مک ها و آیپدهای جدید دارای یک جزء مخفی هستند که اپل در مورد آن صحبتی نمی کند


در عصر حذف یوتیوب، اغلب اتفاق نمی افتد که اپل بتواند بخشی از دستگاه های خود را از کاربرانی که به دنبال اطلاعات هستند پنهان کند. با این حال، این دقیقا همان چیزی است که در مورد آخرین مدل‌های M3 Mac و M4 iPad Pro… تا امروز اتفاق افتاد.

همانطور که گزارش شده است لبهاکثر مک‌ها و آی‌پدهای جدیدتر حاوی یک رادیو Thread مخفی هستند که اپل در مورد آن چیزی نمی‌گوید.

مولفه مخفی در M4 iPad Pro و M3 Mac کشف شد

جنیفر پتیسون توهی برای لبه:

هنگامی که اپل پاییز گذشته آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس را معرفی کرد، این شرکت با نصب رادیو Thread در گوشی های هوشمند رده بالای خود، همه را شگفت زده کرد. اکنون مشخص شده است که اپل نیز بی سر و صدا این رادیو خانه هوشمند مهم را به چندین مک و آیپد جدید که از سپتامبر 2023 عرضه شده اند اضافه کرده است.

اگرچه این شرکت Thread را در مشخصات هیچ یک از این محصولات ذکر نکرده است، گزارش های FCC نشان می دهد که رادیوهای Thread برای انطباق با بسیاری از جدیدترین دستگاه های اپل آزمایش شده اند. به طور کلی، ما رادیویی را که وجود ندارد، آزمایش نمی کنیم.

این گزارش توضیح می‌دهد که چگونه شواهدی از این رادیو Thread در انواع آی‌پدها و مک‌های مدرن، از جمله M4 iPad Pro، M3 MacBook Pros، M3 iMacs، M2 iPad Air و غیره پیدا شده است.

Verge چندین بار برای اظهار نظر با اپل تماس گرفت، بدون پاسخ. 9to5Mac نیز برای اظهار نظر با اپل تماس گرفت، اما ما چیزی نشنیدیم.

این رادیو Thread برای چه چیزی می تواند استفاده شود؟

هنگامی که اپل رادیو Thread را به آیفون 15 پرو و ​​پرو مکس اضافه کرد، توضیحات بسیار کمی را به اشتراک گذاشت و فقط موارد زیر را گفت:

آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس… اولین گوشی‌های هوشمند سازگار با Thread را ارائه می‌کنند و فرصت‌های آینده را برای ادغام برنامه‌های خانگی باز می‌کنند.

ما هنوز ندیده‌ایم که این ادغام‌های برنامه Home چه می‌تواند باشد، اما بسیار ممکن است که iOS 18 اولین نگاه ما را از آنها به ما نشان دهد.

اگر اپل در نسخه‌های نرم‌افزاری آتی خود، ویژگی‌های پیشرفته و پیشرفته مرتبط با خانه را ارائه دهد و این ویژگی‌ها نیاز به رادیو Thread اختصاصی داشته باشند، احتمالاً هفته آینده در مورد آنها خواهیم فهمید.

تعجب خوبی خواهد بود اگر متوجه شوید که به جای نیاز به سخت‌افزار جدید، دستگاه‌هایی که از قبل دارید می‌توانند این ویژگی‌های جدید را به لطف رادیوی مخفی Thread ارائه دهند.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی