لیست قیمت آیفون 14؛ خرید گوشی iPhone 14 آترین کالا

طبق شایعات امسال هم خبری از درگاه Type-C نیست و تنها اپل مقداری سرعت درگاه لایتنینگ را بیشتر کرده است. دوربین‌های آیفون‌ها همواره در عین داشتن سنسور با رزولوشن کمتر توانسته‌اند به خوبی با رقبای اندرویدی رقابت کنند و حتی در بسیاری از مواقع برتر باشند ولی شاید وقت آن رسیده باشد که اپل از سنسوری با رزولوشن بهتر استفاده کند. احتمالا در واقعیت نیز همین اتفاق رخ خواهد داد و اپل حداقل برای دو مدل پرو به سراغ سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد رفت. این سنسور در کنار کیفیت بسیار بهتر قطعا به کاربران امکان خواهد داد تا ویدئوهای 8K ضبط کنند، قابلیتی که مدتی است در دنیای اندروید وجود دارد. در جلو، آیفون 14، درست مانند آیفون 13، دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با بریدگی است (بریدگی جدید i شکل فقط در سری آیفون 14 پرو موجود است). واحدهای ساختگی و قاب‌های لو رفته تأیید می‌کنند که ظاهر و ظاهر آیفون ۱۴ تقریباً شبیه به مدل فعلی آیفون ۱۳ خواهد بود.

  • این سنسور در کنار کیفیت بسیار بهتر قطعا به کاربران امکان خواهد داد تا ویدئوهای 8K ضبط کنند، قابلیتی که مدتی است در دنیای اندروید وجود دارد.
  • صفحه نمایش این گوشی هوشمند Super Retina XDR است و دارای حداکثر روشنایی HDR 1600، همان Pro Display XDR و حداکثر روشنایی در فضای باز ۲۰۰۰ نیت است که دو برابر روشنایی آیفون ۱۳ پرو است.
  • این یک سنت‌شکنی برای اپل به حساب می‌آید، زیرا معمولا تراشه را با نسل بعدی آیفون ارتقا می‌داد.
  • به احتمال قوی برای خرید ایفون 14 پرو در نسخه پایه باید 1099 و برای مدل پرو مکس 1199 دلار هزینه کنید.
  • نمایشگر 6.1 اینچ و 6.7 اینچ، اندازه هایی هستند که اپل به ترتیب برای ایفون 14 معمولی و پرو، پلاس و پرو مکس در نظر گرفته شده است.
  • گفته می‌شود که آیفون ۱۴ پرو مکس از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با پنل اولد بهره خواهد برد.

در صورتی که اپل قیمت نسخه‌های پرو را افزایش ندهد، تفاوت بین نسخه مکس (پلاس) و پرو تنها 100 دلار خواهد بود اما در غیر این صورت، قیمت آیفون 14 پرو و پرو مکس با نسخه‌های دیگر تفاوتی 200 دلاری خواهد داشت. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که مجموع قیمت تمامی نسخه‌های آیفون 14 حدود 3950 دلار باشد که 400 دلار بیشتر از قیمت کلی سری آیفون 13 است. آیفون 14 و آیفون 14 پلاس قرار است با پردازنده‌هایی که در آیفون 13 پرو و پرو مکس استفاده شده بود عرضه شوند. برای اولین بار، قرار است آیفون‌های نسل جدید با پردازنده‌های یک سال قبل اپل وارد بازار شوند؛ با این حال اپل می‌گوید این پردازنده قدرتمندتر از پردازنده A15 استفاده شده در آیفون 13 و آیفون 13 مینی است و عمکلرد آن 15 درصد بهتر است.

اظهار نظر جدید وزیر ارتباطات به معنی فیلتر دائمی اینستاگرام و واتساپ است؟

از مدل معمولی این تراشه در آیفون ۱۳ استفاده شده اما اپل تصمیم گرفته آن را برای استفاده در آیفون ۱۴ اندکی بهبود ببخشد. اپل دقایقی پیش در رویداد «Far Out» از گوشی‌های آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس رونمایی کرد؛ دو محصول با مشخصات فنی مشابه اما با اندازه‌های ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی. به نظر می‌رسد که اپل افزون بر ارسال آیفون به رسانه‌ها برای بررسی، محصول جدید خود را برای ستارگان سرویس تی‌وی پلاس هم فرستاده است. با این حال، تصویری که آقای اسکات منتشر کرده، به جز ماژول بزرگ دوربین، اطلاعات دیگری درباره این دستگاه به ما ارائه نمی‌کند.

شایعات تاکنون امیدوار کننده بوده‌اند و به طراحی کاملا جدید آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس اضافه می‌کنند. گویا یک مدل کاملا جدید به‌نام آیفون ۱۴ مکس هم در کار خواهد بود و برخی از شایعه‌ها به ارتقای قابل توجه دوربین نیز اشاره می‌کنند. ما جزئیاتی را در ادامه بررسی خواهیم کرد و یقینا با نزدیک شدن به موعد عرضه، این شایعه‌ها بیش از پیش غربالگری شده و تقریبا با اطلاعات کاملی روبرو خواهیم شد که به احتمال زیاد می‌توانند در ماه سپتامبر ۲۰۲۲ به حقیقت تبدیل شوند. شاید بپرسید Face ID چه می‌شود؟ در واقع سخت‌افزار مربوط به فیس آیدی ۱۴ پرو مکس در همین پانچ-هول قرصی شکل قرار می‌گیرند و دوربین سلفی هم در کنار آن جای داده می‌شود.

قیمت آیفون 14 مکس طبق شایعات 899 است و نسخه‌های پرو نسبت به نسل فعالی با افزایش قیمت مواجه خواهند بود. به احتمال قوی برای خرید وبلاگ 9to5mac.ir پرو در نسخه پایه باید 1099 و برای مدل پرو مکس 1199 دلار هزینه کنید. اپل آیفون ۱۴ پرو (۶.۱ اینچی) و پرو مکس (۶.۷ اینچ) را معرفی کرد که دارای مرکز اطلاع‌رسانی موسوم به جزیره دینامیک و همچنین دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ارتقا یافته است. آیفون ۱۴ پرو از اپل پای و ویزا و مسترکارت و گواهینامه هم پشتیبانی می کند همانطور که می‌دانید آیفون۱۴ پرو از فیس آیدی برای امنیت استفاده کرده است که بسیار کارآمد می باشد. آیفون 14 پرو و گوشی آیفون 14 پرو مکس، قرار است با پردازنده نسل جدید اپل A16 وارد بازار شوند.

علت فیلتر شدن بازی ها در ایران چیست؟