لیست قیمت و خرید گوشی موبایل سامسونگ 18 بهمن 1401 گوشی شاپ | 9to5mac Farsi

از سری گلکسی M اخیرا محصولاتی به نام‌های گلکسی M33 ،M23 و M53 روانه بازار هند، کشورهای آسیای غربی و اروپایی شده‌اند که ارزش خرید بالایی نیز دارند. سامسونگ برای سری گلکسی A نیز مدل‌هایی مانند گلکسی A53 ،A33 ،A23 ،A13 و A73 را معرفی کرده که وارد بازار ایران شده و با قیمت مناسب در سایت کالاتیک قرار دارند. در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد. با این حال اگر به دنبال پرچم‌دار هستید باید به سراغ سری گلکسی Z و گلکسی S بروید. با اینکه هنوز محصولات جدید سری گلکسی Z معرفی نشده، اما می‌توانید از آخرین مدل‌های سری گلکسی S22 در سایت کالاتیک دیدن کرده و در صورت علاقه، مدل دلخواهتان را خریداری کنید.

سامسونگ که معمولا از نمایشگرهای امولد در گوشی‌های خود استفاده می‌کند، برای کاهش قیمت محصولات این مدل را با نمایشگرهای IPS عرضه می‌کند تا گزینه‌های میان‌رده ارزان‌تری را نیز در بازار داشته باشد. امروزه گوشی‌های هوشمند با یک ویژگی مجله خبری محصولات اپل بسیار مهم به بازار عرضه می‌شوند که نوید دهنده سرعت شارژ سریع در مقایسه با گوشی‌های نسل قدیمی است. فناوری شارژ سریع باتری که سازندگان ارائه می‌کنند، بر اساس استاندارد برنامه ریزی منبع تغذیه و USB Power Delivery (USB-PD) است.

حافظه قابل ارتقا

شما می توانید برای تماس با نمایندگی گوشی سامسونگ در تهران روی تماس با کارشناسان سامسونگ کلیک کنید. اگر کارهای عادی با گوشی خود انجام می‌دهید مانند استفاده از اپلیکیشن‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان، تراشه ۸ نانومتری استفاده شده بهترین و به‌صرفه‌ترین گزینه است. اما در مورد بازی‌های گرافیکی سنگین و یا نرم‌افزارهای حجیم کمی داستان متفاوت خواهد بود. در قاب پشتی، شاهد دوربین ۳ گانه هستیم که دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض یا Ultra Wide و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو است. دوربین اصلی دارای حالت Night Mode است که عکس‌ها را با کیفیت بسیار خوبی ثبت می‌کند. بلندگوها و کیفیت صدای خروجی از آن یک پارامتر مهم برای کسانی است که به پخش ویدئو یا کنفرانس‌های ویدئویی متکی هستند.

خرید گلس محافظ صفحه نمایش با کیفیت برای سامسونگ گزینه‌ای است که شما قطعاً به دنبال آن هستید. باتری‌های طولانی‌مدت و شارژ سریع آن‌ها می‌توانند شما را حتی در حال حرکت با شارژرهای قابل حمل وصل نگه دارند . بسیاری از گوشی‌های گلکسی سامسونگ قابلیت عکاسی با چند لنز را نیز ارائه می‌کنند تا بتوانید خاطرات خود را با تصاویر باکیفیت ثبت کنید. غیر از سه سری عمده‌ی گوشی های سامسونگ که در بالا به آن‌ها اشاره شد، این شرکت سری‌های دیگری نیز دارد که هرکدام نقشی را در بازار برعهده گرفته‌اند.

http://1gamer.ir

انجام این کار باعث شد تا هم نیاز تمام کاربران در سراسر جهان به راحتی برطرف شود و هم این که ازنظر اقتصادی، قیمت نهایی دستگاه کم تر تمام شود و صرفه جویی وجود داشته باشد. برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند. شعار سامسونگ در اوایل دهه ۱۹۹۰ ” اول کیفیت ” بوده است، آن ها با بکار گیری بهترین مهندسین صنعت الکترونیک فناوری روز جهان را دچار دگرگونی ساختند.

گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A52s 5G Samsung Galaxy A52s 5G

برای قیمت گوشی موبایل سامسونگ می‌توانید از سایت فروشگاهی 19کالا به عنوان یک مرجع موبایل معتبر کمک بگیرید. یکی از تفاوت‌های گوشی‌های گلکسی اس با گوشی‌های رقیب، مجهز بودن آن‌ها به تراشه‌ی کوالکام است که جدیدترین پردازنده‌‌های گوشی‌های هوشمند را وارد بازار می‌کند. گوشی سامسونگ Galaxy S معمولا هر سال اولین گوشی دارای تراشه‌ی کوالکام است که وارد بازار می‌شود.

تلفن‌های هوشمند مناسب خود را پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش اقساطی گوشی موبایل سامسونگ با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. در حال حاضر گوشی گلکسی S22 Ultra, S22 plus, S22 جدیدترین گوشی های سامسونگ از سری S و گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 جدیدترین گوشی های سری Z یا همان سری تاشو سامسونگ در بازار می باشند. شما می توانید این گوشی ها را از طریق همین صفحه به صورت اینترنتی خریداری کنید یا برای اطلاع از شرایط خرید حضوری با کارشناسان فروش نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ در ایران تماس بگیرید. سامسونگ هر سال مدل های جدید گوشی هوشمند خود را با امکانات و ویژگی های جدید روانه بازار می کند. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید یا به دنیای تکنولوژی و گجت ها علاقمند هستید، اطلاع از آخرین مدل گوشی سامسونگ برای شما حائز اهمیت خواهد بود.

  • برند مشهور و جهانی سامسونگ یک ابرشرکت چند تابعیتی است که با مدیریتی کره ای در صنایع مختلفی مانند الکترونیک، پوشاک و … فعالیت می کند.
  • برای برخی از کاربران، بالاتر بودن قیمت موبایل سامسونگ نسبت به برندهایی مانند شیائومی، هواوی و اوپو، توجیه‌پذیر نیست.
  • اصلی‌ترین میان‌رده‌های سازنده کره‌ای همین گوشی ‌های سری A هستند که در چند دسته مختلف وارد بازار می‌شوند.
  • چه نوجوان باشید و یا چه کهنسال، گوشی سامسونگ زد فیلیپ برای شما جذاب خواهد بود، فرض کنید یک گوشی را از وسط نصف کرده و تا می کنید و در جیب کت خود قرار می دهید، این عجیب ترین حسی است که در طی این سالها در تجربه از تلفن همراه هوشمند سامسونگ داشته اید.
  • در این بین به محصولات سری گلکسی F مانند گلکسی F23 نیز می‌توان اشاره کرد که ویژگی‌هایی مانند تراشه اسنپدراگون 750G دارد.