برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
اپل سال گذشته در بیانیهای اعلام کرد که به طور مداوم وضعیت COVID-19 را زیر نظر دارد تا اطمینان حاصل کند که مشتریان و کارمندانش ایمن هستند، اما مشخص نیست که چرا برخی از فروشگاهها در صورت اخراج چندین کارمند پس از مثبت شدن آزمایش COVID-19 باز میمانند.
گزارش دیگری از یکی از مقامات اپل استور از کاهش اقدامات کنترلی این شرکت برای جلوگیری از شیوع COVID-19 در فروشگاه های خود در برزیل شکایت دارد. در حالی که کارمندان نگران این وضعیت هستند، به نظر می رسد مشکل بسیار عمیق تر از آن است.
کارمندان از نقض حریم خصوصی شکایت دارند در حالی که مدیران آنها دائماً به آنها هشدار می دهند که در لحظات خصوصی خود چه کاری می توانند انجام دهند و چه کاری نمی توانند انجام دهند. آنها همچنین از این شرکت به دلیل نابرابری در پرداخت و دستمزدهای ناکافی انتقاد می کنند، زیرا برخی از آنها از زمان شروع همه گیری همه گیر چندین سمت را به طور همزمان داشته اند، اما حقوق آنها هرگز به سمت بالا تنظیم نشده است.
سال 2021 برای اپل از نظر روابط با کارمندانش سال آسانی نبود، زیرا برخی از آنها علنا تصمیم گرفته اند خواستار شرایط کاری بهتر. با این حال، این تنها بر موقعیت های شرکت تأثیر نمی گذارد. 9to5Mac دریافتند که وضعیت کارمندان در فروشگاههای خردهفروشی اپل نیز بهترین نیست، زیرا آنها از شرایط کاری در بحبوحه همهگیری COVID-19 شکایت دارند.
اپل مورومبی (در سائوپائولو) کاهش ساعات کاری در این هفتهدر حالی که Apple VillageMall (در ریودوژانیرو) به طور عادی به کار خود ادامه دهد. در دسامبر 2021، اپل تمام فروشگاه های خرده فروشی خود را در نیویورک تعطیل کردو همچنین فروشگاه های دیگر شهرها در سراسر ایالات متحده و کانادا.
Source link
بخش اپل استور 9to5mac فارسی
طی چند روز گذشته، 9to5Mac گزارش هایی را از کارمندان دو فروشگاه اپل در برزیل، واقع در سائوپائولو و ریودوژانیرو دریافت کرد. این گزارشها اشاره میکنند که چگونه اپل از وضعیت همهگیری غفلت کرده است تا فروشگاهها را برای مشتریان باز نگه دارد، حتی با وجود افزایش چشمگیر تعداد موارد COVID-19 در ماههای اخیر.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.