معرفی گوشی های سری آیفون 14 ؛ بررسی مشخصات، دوربین و قیمت آیفون ۱۴ پلازا

اگر این اتفاق رخ دهد، جهش بزرگی نسبت به دوربین 12 مگاپیکسلی آيفون 13 می‌باشد. با این حال مشخص نیست که حذف ناچ در تمامی مدل‌ها اعمال می‌شود یا تنها در مدل‌هایی خاص. با این حال انتظار کاربران این است که اپل دوربین سلفی را در یک سوراخ پانچ شده در قسمت چپ گوشی انتخاب کند.

ساعت هوشمند

این دستگاه ممکن است تا با ظاهر قدیمی و LCD همراه باشد اما به هر حال مشخص است که از شبکه 5G پشتیبانی می کند. دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از ما‌ه‌ها انتظار و پیش بینی ها از سوی هواداران، سرانجام اپل شب گذشته در رویداد ۷ سپتامبر از خانواده iPhone 14 رونمایی کرد. اخه میدونید یه مشت ادم نفهم و بیشعورانقدر تو این مملکت زیاده هرچقدر قیمت این گوشی باشه میدن از جمله پول خرها مگه نه. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. در فیلم برداری هم قابلیت جدیدی تحت عنوان « اکشن مود » اضافه شده تا بدین ترتیب لرزش شدید ویدیوها را هم خنثی کند .

نظرات

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. اپل امکانات و ویژگی‌های جدیدی مثل Action mode نیز را برای این گوشی در نظر گرفته که آن را به بهترین گزینه برای فیلم برداری 9to5mac تبدیل می‌کند. این شرکت همچنین قابلیت‌های ویدیویی این سری را برای پشتیبانی از حالت سینمای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ارتقا داده است که بسیار عالی به نظر می‌رسد. مگر چند نفر از شما تلویزیون 8K در خانه دارید؟ به طور کلی، سیستم دوربین اپل و قابلیت‌های ضبط تصویر همچنان در سطح بالایی قرار دارند. در واقع این گوشی از تراشه انحصاری و فوق‌العاده قدرتمند A16 bionic استفاده خواهد کرد که مسلماً از چیپست A15 که در سری قبلی آیفون‌ها و البته نسخه‌های پایه این سری بکار گرفته شده، سرعت و قدرت بیشتری خواهد داشت و عملکرد بهینه‌تری دارد.

البته شایعات هم در مورد مقدار حافظه داخلی آیفون‌های 14 و 14 مکس شنیده می‌شود که کمی عجیب به نظر می‌رسد. طبق شنیده‌ها این دو مدل ممکن است در نسخه پایه‌ای 64 گیگابایتی وارد بازار شوند و این در حالیست که ایفون 13 و 13 مینی 128 گیگابایت حافظه داخلی در نسخه پایه‌ای داشتند. طبق همین اطلاعات نسخه پایه‌ای آیفون 14 پرو و 14 پرو مکس از 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد و در این دو نسخه مقدار حافظه دو برابر خواهد شد.

  • شایعاتی که به نظر جدی است و از سری بعدی آيفون بدون پورت لایتنینگ عرضه می‌شود.
  • دوربین جلوی آیفون 14 پرو مکس نیز دست خوش تغییر شده و از سنسور 32 مگاپیکسلی با کیفیت که ساخت ژاپن و کره است، بهره برده و کیفیت تصاویر بهتری را ارائه می کند.
  • طبق پیش‌بینی کارشناسان، طراحی آيفون 14 ترکیبی از آیفون 12 و 4 خواهد بود.
در این مطلب گوشی‌های iPhone 14 و iPhone 14 Plus را به شما معرفی می‌کنیم. به گفته اپل، گوشی‌های نسل جدید آیفون از 25 شهریور در بازار موجود خواهند شد. اما بر عکس سری آیفون چهارده اپل، گوشی آیفون 14 پلاس با تاخیر بیشتر، از 15 مهر قابل خریداری خواهد بود. تمام دستگاه های آیفون 14 پرو مکس در مجموعه آی تی سیتی از نوع آیفون 14 پرو مکس رجیستر شده ،نات اکتیو و اکتیو بوده و ما تنها آیفون ۱۴ پرو مکس با گارانتی را عرضه می کنیم. آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های موجود را ارائه می‌کند، اما ما می‌خواهیم اپل فناوری و سخت‌افزار دوربین خود را بیش از این پیش ببرد.