میانبر صفحه قفل آیفون: نحوه استفاده از آن

در اینجا به نظر می رسد اضافه کردن میانبر جدید چگونه است:

میانبر قفل صفحه آیفون 1

از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد میانبر صفحه قفل آیفون را بررسی کردید متشکریم! آیا چیزی است که مشتاقانه منتظر استفاده از آن هستید؟ به نظر شما این برای چه مواردی مفید خواهد بود؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

موارد استفاده متنوعی وجود دارد که این میانبر را کاربردی می کند. این قابلیت دسترسی را بهبود می بخشد و برای افرادی که دوست دارند تایمر قفل خودکار را برای همیشه (یا چند دقیقه) ترک کنند و می خواهند توانایی ایجاد راه های مختلف برای قفل کردن آیفون خود را بدون فشار دادن دکمه کناری داشته باشند، راحت است.

نحوه تنظیم میانبر صفحه قفل آیفون در iOS 16.4

  1. باز کن برنامه میانبرها در آیفون شما دارای iOS 16.4 است
  2. + را فشار دهید در گوشه سمت راست بالا برای اضافه کردن یک میانبر جدید
  3. شير آب اقدام را اضافه کنید > از نوار جستجو برای بالا رفتن استفاده کنید صفحه قفل
  4. می توانید تایپ کنید انجام دادن برای اضافه کردن میانبر اصلی یا سفارشی کردن آن با شرایطی مانند یک ماشه یا چندین عمل
    • هنگامی که میانبر را ویرایش می کنید، می توانید روی فلش کشویی کوچک در بالا ضربه بزنید تا آن را به صفحه اصلی خود اضافه کنید.
  5. میانبر صفحه قفل را فشار داده و نگه دارید تا نام آن را تغییر دهید – به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک نام مخفی برای دستور Siri به آن بدهید.
  6. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، راهنمای کاربر میانبرهای اپل را بررسی کنید (آرشیو میانبرهای MacStories نیز یک منبع شگفت انگیز است)
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

پس از اجرای میانبر قفل صفحه آیفون، صفحه نمایش برای چند لحظه قبل از سیاه یا تاریک شدن در صفحه نمایش همیشه روشن 14 Pro/Max روشن می ماند.

iOS 16.4 با چند میانبر جدید و ویژگی های خودکار آمد. یکی از آنها امکان ایجاد میانبر صفحه قفل آیفون است که می تواند برای تعدادی از موارد استفاده مفید باشد. در اینجا نحوه عملکرد آن و کارهایی که می توانید با آن انجام دهید آورده شده است.

iOS 16.4 قابلیت های ویژگی های اتوماسیون مانند فیلترهای فوکوس و برنامه Shortcuts را گسترش می دهد.

همراه با قابلیت خودکارسازی صفحه نمایش همیشه روشن برای آیفون 14 پرو/پرو مکس، همه کاربران آیفون این ویژگی را دارند که صفحه آیفون خود را با اتوماسیون سفارشی، دکمه صفحه اصلی یا با سیری قفل کنند (اگرچه مورد دوم بدون میانبر در دسترس است اما قابل تنظیم نیست).

می‌توانید با اقدامات یا گزینه‌های اتوماسیون خلاق باشید یا فقط یک میانبر پایه قفل صفحه ایجاد کنید:

میانبر قفل صفحه آیفون 2