مشخصات و قیمت گوشی اپل مدل iPhone 8 ظرفیت 256 گیگابایت کالاتیک

به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر به شارژ وايرلس، پشتيبانی از AR ، نمايشگر با فناوری True Tone سرعت و قدرت بیشتر سخت‌افزار و همین طور طراحی زيبا با استفاده از فلز و شيشه علاقه دارید، خرید این گوشی هوشمند را از دست ندهید. به عنوان مثال آیفون 8 از ابعاد 138.4 در 67.3 در 7.3 میلی‌متر بهره می‌برد، حال آنکه آیفون 7 ابعاد 138.3 در 67.1 در 7.1 میلی‌متر را پیش روی شما قرار می‌داد. استفاده از مطالب فروشگاه فروشگاه اینترنتی دیجی فیتو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

راهنمای آی تی بازار

از جمله‌ی قابلیت‌های دیگر دوربین این گوشی‌ هوشمند باید به پشتیبانی از HDR در حالت عکاسی معمولی و پانوراما در کنار تشخیص لبخند اشاره کرد. در حالت فیلم‌برداری، آیفون ۸ قادر است ویدیوهایی با رزولوشن ۲۱۶۰ پیکسل و نرخ‌های ۲۴، ۳۰ و ۶۰ فریم در ثانیه ثبت کند. همچنین باید به ویدیوهایی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ ۳۰، ۶۰، ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد.

گوشه های گرد، کلیدهای کم و زیاد حجم صدا، برآمدگی دوربین، پورت لایتنینگ و حاشیه های ضخیم نمایشگر مثل مدل سال قبل بوده تنها کمی بزرگتر و سنگین تر از قبل شده است. اپل در گوشی موبایل آیفون 8 خود در دو طرف از مقاوم ترین گلس در نوع خود استفاده کرده است و فریم آن از جنس آلومنیوم سری 7000 است. پوشش گلس ها با فناوری اولئوفوبیک است که مانع از جذب لکه و اثر انگشت روی بدنه گوشی می شود. دوربین اصلی آیفون ۸ قادر است به‌صورت هم‌زمان، ثبت ویدیوهای ۴K و تصاویر ۸ مگاپیکسلی را انجام بدهد.

گوشی طرح اصلی

عملکرد دوربین به لطف پردازنده فوق هوشمند A11 Bionic اپل بشدت بالاست و سرعت خوبی برای عکاسی پیاپی و ورزشی داره. کیفیت فیلم برداری هم کاملا حرفه ای و فوق العاده است، به نحوی که شما از دیدن ویدئو های ضبط شده این دوربین احتمالا سیر نخواهیدشد. در کل من از سخت افزار گوشی خیلی راضی بودم و این هماهنگی که اپل بین سخت افزار و نرم افزارش ایجاد کرده واقعا آدم رو به وجد میاره. گوشی در 3 ظرفیت 64، 128 ، 256 گیگابایت عرضه شد که متناسب با نیازتون میتونید از فروشگاه اپل تلکام خریداری کنید.

دیدگاه برای اپل مدل آیفون ۸ ( iPhone 8 )

تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. استفاده از محتویات این سایت تنها با ذکر منبع و درج لینک مجاز است. باتری دستگاه عموما بالای 85 هست ولی اگر به هر دلیل ضعفی توی باتری باشه، براتون تعویض میشه وبلاگ 9to5mac.ir و باتری 100 به شما تحویل میشه. گوشی ها بدون سلفون هستن ولی سعی می‌کنیم بهترین و تمیزترین حالت رو براتون بفرستیم که کارکرده بودن زیاد مشخص نشه. تعویض باتری انجام بشه قیمت چقدر تفاوت میکنه؟ چون سلامت باتری بالا برام اهمیت داره.

  • ایده اپل تلکام قصد داره تا مارو به این خواسته برسونه که در ایران مرجع کاملی برای اپل باشیم.
  • این دوربین از قابلیت‌هایی نظیر فوکوس خودکار در کنار لرزش‌گیر اپتیکال و یک فلش دوال تن چهارگانه بهره می‌برد.
  • تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.
  • بهترین انتخاب با توجه به مواردی که ذکر کردید قطعا همین مورد هست.
  • ولی مسئله ای که مهم هست بحث نیاز های شماست؛ اگر نیاز هاتون از گوشی در حد معمول و استفاده روزمره هست، اتفاقا بهترین گزینه آیفون 8 با ظرفیت 256 گیگ هست.