قیمت گوشی موبایل سامسونگ مرجع موبایل ایران | 9to5mac Farsi

قبل از خرید ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع گوشی همراهی هستید و می خواهید کدام نیازهای شما را برطرف کند. حداکثر عمر باتری گوشی های این کمپانی تا 5 سال است و بعدازآن برای استفاده بیشتر باید باتری گوشی را عوض کنید. نوآوری و خلاقیت در شناخت کامل کالا به مشتری اولویت اول این سایت فروشگاهی محسوب می‌شود که می‌توان این مهم را وجه تمایز این سایت فروشگاهی با سایرین قلمداد کرد. تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 512/12GB

شما می توانید گوشی موبایل سامسونگ را با قیمت مناسب از وبسایت دارسو تهیه کنید. خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است. انواع گوشی سامسونگ متناسب با بودجه جیب شما در فروشگاه اینترنتی دارسو موجود میباشد. انواع گوشی میان رده انواع گوشی پرچمدار و انواع گوشی مقرون به صرفه در فروشگاه دارسو موجود است. اگر تا پیش از این از خرید اینترنتی به علت عدم مشاهده مستقیم کالا و بیم از دست رفتن پول اجتناب می کردید، با چند کلید ساده می توانید محصول مورد نظر را به طور همه جانبه مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان خاطر از دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خرید کنید.

برخی از مدل‌های این گوشی حتی توانسته‌اند به لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حدواندازه‌های گوشی‌های بالا رده ظاهر شوند. پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد. سه دهه‌ی اول فعالیت گروه سامسونگ به توسعه در زمینه‌های صادرات، صنایع غذایی و بیمه اختصاص یافت؛ اما با تاسیس سامسونگ الکترونیک در سال 1969 (با نام اولیه‌ی صنایع الکتریک سامسونگ)، تمرکز اصلی این هلدینگ بر روی دنیای الکترونیک و فناوری قرار گرفت.

سامسونگ پس از عرضه سیستم عامل اندروید توسط گوگل فرصت را غنیمت شمرد و با اعمال تغییراتی روی این سیستم عامل و عرضه گوشی هایی مانند Galaxy S3 به بزرگترین تولید کننده تلفن همراه در جهان تبدیل مجله خبری محصولات اپل شد. هم اکنون سامسونگ بیش از یک دهه است که با فروش سالانه چند صد میلیون گوشی بر بازار موبایل جهان حکمرانی می کند. گوشی های سامسونگ گزینه ای مناسب برای استفاده روزانه و حتی تخصصی شما هستند.

فقط کافیست کمی جستجو کنید تا مناسب‌ترین موبایل Samsung را با توجه به نیازهای خود را پیدا کنید. خرید یک گوشی باکیفیت کره‌ای با برند معتبر سامسونگ و قیمتی بسیار مناسب برای همه جذاب است. به پشتوانه سال‌ها خدمت تخصصی در زمینه فروش تجهیزات تکنولوژیک (اعم از گوشی موبایل، لوازم جانبی، لوازم خانگی، کنسول های بازی و سایر تجهیزات)، امروزه در بستر اینترنت نیز در تلاش برای خدمتگذاری با تمام توان به خریداران این محصولات هستیم.

http://1gamer.ir

گوشی های این سری، در دسته میان رده ها قرار دارند که از مشخصات بارز آن ها می توان به طراحی زیبا و لوکس و همچنین عمر طولانی باتری اشاره کرد. آخرین محصولات سری ای گوشی سامسونگ در سال 2019 رونمایی شدند که از مهم ترین آن ها می توان به گلکسی ای 10 و گلکسی ای 40 اشاره کرد. قیمت گوشی سامسونگ در این سری با توجه به نوع کارکرد بسیار معقول و بصرفه است.

این مدل‌ها به قوی‌ترین سخت‌افزار و به‌روزترین نرم‎افزار مجهز هستند و نمایشگری کم‌نظیر دارند. با خم کردن Z Flip می‌توانید نیمه‌ی بالایی صفحه نمایش را روبه‌روی خود قرار دهید و از نیمه‌ی پایینی برای کارهایی مانند تایپ یا جست‌وجو در پلی‌لیست‌های مختلف استفاده کنید. گلکسی Z Flip3 به‌عنوان آخرین مدل از این سری، علاوه بر زیبایی و ظرافت، کیفیت ساخت و استحکام بالایی را به نمایش می‌گذارد و در شرایط مختلف شما را همراهی می‌کند. شرکت اپل که از رقبای قدرتمند سامسونگ است، برای همه نامی آشناست و نیازی به تعریف ندارد، چراکه گوشی های آن همواره در رتبه اول قرار دارند و حرفی برای گفتن ندارند.

سامسونگ علاوه بر سری گلکسی S22 که شامل گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا می‌شود، گوشی گلکسی S20 FE 2022 را نیز چندی پیش معرفی شد. بله امکان خرید اقساطی گوشی سامسونگ با شرایط بسیار متنوع و باز پرداخت طولانی مدت حتی بدون نیاز به ارائه چک نیز در فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ میسر است. عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند.

  • امروزه اما این غول کره‌ای در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
  • عده ای دیگر در صنعت الکترونیک به گیمرها مشهور هستند که به دنبال گوشی هوشمندی با رم و پردازنده ی بالاتر هستند.
  • در ساخت بدنه گوشی از شیشه و آلومینیوم استفاده کرده اند تا مقاومت کافی را در برابر ضربه ها و فشارها داشته باشد.
  • هر یک از سری‌های گوشی سامسونگ به‌منظور خاصی تولید شده است؛ به‌طور مثال سری نوت مخصوص افرادی است که بیشتر با کارهای گرافیکی و مهندسی درگیرند.
  • گوشی های سامسونگ سری A جزو گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ است که با امکانات خارق‌العاده و قیمت مناسب خود توانستند به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت تبدیل شوند.
این سری از گوشی‌های سامسونگ پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی پرچمدار گوشی سامسونگ در دنیا محسوب می‌شوند. گرچه این شرکت موفق شده در بخش پرچمدار امکانات بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد، اما قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سری S سال به سال به نسبت امکانات آن افزایش می‌یابد. کمپانی سامسونگ یک شرکت چندملیتی بوده که از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی محسوب شده و در صنایع مختلف مانند کالای دیجیتال، لوزام خانگی، صوتی و تصویری فعالیت می‌کند. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.

Samsung Galaxy M12 4/128GB Mobile Phone