این می‌تواند یکی از دلایل دیگر برای خرید این برند باشد.

در حالی که سری Samsung Fold بزرگتر است و به صورت افقی تا می شود تا یک تبلت بسیار بزرگ را به نمایش بگذارد. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. برای دوربین سلفی یک لنز 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است که حداقل نیازهای شما برای دوربین سلفی را برطرف می‌نماید. برای داشتن کیفیت بهتر در عکاسی محیط‌های روشن‌تر بسیار مناسبتر هستند همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 را با این گوشی تجربه کنید.

http://1gamer.ir

کم‌تر شرکتی توان ارائه‌ی محصولات درجه یک و رقابت در همه‌ی این کلاس‌ها را دارد؛ اما سامسونگ به‌خاطر گستردگی و تنوع مدل‌ها، موفق به انجام این کار شده است. بنابراین هنگام خرید گوشی Samsung کافی است مشخصات فنی و فاکتورهای اساسی را در نظر داشته باشید تا به‌راحتی دستگاه مناسب خود را پیدا کنید. همانطور که گفتیم یکی از محبوب‌ترین مدل‌های گوشی سامسونگ سری S این برند است که اولین مدل آن در مارس 2010 رونمایی شد. این مدل با صفحه نمایشگر سوپر آمولد و باکیفیت خود توانست توجهات بسیاری را در بازار گوش‌های تلفن همراه به خود جلب کند.

مشخصات گوشی موبایل های سامسونگ

هرکدام از این شرکت‌ها در حوزه‌ی کاری خود جزو برترین‌های بازار به‌شمار می‌آیند و در مجموع، «سامسونگ» را می‌سازند که یکی از ارزشمندترین برندهای جهان محسوب می‌شود. در ادامه این مطلب، انواع گوشی سامسونگ و فهرستی از جدیدترین محصولات این غول کره‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد تا هنگام خرید گوشی از فروشگاه اینترنتی کالاتیک، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. ضمنا شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت روز گوشی سامسونگاین صفحه را در مرورگر خود ذخیره کنید تا از آخرین تغییرات قیمت با خبر شوید. سری Galaxy S را می توان بهترین، با کیفیت ترین و قوی ترین گوشی های سامسونگ دانست. همچنین از نظر بسیاری منتقدان و کارشناسان موبایل سری Galaxy S سامسونگ هر ساله به عنوان بهترین گوشی سال معرفی می شوند.

اما رفته‌رفته، تفاوت‌های این دو سری کم‌رنگ شده و به برخی اختلاف‌ها در جزئیات یا ویژگی‌های ظاهری محدود شده است. به‌عنوان مثال، هیچ‌کدام از گوشی های سری ام به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نیستند؛ درحالی‌که این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آ مانند Galaxy A72 دیده می‌شود. اما برای برخی افرادعلاوه بر قیمت، نیاز های دیگری از جمله سخت افزار، تراشه، دوربین و … که در لیست قیمت گوشی های میان رده گزینه های مناسبی پیدا می شود.زیرا هدف اصلی تولید این گوشی‌ها استفاده از چند آیتم قدرتمند پرچم‌دارها به‌علاوه چند آیتم متوسط و یا حتی پایین‌رده دیگر است. معمولا این لیست قیمت گوش سامسونگ طیف بسیار وسیعی را در برمیگیرد و که باعث سردرگمی خریداران میشود.