نقد و بررسی: پنکه سقفی HomeKit؟ Lutron بهترین گزینه مقاوم سازی است

تنظیم دیگر این است که سرعت فن از طریق کلید یا کنترل خانه هوشمند کنترل می شود، اما نه از طریق سیم کشش روی پنکه سقفی. برای اینکه کنترل سرعت کار کند، سیم کشش باید روی بالاترین سرعت تنظیم شود (سپس کنترل سرعت از آنجا تنظیم می شود). نادیده گرفتن زنجیر کشش فن برای من یک تغییر جزئی است، به خصوص که سوئیچ دیواری در دسترس است و درک آن برای مهمانان آسان است.

دیگران از قیمت اولیه 299 دلاری، طراحی پنکه یا ایده جایگزینی یک پنکه سقفی کاملاً خوب مخالفت کردند. (شخصاً راحت هستم که دیوار کوب یا سوئیچ پنکه را عوض کنم، اما دوستی را برای نصب پنکه سقفی استخدام کردم.)

حتی با قیمت 140 تا 180 دلار برای شروع با Lutron، کنترل فن هوشمند با فن های هوشمند HomeKit +300 دلاری قابل رقابت است اگر می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید و کنترل سوئیچ دیواری بهتری داشته باشید. Lutron Caseta و Smart Fan Control را برای علاقه مندان به HomeKit به شدت توصیه می کنیم – راه اندازی به کمی کار بیشتر نیاز دارد، اما تجربه کاربری بدون شک بهترین در بازار است.

Caseta by Lutron Fan Speed ​​Control با پنکه سقفی موجود شما کار می کند و هر سوئیچ دیواری 59 دلار قیمت دارد. شما می توانید به نسخه ای ارتقا دهید که شامل یک کنترل از راه دور دوم با قیمت 89 دلار است، اما پایه های من بین سوئیچ دیواری، کنترل صوتی، کنترل برنامه و اتوماسیون پوشانده شده است.

کنترل سرعت فن همچنین کنترل سوئیچ دیواری را حفظ می کند زیرا در واقع یک سوئیچ دیواری جایگزین است. نیازی به نصب ریموت جداگانه روی دیوار یا کنار گذاشتن کنترل دیوار نیست.

اگر Lutron Bridge شما به Apple HomeKit متصل است، می توانید فن HomeKit را به اتاقی در برنامه Home Apple اختصاص دهید. اینگونه است که سیری هنگام استفاده از کنترل صوتی متوجه می شود که کدام طرفداران در کدام اتاق هستند. اگر یک هوم پاد در همان اتاق با فن هوم کیت دارید، می‌توانید اکنون بدون تعیین اتاق، به فن ارجاع دهید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

لوترون اسنادی را برای نصب کنترل سرعت فن ارائه می دهد، اگرچه ممکن است لازم باشد اگر کار خارج از منطقه راحتی شما است، با یک برقکار یا شخصی با تجربه تر مشورت کنید. پس از نصب، کنترل سرعت فن به اتاقی در برنامه Lutron اختصاص داده می شود.

تنها مشکلی که من داشته ام این است که کنترل سرعت فن با ترکیبی از فن های نور و سقفی کار می کند که سوئیچ های دیواری اختصاصی خود را دارند، اما دو تا از پنکه های سقفی من فقط یک سوئیچ دیواری دارند – سپس کنترل نور و فن برای کشیدن محول می شود. پس از روشن شدن کلید، روی پنکه سقفی طناب بزنید. در این موارد من از دیمر لوترون برای کنترل نور استفاده می کنم، گاهی اوقات از سیم کش برای کنترل فن استفاده می کنم، اما معمولا از این فن ها استفاده نمی کنم.

من توانایی کنترل پنکه های سقفی با فرمان صوتی از طریق سیری (الکسا و دستیار گوگل نیز پشتیبانی می شوند) و برنامه Home را دوست دارم و اتوماسیون HomeKit روی کیک است. به عنوان مثال، می توانید به طور خودکار پنکه سقفی را زمانی که شما یا تمام اعضای خانواده تان از خانه خارج می شوید خاموش کنید تا هرگز انرژی خود را هدر ندهید. اتوماسیون به HomeKit این امکان را می دهد که هر بار بدون نیاز به ورودی صوتی یا برنامه، کار را برای شما انجام دهد.

همانطور که از نام آن پیداست، Fan Speed ​​Control شامل قابلیت تنظیم سرعت چرخش پنکه سقفی شما می باشد. دکمه های سوئیچ به شما این امکان را می دهند که فن را با یک کلیک روشن یا خاموش کنید، سرعت فن را با افزایش 25 درصدی افزایش یا کاهش دهید، یا سرعت مطلوب فن را به دکمه مرکزی سوئیچ اختصاص دهید. چراغ سبز LED وضعیت سرعت فن را نشان می دهد.

برای کارکردن کنترل سرعت فن به پل هوشمند Lutron نیاز دارید که حداقل 79 دلار به هزینه اولیه بالای هر سوئیچ 59 دلاری اضافه می کند، اما می توانید یک کیت استارت با قیمت 20 دلار از plus خریداری کنید که شامل دیمر و کیت 3 طرفه است. از راه دور. در غیر این صورت به تنهایی 59 دلار هزینه خواهد داشت و در صورت نیاز به دیمر نیز حدود 40 دلار صرفه جویی می شود.

فن‌هایی که با کنترل سرعت فن Lutron هوشمند ساخته شده‌اند، درست مانند فن‌های اختصاصی HomeKit در برنامه Home Apple کار می‌کنند – بدون کنترل جهت فن. این بدان معناست که می‌توانید روی تصویر کوچک پنکه ضربه بزنید تا بین روشن و خاموش شوید، نوار لغزنده کنترل سرعت را برای جابه‌جایی بین تنظیمات سرعت 0/25/50/75/100 صدا کنید، کنترل فن را در صحنه‌های HomeKit با لوازم جانبی دیگر اضافه کنید، یا کنترل فن را اضافه کنید. در HomeKit Automations.

من Caseta توسط Lutron Fan Speed ​​Control را روی دو فن سقفی تست کردم. از نظر عملکردی، هر دو فن بدون مشکل کار می کنند: بدون وزوز، تاخیر یا سکسکه.

با Scenes می توانید پنکه اتاق خواب را روشن کنید و پنکه اتاق نشیمن و تمام چراغ ها را با یک فرمان «شب بخیر» خاموش کنید، سپس وقتی از خواب بیدار شدید، پنکه اتاق خواب را با فرمان «صبح بخیر» خاموش کنید.

پنکه های سقفی هوشمند با پشتیبانی داخلی HomeKit سالهاست که وجود دارند. من Hunter SimpleConnect، جایگزینی پنکه سقفی با چراغ LED یکپارچه را در سال 2017 بررسی کردم. شکایت اصلی من این بود که چگونه بر کنترل دیوار تأثیر می گذارد، تعویض چراغ های کاربردی و سوئیچ های فن با یک کنترل از راه دور دیواری.

کنترل سرعت فن Lutron افزودنی عالی به خط موجود کم‌کننده‌های روشنایی است. کنترل سرعت فن با همان پل لوترون که از کنترل خانه هوشمند Apple HomeKit پشتیبانی می‌کند، کار می‌کند، و سوئیچ‌های دیواری جدید را به بهترین راه برای مقاوم‌سازی پنکه‌های سقفی موجود با برنامه Home و کنترل سیری تبدیل می‌کند.

من مدت‌هاست که Lutron Caseta را شیک‌ترین و کاربرپسندترین راه‌حل نورپردازی HomeKit می‌دانم. Lutron سوئیچ دیواری را هوشمند می کند و با لامپ های استاندارد با قابلیت تنظیم نور کار می کند. راه حل های دیگر هوشمند را در لامپ ها قرار می دهند و سپس به کنترل از راه دور روی دیوارها نیاز دارند و هرگز سوئیچ دیوار را خاموش نکنید.

کنترل جهت فن تنها ویژگی اختصاصی پنکه های سقفی HomeKit روی پنکه های سقفی است که کنترل هوشمند را با Lutron به صورت گذشته اضافه می کند. شما هنوز هم باید جهت فن را با یک سوئیچ دستی روی پنکه های سقفی موجود تغییر دهید، اما این مشکلی نیست. (به هر حال، چه زمانی باید جهت فن را تغییر دهید؟ من یک یادداشت در این مورد برای شما نگه می دارم که به یاد داشته باشید: در زمستان با سرعت کم برای جذب هوای محیط و کاهش هوای گرم و در خلاف جهت عقربه های ساعت در تابستان برای اثر خنک کننده. .)