قیمت گوشی موبایل 18 بهمن + خرید اینترنتی مبیت | 9to5mac Farsi

سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. این برند که در حوزه‌های مختلف مثل تلویزیون، دوربین دیجیتال، ساعت هوشمند سامسونگ، تبلت و گوشی‌ موبایل هوشمند فعالیت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه‌ی فناوری است. در زمانی که بازار ایران توسط گوشی‌های گران‌ قیمت نوکیا قبضه شده بود، پایین بودن قیمت گوشی های سامسونگ که امکانات خوبی هم داشتند، گوشی سامسونگ را به یکی از گزینه‌های اصلی کاربران تبدیل کرد. قیمت گوشی سامسونگ در کنار طراحی و امکانات جالب آن باعث شد رفته‌رفته کاربران موبایل خرید گوشی سامسونگ را به سایر برندها ترجیح دهند.

تصاویر سه بعدی، اطلاعات فنی و نقد و بررسی های دقیق و به روز از جمله این موارد محسوب می‌شوند. سايت mobile.ir هيچ مسئوليتي را در قبال آگهي‌هاي درج شده در سايت نمي‌پذيرد و از كاربران گرامي تقاضا دارد نهايت دقت را در انتخاب و استفاده از آگهي موردنظر مبذول فرمايند. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

به همین منوال در هر کشور برندهای بومی، یا برندهای بزرگی که پیش از این در حوزه‌های دیگری فعالیت می‌کردند، مثل کاترپیلار، نیز شروع به تولید موبایل کردند. با زیاد شدن طرفداران موبایل، برندهای مختلف و زیادی شروع به تولید و عرضه‌ی آن کردند. البته تکنولوژی ساخت موبایل، سریع‌ترین پیشرفت را نسبت به تمام ابزارهای ساخت دست انسان داشته و در حدود 100 سال، تمام تکنولوژی متعلق به آن دگرگون شده است. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. کلیه حقوق برای ایران جیب محفوظ بوده و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مربوطه مجاز می‌باشد.

یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. در صورتی که گوشی موبایل سامسونگ مد نظر شما برای بازاری غیر از خاورمیانه عرضه شده باشد، خبری از منوی فارسی در آن نخواهد بود.

  • در رده بعدی گوشی‌های میان‌رده هستند که با پردازنده‌های Snapdragon 730 یا Snapdragon 730G، MediaTek Helio G90 و انواع پردازنده‌های دیگر به بازار عرضه شده‌اند.
  • باتری گوشی های ابتدایی ظرفیت چندان بالایی نداشتند، البته تکنولوژی های به کاررفته در آن ها نیازی به باتری های حجیم نداشت، اما پیشرفت فناوری مانند سخت افزارهای قدرتمند و دوربین های حرفه ای باعث شد تا کمپانی ها، باتری هایی با ظرفیت بالا را در محصولات خود قرار دهند.
  • شایعاتی مطرح شده است که سامسونگ قصد دارد به تولید گوشی‌های گلکسی نوت پایان دهد زیرا این گوشی‌ها اکنون خیلی شبیه به گوشی‌های گلکسی اس شده‌اند.
  • انواع گوشی های موبایل با برند های مختلف با کمترین قیمت در سراسر ایران به همراه گارانتی معتبر در دارسو موجود است.

صفحه نمایش‌های بزرگ، کیفیت بالای قطعات سازنده، قدرت بالای پردازنده، پشتیبانی از فناوری‌های نوظهور مثل 5G و استفاده از فناوری‌های تسهیلگر دیگر مثل تشخیص چهره، قابلیت شارژ هرچه سریع‌تر، شارژ بی‌سیم و واترپروف از ویژگی‌های این گوشی‌ها هستند. همان‌طور که قبلا ذکر شد، گوشی‌های هوشمند دارای قیمت‌هایی هستند که بسیار متفاوت است. بدیهی است که با بالا رفتن زنجیره ارزش از نظر سرعت پردازنده، حافظه، دوربین و نمایشگر، قیمت ها به سمت بالا می‌روند. اما اجازه ندهید بودجه شما را از خرید گوشی هوشمندی که واقعاً می خواهید باز دارد. امروز( دوشنبه 17 بهمن ماه) قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ در بازار آزاد تهران، اعلام شد. اگر در مورد پرداخت آنلاین نگران هستید، همیشه می توانید بخش کیف پول را انتخاب کنید و آن را به هر مبلغی که نیاز دارید شارژ کنید.

