نقد و بررسی Aqara Video Doorbell G4: عالی با HomeKit

Aqara G4 Video Doorbell نه تنها از HomeKit Secure Video و پخش محلی به نمایشگرهای هوشمند آمازون و گوگل پشتیبانی می کند، بلکه پس از انتشار مشخصات Matter برای دوربین ها، با Matter نیز کار خواهد کرد. این ویژگی به این معنی است که دارندگان به راحتی می‌توانند Aqara G4 را با دستگاه‌ها و پلتفرم‌های خانه هوشمند موجود خود ادغام کنند، بنابراین وقتی پلتفرم‌ها را تغییر می‌دهید، زنگ در می‌تواند با هر چیزی که از Matter پشتیبانی می‌کند کار کند.

Aqara G4 یک زنگ درب بی‌سیم است که نصب آسانی را ارائه می‌دهد و آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای صاحب خانه‌هایی تبدیل می‌کند که می‌خواهند زنگ درب هوشمند بدون دردسر سیم‌کشی داشته باشند. فرآیند راه اندازی ساده است و دارندگان می توانند به راحتی دستگاه را تنها در چند دقیقه راه اندازی کنند.

Aqara G4 یک گزینه ایده آل برای افرادی است که می خواهند زنگ در هوشمند داشته باشند اما سیم کشی ندارند یا به دلایل تزئینی نمی خواهند زنگ در موجود خود را تغییر دهند. زنگ ویدیویی Aqara G4 تنها زنگ در بازار است که با باتری کار می‌کند و امنیت ویدیویی HomeKit را ارائه می‌کند و آن را به گزینه‌ای عالی برای صاحبان خانه‌هایی تبدیل می‌کند که از راهکارهای ویدیویی هوشمند اپل استفاده می‌کنند. من آن را برای چند ماه نصب و اجرا کرده ام و بسیار عالی است. اگر تلویزیون اپل و هوم پاد دارید، ادغام آن بسیار عالی است. وقتی کسی زنگ در را به صدا در می آورد، هوم پادهای من به صدا در می آیند و تصویر روی تلویزیون های اپل ما ظاهر می شود. همچنین می‌توانید از اتوماسیون‌های HomeKit برای روشن کردن چراغ‌های مختلف در خانه‌تان هنگام تشخیص حرکت نیز استفاده کنید.

نتیجه گرفتن

به طور کلی، زنگ درب تصویری Aqara G4 یک زنگ درب بی سیم عالی است که نصب و استفاده از آن آسان است. اگر به دنبال یک زنگ درب با باتری قوی با HomeKit Secure Video هستید، این راه حل عالی است. تنها شکایت من این است که ای کاش از طریق USB-C قابل شارژ بود، اما اگر نه، مطمئن شوید که به اندازه کافی باتری AA در دسترس دارید تا هر چهار ماه یکبار آن را تعویض کنید. می توان آن را از آمازون ایالات متحده / کانادا خریداری کرد (از کد استفاده کنید USCAVDG4 با 15٪ تخفیف تا 25 ام) یا آمازون انگلستان (از کد استفاده کنید). EUDOORBELLG4 با 15% تخفیف تا 25 ام.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید دستگاه‌ها را مرتباً ارتقا دهید، مطمئناً گزینه‌های باتری‌دار در آینده نیز راحت‌تر به‌روزرسانی می‌شوند.

نصب زنگ تصویری Aqara G4

زنگ تصویری Aqara G4

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

دوم، زنگ درهایی که با باتری کار می کنند را می توان در جایی که سیم کشی زنگ در در دسترس نیست یا به دلیل قدیمی بودن خانه (فقدان ولتاژ) قدرت کافی ندارد اضافه کرد. این امر آن را به گزینه ای ایده آل برای خانه هایی که سیم کشی زنگ در ندارند تبدیل می کند و نیازی به برقکار برای نصب سیم کشی اضافی یا ارتقاء مبدل ولتاژ را از بین می برد.

اگر اشتراک HomeKit Secure Video از طریق iCloud+ ندارید، G4 به تشخیص چهره محلی مجهز به هوش مصنوعی مجهز شده است که بسته به افرادی که در برنامه Aqara شناسایی شده اند، می تواند اتوماسیون های مختلفی را راه اندازی کند. علاوه بر این، این دستگاه هم فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان به مدت هفت روز و هم ذخیره‌سازی محلی اختیاری را از طریق کارت microSD که می‌تواند در صدای زنگ نصب شود، ارائه می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌های خود را به صورت محلی برای امنیت ذخیره کنند.

HomeKit هفتگی مجموعه‌ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و همه چیز مربوط به چارچوب خانه هوشمند اپل تمرکز دارد.


مزایای زنگ درب هوشمند با باتری

زنگ درهای با باتری دارای مزایای متعددی نسبت به زنگ درهای سیمی هستند. اول از همه، نصب آنها آسان است و نیازی به دخالت برقکار ندارند. تقریباً می توانند خودشان زنگ در را نصب کنند و در استخدام برقکار صرفه جویی کنند. همچنین برای افرادی که در حال اجاره هستند و نمی خواهند نصب دائمی انجام دهند ایده آل است. با استفاده از نوار 3M می توانید به راحتی آن را نصب و بعداً حذف کنید.

به طور کلی، مراحل نصب Aqara G4 ساده است و تقریباً هر کسی می تواند به راحتی دستگاه را بدون نیاز به نصب کننده حرفه ای پیکربندی کند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که اگرچه باتری آن کار می کند، اما اگر آن را دارید، گزینه ای وجود دارد که آن را به سیم کشی زنگ موجود خود متصل کنید. اگر این مسیر را می‌روید، یک حرفه‌ای استخدام کنید یا حداقل پیش بروید و مدار شکن را در جایی که زنگ درتان برق دارد خاموش کنید.

زنگ تصویری Aqara G4 برای چه کسانی مناسب است؟

زنگ تصویری Aqara G4
برای نصب Aqara G4، دارندگان باید مراحل زیر را دنبال کنند:

  • ایستگاه پایه/صدا را نزدیک زنگ در داخل خانه خود با برق دائمی از طریق USB-C نصب کنید (آداپتور شامل نمی شود)
  • شش (بله، شش) باتری AA دوتایی را در زنگ در نصب کنید (حدود چهار ماه دوام خواهند آورد)
  • زنگ در را به برنامه Aqara اضافه کنید تا به راحتی سیستم عامل را به روز کنید
  • کد HomeKit را با اسکن کردن آن با برنامه Home به صدای زنگ اضافه کنید. زنگ در با ویدیوی HomeKit Security به عنوان زنگ در ظاهر می شود

زنگ‌های درب هوشمند به گزینه‌ای محبوب برای صاحبان خانه‌هایی تبدیل شده‌اند که می‌خواهند مراقب درب ورودی خود باشند و در عین حال برخی از اتوماسیون HomeKit را نیز فعال کنند. نصب زنگ‌های درب با باتری آسان است و طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که آنها را به جایگزینی عالی برای زنگ‌های درب سیمی سنتی تبدیل می‌کند. در هفته نامه هوم کیت این هفته، به مزایای زنگ درب با باتری می پردازیم و زنگ درب تصویری Aqara G4 را بررسی خواهیم کرد، یک زنگ درب هوشمند بی سیم که طیف وسیعی از ویژگی ها و مزایا را برای افرادی که به دنبال زنگ خانه هوم کیت با قابلیت نصب آسان هستند ارائه می دهد. . .