برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:
این نظرسنجی نشان داد که در ایالات متحده، 23 درصد از کاربران گوشی های هوشمند، CarPlay را برای خرید ماشین بعدی خود “باید” می دانند. 56 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به فناوری خودروی بعدی خود “علاقه مند” هستند، در حالی که 21 درصد گفتند که علاقه ای ندارند.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
در حالی که برخی پذیرش CarPlay را در طول سالها راکد میدانستند، اما به تدریج محبوبیت بیشتری پیدا میکند. بسیاری از خودروسازان اکنون این ویژگی را به عنوان یک گزینه استاندارد در مدل های جدیدتر ارائه می دهند، در حالی که تعداد زیادی از آنها گزینه های پس از فروش برای وسایل نقلیه قدیمی وجود دارد. برخی از تولیدکنندگان، مانند فورد، حتی تا آنجا پیش رفتهاند که از طریق بهروزرسانیهای نرمافزاری، این ویژگی را برای مدلهای قدیمیتر عرضه کردهاند.
من شخصاً یک CarPlay بزرگ بودم کاربر با هد یونیت یدکی پایونیر، اما وقتی اخیراً یک فورد جدید 2014 دریافت کردم، مجبور شدم پلت فرم را رها کنم. استفاده از سیستم اطلاعات سرگرمی فورد در 6 ماه گذشته مطمئناً به من کمک کرده است تا بفهمم CarPlay چقدر بهتر است، و من قطعاً آن را برای خرید ماشین بعدی خود “باید” می دانم.
آیا شما کاربر CarPlay هستید؟ اگر نه، آیا این ویژگی را برای وسیله نقلیه بعدی خود میدانید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.
از زمان انتشار سه سال پیش، CarPlay به طور پیوسته رشد کرده است و خودروسازان بیشتری هر ساله برای پشتیبانی از این ویژگی ثبت نام می کنند. اکنون، گزارش جدیدی از Strategy Analytics بینش کمی بیشتر در مورد علاقه مصرف کنندگان به CarPlay ارائه می دهد.
در مقیاس بزرگتر، «حدود 30 درصد» از مصرفکنندگان گفتند که مایلند برای ویژگی آینهکاری گوشیهای هوشمند داخل خودرو تا زمانی که قیمت مناسبی داشته باشد، هزینه بپردازند.
با کمال تعجب، علاقه در ایالات متحده تا حدودی کمتر از سایر نقاط جهان است. در اروپا، 25٪ CarPlay را یکی از ضروریات می دانند، در حالی که 36٪ از کاربران تلفن های هوشمند در چین می گویند که CarPlay ضروری است.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
Source link
بخش کارپلی 9to5mac فارسی