نحوه استفاده از کاردیو فیتنس در اپل واچ و آیفون


یکی از ویژگی های سلامتی ارزشمند و کمتر شناخته شده اپل واچ، تناسب اندام قلبی است. اندازه گیری بر اساس صدای شما است2 حداکثری که اپل واچ می تواند هنگام ضبط تمرینات خاص تخمین بزند. ما را دنبال کنید تا نحوه استفاده از تناسب اندام Cardio در Apple Watch و iPhone را بیاموزید، از جمله چرایی مهم بودن آن، نحوه تنظیم آن، و نحوه اندازه گیری/نمایش سطوح تناسب اندام قلبی.

پس زمینه تناسب اندام قلبی

این که آیا شما فقط یک ساعت اپل یا اگر برای مدتی از آن استفاده کرده اید و قبلاً از تناسب اندام کاردیو استفاده نکرده اید، معیار ارزشمندی برای درک و استفاده است.

در اینجا نحوه توصیف اپل آن است:

کاربران اپل واچ می توانند سطح تناسب اندام قلبی خود را در برنامه Health در آیفون مشاهده کنند و در صورتی که در محدوده پایینی قرار دارد در اپل واچ اعلان دریافت کنند. فناوری نوآورانه‌ای که در watchOS 7 منتشر شده است، اندازه‌گیری تناسب اندام کم را برای اپل واچ آسان می‌کند، و امروز اعلان‌های تناسب قلبی به کاربران اجازه می‌دهند تا برای مزایای چشمگیر سلامتی طولانی‌مدت فعال‌تر باشند.

آمادگی قلبی تنفسی، که با VO2 max اندازه گیری می شود، حداکثر میزان اکسیژنی است که بدن می تواند در حین ورزش از آن استفاده کند و با فعالیت بدنی می توان آن را افزایش داد. اپل واچ در حال حاضر میانگین و بالاترین سطح VO2 max را در هنگام پیاده روی، دویدن یا پیاده روی شدید در فضای باز تخمین زده است، که بسیاری از دوندگان و سایر ورزشکاران برای بهبود عملکرد خود نظارت می کنند.

با اندازه گیری «توانایی بدن در جذب، گردش و استفاده از اکسیژن»، تناسب اندام قلبی معیاری است که نشانه خوبی از سلامت کلی به دست می دهد و همچنین می تواند سلامت بلندمدت را پیش بینی کند. اگرچه بین سطوح پایین تناسب اندام قلبی و مشکلات سلامتی در آینده ارتباط وجود دارد، شما این قدرت را دارید که سطح خود را با تمرینات هوازی مداوم افزایش دهید.

و یکی دیگر از منابع عالی دیگر برای ردیابی سلامت قلب، ویژگی Withings “Vascular Age” در آخرین مقیاس هوشمند Body Cardio است.

نحوه استفاده از Apple Watch و iPhone Cardio Fitness

نصب

  • اگر هنوز آن را تنظیم نکرده اید، برنامه Health را در آیفون خود باز کنید
  • شير آب خلاصه و نزدیک پایین صفحه به پایین بکشید و جستجو کنید تناسب اندام قلبی عروقی (در بخش «بهداشت بیشتر سلامتی»)
  • آبی را انتخاب کنید نصب و راه اندازی دکمه
  • از دستوراتی مانند تأیید جزئیات سلامت خود پیروی کنید (کاربران باید حداقل 20 سال سن داشته باشند)
  • می‌توانید انتخاب کنید که اعلان‌های تناسب اندام پایین را برای اپل واچ خود فعال کنید
  • اکنون خواهید دید که Cardio Fitness در بخش Heart برنامه Health ظاهر می شود

نحوه اندازه گیری تناسب اندام قلبی با اپل واچ

  • برای هر تمرینی که با اپل واچ ثبت شده است، امتیاز داده سطح تناسب اندام Cardio را نخواهید دید، در اینجا چیزی است که اپل می گوید:
    • اپل واچ می تواند صدای تخمینی را ضبط کند2 بین 14 تا 60 میلی لیتر بر کیلوگرم در دقیقه وقتی سریع پیاده روی می کنید، در فضای باز پیاده روی کنید یا بدوید با اندازه گیری مداوم ضربان قلب می تواند صدای شما را تخمین بزند2 اگر هر یک از این تمرینات را در برنامه Workouts شروع کنید حداکثر کنید
    • VO2 حداکثر برای کاربران 20 سال و بالاتر تأیید شده است. اکثر مردم می توانند صدای خود را بهبود بخشند2 حداکثر با تمرینات قلبی عروقی شدیدتر و مکرر. برخی از شرایط یا داروهایی که ضربان قلب شما را محدود می کنند، می توانند باعث بیش از حد تخمین زدن VO شما شوند2 حداکثر می‌توانید در Health Details نشان دهید که داروهای خاصی مصرف می‌کنید.
    • می توانید جزئیات بیشتر در مورد تناسب اندام قلبی را در بخش تناسب اندام قلبی در اپلیکیشن سلامت بخوانید.

جالب اینجاست که سطوح تناسب اندام قلبی حتی برای تمرینات پیاده روی/پیاده روی/دویدن در فضای باز که قبلاً انجام داده اید نشان داده می شود. برای مشاهده داده‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه می‌توانید روی نمادهای تقویم در بالای Cardio Fitness ضربه بزنید (اطلاعات بیشتر در مورد آن را در زیر ببینید).

اپل خاطرنشان می‌کند که دوچرخه‌سواری یکی دیگر از تمرین‌های هوازی عالی برای بهبود تناسب اندام قلبی است، اما در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که ردیابی تمرین‌های دوچرخه‌سواری در Apple Watch داده‌های Cardio Fitness را ثبت کند.

نحوه مشاهده سطوح تناسب اندام قلبی در آیفون

  • با مراجعه به اپلیکیشن Health، می‌توانید سطوح تناسب اندام قلبی خود را در هر زمانی بررسی کنید
  • شير آب مرور > قلب > تناسب اندام قلبی
  • برای مشاهده تمام داده‌های موجود، روی آبی «نمایش تمام سطوح آمادگی قلبی» ضربه بزنید
  • اکنون می‌توانید ماه‌هایی را که در دسته‌های پایین، کمتر از میانگین، بالاتر از متوسط ​​و بالا بوده‌اید، ببینید
  • اگر دستگاه دیگری دارید که VO را اندازه گیری می کند2 حداکثر (یا اگر به صورت حرفه ای اندازه گیری شده باشد)، می توانید روی “افزودن داده” در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید تا اندازه گیری ها را به صورت دستی اضافه کنید.
  • می‌توانید در اپلیکیشن Health بیشتر در مورد چرایی اهمیت کاردیو فیتنس و نحوه افزایش آن مطالعه کنید – اما ساده‌ترین و مهم‌ترین عامل ورزش منظم هوازی است.
چگونه آموزش کاردیو فیتنس را در اپل واچ و آیفون بررسی کنیم.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی