نقد و بررسی آیفون SE 2022 ارزان ترین آیفون اپل دیجیاتو

اما مهم‌ترین کاری که می‌تونید انجام بدید خرید از فروشگاه‌های معتبر هست. از اسپیکر گوشی موسیقی پخش کنید و مطمئن شوید که صدایی رسا و باکیفیت تولید می‌کند. همچنین با کسی به‌صورت تلفنی تماس بگیرید و با استفاده از گوشی و اسپیکر با او صحبت کنید تا از کیفیت مناسب میکروفن و اسپیکر مطمئن شوید.

  • در این اسلوفی فردی نشان داده شده است که جلو فواره آب قرار گرفته و پس زمینه آن بسیار عالی و جالب است.
  • اندازه‌ی نمایشگر هر دو گوشی به ۶.۱ اینچ می‌رسد ولی با این تفاوت که در مدل جدید، کاربران می‌توانند از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره ببرند.
  • آیفون 12 پرو، پرو مکس و آیفون 12 معمولی (و آیفون 12 مینی کوچک‌تر) می‌تواند فیلم را باحالت Dolby Vision ضبط کند.
  • طبق آزمایش‌های ما، آیفون ۱۳ پرو مکس در زمان ۱۵ دقیقه به اندازه یک سوم شارژ می‌شود و این مقدار شارژ برای ۱۰ ساعت استفاده کافی خواهد بود.
  • اپل نسبت به رقبای اندرویدی دیر وارد بازی نرخ رفرش بالا شد اما از همین حالا دست بالا را گرفته.

روی لبه سمت راست این گوشی دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را مشاهده می‌کنید. البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تمام مدل‌های آیفون ۱۴ که در آمریکا راهی بازار می‌شوند، از سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کنند و به همین دلیل درگاه سیم‌کارت روی گوشی دیده نمی‌شود. در بررسی امروز، این محصول را به صورت موشکافانه مورد نقد قرار خواهیم داد.

دیزاین و طراحی ایفون ۱۳

از دیگر قابلیت‌های دوربین می‌توان به Photographic Styles اشاره کرد که می‌تواند عکس را بر اساس خواست شما تغییر دهد. در واقع بسیاری از ویژگی‌های مهم و جذاب این گوشی همچون فیلم‌برداری و ویرایش 4K، بازی‌های با کیفیت بسیار بالا و عکاسی بهبود یافته به کمک هوش مصنوعی تنها به خاطر تراشه A15 Bionic ممکن شده‌اند. به طور کلی عملکرد گوشی کاملا روان است و در محیط سیستم عامل نیز هیچ مشکلی مشاهده نمی‌شود. در چند سال گذشته شاهد عرضه آيفون‌‌های مختلف با سیستم فیس آيدی بوده‌ایم؛ اما استفاده از تاچ آيدی همچنان لذت‌بخش است و حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند. حتی شاید بسیاری از کاربران هنوز قرار دادن انگشت روی دکمه هوم را به گرفتن گوشی در برابر صورت ترجیح بدهند.

مشخصات اسنپدراگون 8 نسل 2 فاش شد

یکی از آزمایش‌های مهم این است که مطمئن شوید آیفون مورد نظرتان به‌خوبی به اینترنت وصل می‌شود، می‌تواند از طریق بلوتوث اطلاعات را ارسال کند و جی‌پی‌اس آن به‌خوبی قادر به مکان‌یابی است. اگر از گوشی به‌خوبی مراقبت شده باشد همه‌ی این قابلیت‌ها باید به‌درستی کار کنند. در صورتی که باتری گوشی توسط تعمیرکار یا مراکزی غیر از اپل‌سنتر‌های رسمی تعویض شود، درصد وبلاگ 9to5mac.ir سلامت باتری نشان داده نمی‌شود. اگرچه ترفند‌هایی برای نمایش دادن درصد سلامت باتری نیز در میان افراد سودجو رایج شده است که درصد سلامت تقلبی نشان داده بشود. اگر به گوشی دست دوم و وضعیت تعویض شدن باتری آن مشکوک هستید، با Restore کردن گوشی، وضعیت واقعی به نمایش در می‌آید. در نتیجه اگر باتری تعویض شده باشد، درصد سلامت باتری دیگر نشان داده نخواهد شد.

قیمت آیفون 14

مجموع این ویژگی‌ها باعث شده سایت تخصصی DXOMark تاچ پادشاهی دنیای نمایشگر موبایل را به سر آیفون ۱۳ پرو مکس بگذارد. همانطور که گفتیم ابعاد نمایشگر یکی از نقاط تمایز آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس است. اولی به نمایشگری ۶.۱ اینچی با وضوح ۱۱۷۰ در ۲۵۳۲ پیکسل مجهز شده که تراکم ۴۶۰ پیکسل در اینچ دارد. اگر پیش از این از آیفون استفاده کرده‌اید، پس با رابط کاربری این سیستم عامل آشنایی دارید. با این حال، یک سری تغییرات وجود دارند که رابط کاربری را کمی مدرن‌تر می‌سازند.