معیارهای زمان اجرا اپل واچ: راهنمای watchOS 9


طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های مفید جدید دویدن با watchOS 9 ارائه می‌شود. از مناطق ضربان قلب و طول گام، زمان تماس با زمین تا نوسان عمودی، و ویژگی‌های جدید مانند اجرای ارواح و ایجاد تمرین‌های سفارشی، در اینجا نگاهی عملی به معیارهای اجرای جدید اپل واچ در watchOS 9.

چه در حال حاضر یک دونده مشتاق باشید، چه تازه شروع کرده اید، یا به دنبال پیشرفت عمدی باشید، watchOS 9 قوی ترین معیارهای اجرای Apple Watch را ارائه می دهد.

کارآمدتر شدن با فرم خود یا عمدی‌تر شدن با مناطق ضربان قلب، دریافت انگیزه بیشتر با ویژگی دویدن ارواح، یا ماندن در مسیر با آهنگ‌ساز و هشدارهای جدید، همه با watchOS 9 امکان‌پذیر است.

برخی از این ویژگی‌ها همچنین می‌توانند به سقوط اپل واچ در پاییز امسال اشاره کنند.

معیارهای زمان اجرا اپل واچ: ویژگی های جدید در watchOS 9

WatchOS 9 در حال حاضر به عنوان یک توسعه دهنده در دسترس است و بتا عمومی رایگان. در راهنمای جامع ما درباره نصب watchOS 9 بیشتر بدانید.

در اینجا 9 معیار و ویژگی برتر زمان اجرا اپل واچ آورده شده است:

  1. مناطق ضربان قلب
  2. طول گام
  3. زمان تماس با زمین
  4. نوسان عمودی
  5. توان متوسط
  6. با بهترین یا آخرین اجرا مسابقه دهید
  7. آهنگساز با معیارها و هشدارهای روی صفحه
  8. تمرینات دویدن سفارشی را با بخش های “کار” و “ریکاوری” ایجاد کنید
  9. نوع تمرین چند ورزشی که به طور خودکار بین دویدن، دوچرخه سواری و شنا برای ورزشکاران سه گانه جابجا می شود.

در اینجا نگاهی به معیارهای زمان اجرا جدید اپل واچ در عمل آورده شده است:

مناطق ضربان قلب

پس از شروع تمرین دویدن در watchOS 9، اولین صفحه پیش فرض زمان سپری شده، ضربان قلب فعلی، دویدن مایل، سرعت متوسط ​​و مسافت را نشان می دهد. اپل می گوید شما می توانید معیارهای نمایش داده شده را سفارشی کنید

می‌توانید انگشت خود را به سمت بالا یا پایین بکشید یا از تاج دیجیتال برای دسترسی به صفحه‌های جدید معیارهای در حال اجرا استفاده کنید. دوم مناطق ضربان قلب است.

Apple Watch Run Metrics Heart Rate Zones

اپل واچ به طور خودکار 5 ناحیه ضربان قلب شما را بر اساس روش ذخیره ضربان قلب ایجاد می کند. و مقادیر پیک و استراحت به طور خودکار در روز اول هر ماه به روز می شوند.

اما می‌توانید با رفتن به Settings > Training > Heart Rate Zones در Apple Watch یا iPhone در برنامه Apple Watch > Training > Heart Rate Zones، مناطق ضربان قلب را به صورت دستی وارد کنید.

Apple Watch در حال اجرای معیارهای ضربان قلب مناطق 2

سه صفحه دیگر وجود دارد که می توانید به صورت عمودی اسکرول کنید: Split، Elevation و Exercise Rings.

پس از دویدن، می توانید تفکیک دقیق تری از زمان تخمینی که در هر ناحیه ضربان قلب گذرانده اید را در برنامه تناسب اندام آیفون ببینید. تمرین را در تب Summary انتخاب کنید و فشار دهید جزئیات بیشتر را ببینید کنار ضربان قلب

طول گام، زمان تماس با زمین، نوسان عمودی و توان متوسط

اولین باری که با اپل واچ خود در watchOS 9 اجرا می‌کنید، طول گام، زمان تماس با زمین، نوسان عمودی و میانگین قدرت اندازه‌گیری می‌شود اما ممکن است هنگام اجرا در صفحه اصلی برنامه آموزشی نمایش داده نشود.

پس از زدن run save شده در تب Summary اپلیکیشن iPhone Fitness، روی ضربه بزنید بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر در کنار جزئیات تمرین

مشاهده معیارهای زمان اجرا اپل واچ در آیفون

در پایین صفحه، همچنین می‌توانید ترتیب مجدد معیارها را انتخاب کنید.

معیارهای اجرای اپل واچ: مسابقه با آخرین یا بهترین مسابقه، پیسر، تمرینات سفارشی

از برنامه Workout در اپل واچ، اگر روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای یک تمرین ضربه بزنید، گزینه های بیشتری خواهید داشت. این شامل پیشنهاداتی مانند آخرین مسابقه یا بهترین مسابقه شما خواهد بود.

همچنین می‌توانید انواع مختلف تمرینات دویدن را بر اساس پیشنهاد، مبتنی بر هدف، سفارشی یا مسیر مرتب کنید.

اپل واچ تمرینات سفارشی را با معیارها اجرا می کند

و اگر نمی‌خواهید از تمرین‌های موجود بر اساس اهداف، مسیرها یا سرعت استفاده کنید، می‌توانید یک تمرین کاملاً سفارشی ایجاد کنید:

چه چیزی شما را در مورد تمام معیارهای جدید زمان اجرا اپل واچ در watchOS 9 هیجان زده می کند؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

برای مروری بر این معیارها و سایر بهبودهای سلامت و تناسب اندام اپل واچ برای شنا، خواب و موارد دیگر با watchOS 9، به سایت خواهر ما Connect The Watts مراجعه کنید:

درباره آخرین نرم افزار اپل بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی