هرآنچه در مورد آیفون 14 اپل می‌دانیم تکنولایف

ایفون 14 پرو مکس کی میاد یکی از سوالات پرتکرار کاربران است، این محصول هم زمان با سایر اعضای آیفون 14 در شهریورماه معرفی شده و مهر ماه عرضه خواهد شد. با توجه به روند بازار عموما دو هفته پس از عرضه جهانی، واردات این دستگاه به ایران نیز اوج گرفته و قیمت ها پس از کذشت مدتی به بهترین حالت خود می رسد. با وجود ابعاد مشابه آیفون ۱۴ پلاس، نسخه پرو مکس آیفون 14 از حاشیه صفحه نمایش باریک تری برخوردار بوده و نوع چینش دوربین ها و جنس بدنه همه نشان دهنده این تفاوت هستند تا تفاوت بین این دو محصول بیش از پیش نمایان شود. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمراجعه نمائید. سری آیفون 14 اپل از چند مدل تشکیل می‌شود؟ سری ایفون‌های جدید مانند دو نسل قبل چهار گوشی را شامل می‌شود اما با این تفاوت که ایفون 14 مینی جای خود را به آیفون 14 مکس می‌دهد.

  • دوربین جدید Ultra Wide تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری ارائه می‌دهد.
  • همچنین شما با فعال کردن حالت ProRAW می‌توانید تصاویر را با رزولوشن کامل 48 مگاپیکسل ثبت کنید.
  • در حالی که رفرش‌ریت مدل‌های پرو آیفون 13، از حداقل 10 هرتز پایین‌تر نمی‌رفت.
  • البته نمی توان به این موضوع خرده گرفت، زیرا خود اپل نیز عنوان کرده که A15 هنوز یک پردازنده قدرتمند و کاربردی است که از رقبا جلوتر بوده و به نوعی یک پردازنده تمام عیار است.
  • آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس در رنگ‌های بنفش تیره، نقره‌ای، طلایی و مشکی فضایی در ظرفیت‌های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت در دسترس هستند و از تاریخ ۹ سپتامبر برای پیش‌سفارش و از ۱۶ سپتامبر در دسترس خواهند بود.
  • در مورد تراشه‌ی جدید اپل گفته می‌شود که مبتنی بر لیتوگرافی یکسان ۵ نانومتری تولید می‌شود و برای ساخت آن نیز از پروسه‌ی NP4 شرکت TSMC استفاده خواهد شد.

در واقع آیفون 14 پرو مانند مدل پرو مکس از حفره‌ای کپسولی شکل برخوردار شده که اپل به آن حفره داینامیک جزیره‌ای می‌گوید. آیفون 14 پرو مانند نسخه پیشین همچنان گوشی هوشمندی خوش دست با ضخامت 7.9 میلی‌متری است. درواقع اپل به طراحی محصولات خود اهمیت فراوانی می‌دهد که باعث می‌شود از ارگونومی 9to5mac مناسبی برخوردار باشند. البته بین مدل استاندارد و پلاس جز اندازه، یک تفاوت دیگر هم وجود دارد و آن، ظرفیت باتری است. اپل ادعا می‌کند طول عمر باتری در مدل پلاس، بسیار بالا خواهد بود به گونه‌ای که این گوشی بهترین عملکرد را از این حیث در مقایسه با سایر گوشی‌های اپل خواهد داشت.

باز کردن چنین عکس‌هایی در ویرایشگر Camera Raw فتوشاپ به شما امکان می‌دهد تصویر را با جزئیات زیاد تنظیم کنید تا نتایج بصری خیره‌کننده‌ای را کسب کنید. همچنین، می‌توانید تصاویر خام را در برنامه دوربین اصلی آیفون ویرایش کنید یا Adobe Lightroom را برای ویرایش‌های بیشتر دانلود کنید. هر دو آیفون 14 و آیفون 13 از شارژ بی سیم MagSafe با سرعت 15 وات نیز پشتیبانی می کنند. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که خانواده آیفون 14 سرعت شارژ بیشتری ندارند و در عوض با همان شارژ 20 واتی که در آیفون 13 داریم که تقریباً 2 ساعت برای شارژ کامل کار می کند ادامه می دهند. اپل در آیفون 13 جهش قابل توجهی در طول عمر باتری داشته است، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی در دست نداریم که آیا قصد دارد بار دیگر حجم باتری را در آیفون 14 جدید افزایش دهد یا خیر.

بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana GF66 11UE ؛ غول پردازشی از نسل جدید

دوربین جدید Ultra Wide تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری ارائه می‌دهد. نظر شما در مورد سیاست‌های قیمت‌گذاری این کمپانی محبوب چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید. نظر شما درباره ی آیفون جدید چیست؟ با ما و دیگر خوانندگان دلتوس به اشتراک بگذارید. همچنین ما در دلتوس به محض انتشار اخبار رسمی درباره این گوشی حتما اخبار آن را با شما در وبلاگ و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

گوشی وان پلاس

و واقعا هم همین طور بود همه چی از دوربین گرفته تا سخت افزار و جنس بدنه تغییر کرده بود . گفته می شود که آیفون 14 دارای یک تراشه 4 نانومتری از TSMC است که حتی کوچکتر و کارآمدتر از تراشه A15 Bionic 5 نانومتری برای آیفون 13 خواهد بود. با این حال، گزارش‌های اخیر ادعا می‌کند که TSMC در تولید تراشه های کوچکتر با مشکل مواجه شده است. این محصول فعلا موجود نیست، ایمیل و شماره موبایل خود را وارد نمایید، به محض موجود شدن به شما اطلاع میدهیم. IPhone 14 Pro Max ابعادی برابر 160.7 × 77.6 × 7.9 میلی‌‌متر و وزنی معادل 240 گرم خواهد داشت که اختلاف چندانی با نسخه‌ی مشابه سری قبلی ندارد.

ولورین به کمک Deadpool در فیلم ددپول 3 دوباره زنده می‌شود + تریلر با زیرنویس فارسی