هتل استقلال تهران، رزرو و عکس اتاق هتل استقلال تهران، قیمت سال 1402 | ariabooking

هتل استقلال تهران، رزرو و عکس اتاق هتل استقلال تهران، قیمت سال 1402 | ariabooking پنجره های بزرگ این رستوران نمایی رو به فضای سبز بیرون هتل دارد. درضمن امکان سرو غذا در فضای سبز هتل استقلال توسط این رستوران وجود دارد. اگر مسافر پیش از ساعت ۱۴ وارد هتل شود، قوانین رزرو هتل در ایران، هیچ‌گونه تعهدی برای تحویل اتاق زودتر از ساعت ۱۴ را برای پذیرش هتل تضمین نمی‌کند. در صفحه آغازين پرتال اطلاعاتي در خصوص نوع اتاق، بازه زماني سفر و تعداد افراد در هر اتاق از شما پرسيده مي شود که بنا به اطلاعات وارده اتاق هاي موجود در هتل در بازه زماني مشخص نمايش تلفن هتل پامچال تهران داده مي شود. براي اين منظور کافيست اطلاعات دقيق (نوع اتاق، بازه زماني، تعداد افراد و …) را وارد نموده و سپس دکمه جستجو را فشار دهيد.

هتل اسپیناس بلوار تهران

سلا آقای جانمحمدی عزیز
ممنونیم که نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتید، بله هتل استقلال تهران نظر خدمات و رسیدگی به مسافرین یکی از بهترین ها هستند. رهی نویی عزیزسلام، خوشحالیم که از سفر و اقامتتون نهایت رضایت رو دااشتید از اینکه نظرات خود را با ما به اشتراک میگذارید سپاس گزاریم. سوئیت نرمال برج شرقی در تمامی طبقات برج پراکنده شده اند؛ این سوئیت‌ها دارای یک سالن نشیمن و یک اتاق خواب هستند؛ در سوئیت معمولی- برج شرقی امکان اضافه کردن یک ظرفیت بیشتر به اتاق به صورت تخت تاشو وجود دارد. امکانات این سوئیت ها شامل تلويزيون، ميني بار، چاي ساز و … اول وقتی وارد هتل شدم با فهمیدن این که هتل کاملا پر می باشد خیلی وحشت کردم.

  • لطفا کد را در کادر پایین بنویسید و روی دکمه تأیید کلیک کنید.
  • اما هتل پنج ستاره انتظار نمیره وای فای درست درمان داشته باشه؟ نه اینکه مسوول رسپشن با رفتاری خساست وار گوشیتو بگیره رمز بده که متوجه رمز نشی یه وقت!!!!
  • همانطوريکه ملاحظه مي شود اين پرتال داراي 3 صفحه اصلي با نامهاي انتخاب اتاق، جزئيات و خلاصه مي باشد که پس از تکميل اطلاعات به صفحه بانک ملت براي پرداخت منتقل مي گرديد.
  • وحید نقشبندی عزیز ممنونیم از شما برای انتخاب رهی نو.

این رستوران و کافی شاپ ها، در فضای آزاد، کنار یک استخر جذاب و محوطه ای دیدنی و سرسبز قرار دارند. ضمن ابراز خرسندي از اقامت شما در هتل پارسيان استقلال و با آرزوي ميزباني مجدد، پيشاپيش از اينکه با نظرات خود ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات به ميهمانان ياري مي نماييد سپاسگزاريم . در گذشته، علاوه بر شرکت حمل و نقل هوایی بار “ایران ایر کارگو”، شرکت هواپیمایی “ایران ایرتور” و “گروه هتل‌های هما” نیز از خانواده هما بودند که به علت مشکلات مالی فروخته و واگذار شدند. “گروه هتل‌های هما” به سازمان تأمین اجتماعی و “هواپیمایی ایران ایرتور” به بخش خصوصی فروخته شدند. درحال حاضر “ایران ایر کارگو” با ناوگانی متشکل از سه فروند هواپیما وظیفه حمل و نقل بار برای هما را بر عهده دارد.

من بهمراه همسر و دخترم ۳ شب در این هتل اقامت داشتیم. امکانات هتل در زمان ساخت عالی بوده ولی هنوز همان امکانات ۵۰ سال پیش استفاده میشود. کنترل گرمایش دستی بود یعنی باید خودتون هر وقت گرم یا سردتون میشه فن کویل رو خاموش و روشن کنید! سلام ممنون که نظرتون رو با ما در میان گذاشتید و خیلی متاسفیم که تجربه خوبی نداشتید.

همچنین تمامی اتاق‌ها هرآنچه که از یک هتل 5 ستاره انتظار دارید، مانند مینی بار، شبکه ماهواره، اینترنت، میز کار، مبلمان، صندوق امانات، یخچال، کمد لباس و… هتل استقلال در مجموع 552 اتاق و سوئیت، در دو برج شرقی و غربی خود دارد. در هر یک از واحدهای اقامتی مینی بار، تلویزیون، صندوق امانات شخصی، و امکانات دیگری که در هتل‌های 5 ستاره لازم است را می‌توانید پیدا کنید.

سالن های همایش و جلسات هتل استقلال