Samsung Galaxy A22 4G 4/64GB Mobile Phone

تقریباً به اندازه تعداد انسان‌ها در سیاره ما گوشی موبایل استفاده می‌شود. ما کمتر از قبل گوشی‌های خود را تعویض می‌کنیم، اما همچنان در حال خرید دستگاه‌های جدید با نرخ قابل توجه (و برخی می‌گویند ناپایدار) هستیم. این نکته که سیستم موبایل آیفون در ایران با محدودیت‌هایی همراه است را هم برای انتخاب حتما در نظر بگیرید. بنابراین، منطقی است که گوشی‌هایی که رم بالاتری دارند، سریع‌تر خواهند بود و آن‌هایی که رام بالاتری دارند، فضای ذخیره‌سازی بیشتری خواهند داشت. اگر به صورت حرفه‌ای از گوشی موبایل برای انجام کارهای سنگین استفاده می‌کنید، خرید مدل‌های پرچمدار ضروری است.

http://1gamer.ir

گوشی‌های ارزان قیمت زیادی برای کسانی‌که از تلفن خود انتظارات حداقلی دارند تولید می‌شود تا نیاز آن‌ها را پاسخگو باشد. در رده بعدی گوشی‌های میان‌رده هستند که با پردازنده‌های Snapdragon 730 یا Snapdragon 730G، MediaTek Helio G90 و انواع پردازنده‌های دیگر به بازار عرضه شده‌اند. سرعت گوشی، قدرت پردازش تصاویر و عملکرد روان و راحت گوشی موبایل همه و همه به این قسمت بستگی دارد. برای پرچم‌دارها از 128GB الی 512GB موجود است که حداقل میزان حافظه به اندازه 128GB می‌تواند به شما فضای بسیار خوب و مناسبی برای ذخیره انواع اطلاعات بدهد. در این بین برخی از برندها مثل اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و نوکیا شناخته شده تر هستند اما برندهای دیگری نیز در این حوزه فعالیت می‌کنند. در اولین قدم نیازهای خود را کاملا مشخص کنید تا با توجه به قیمت‌های موبایل و بودجه خود، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و سردرگم نشوید.

تمامی گوشی های موبایل موجود در سایت کالاتیک دارای گارانتی معتبر می‌باشند. تنها با چند کلیک ساده و رفتن به دسته بندی گوشی های موبایل در فروشگاه اینترنتی مبیت می توانید مدل های روز را مشاهده نمایید و با مقایسه قیمت این گوشی با سایرین، تجربهخرید گوشی موبایلرا با مناسب ترین قیمت داشته باشید. شیائومی از آن دسته برندهایی است که با سیاست ارائه قابلیت های عالی در کنار قیمت مناسب توانسته سهم خوبی از فروش بازار موبایل را در دست بگیرد.

عرضه‌ی محصول در سری مذکور همچنان ادامه دارد و برخی گوشی های جدید سامسونگ در این سری اقتصادی به فناوری 5G نیز مجهز شده‌اند. امکانات و قابلیت‌های زیادی که گوشی‌های موبایل ارائه می‌دهند تقریباً بیشتر مردم را ترغیب به خرید می‌کند. وقتی گوشی موبایل خود را در دست می‌گیرید تقریباً می‌توانید تمام‌کارهای روزمره خود را انجام دهید هرچه قطعات و قابلیت‌های گوشی مثل دوربین گوشی، پردازنده گوشی، صفحه نمایش و … امروزه گوشی های موبایل چه گوشی پرچم‌دار، گوشی میان‌رده و چه اقتصادی سعی کردند تا قابلیت‌های نزدیک به هم داشته باشند و به همین دلیل رقابت تنگاتنگی با هم دارند همین موضوع سبب انتخاب سخت‌تری برای کاربران شده است. برای اطلاع بیشتر درباره مجله خبری محصولات اپل‌های هوشمند می‌توانید به صورت آنلاین لیست قیمت گوشی و همچنین مشخصات فنی آن‌ها را در سایت کالاتیک مشاهده کنید. کالاتیک سعی کرده است تا به صورت روزانه لیست قیمت گوشی‌های خود را بروز کند تا کاربران مشکلی در استعلام قیمت و خرید گوشی نداشته باشند و یکی از مراجع قیمت گوشی موبایل باشد.

از کدام فروشگاه گوشی موبایل را ارزان تر بخریم؟