اگر با یک یا هر دو هدفون AirPods Pro خود مشکل دارید، ممکن است توسط برنامه خدمات اپل پوشش داده شود. این روش را دنبال کنید تا واجد شرایط بودن برای جایگزینی رایگان AirPods Pro خود را بررسی کنید.
برنامه فراخوان برای کاربران AirPods Pro در سراسر جهان در دسترس است، اما گارانتی را تمدید نمی کند.
آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:
AirPods Pro شما قبل از هر سرویسی مورد بررسی قرار می گیرد تا تأیید شود که واجد شرایط این برنامه هستند. AirPods Pro (چپ، راست یا هر دو) با مشکل تایید شده جایگزین خواهد شد. کیس AirPods Pro بیتأثیر است و جایگزین نخواهد شد.
تو باید :
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
قابل ذکر است که هیچ بررسی کننده شماره سریالی برای آن وجود ندارد این برنامه یادآوریبنابراین اگر یک یا چند مورد از مشکلات زیر را با AirPods Pro دارید:
- صداهای تروق یا ایستا که در محیط های پر سر و صدا، با ورزش یا هنگام صحبت با تلفن افزایش می یابد
- حذف نویز فعال طبق انتظار عمل نمی کند، مانند از دست دادن صدای بم یا افزایش نویز پس زمینه، مانند صدای خیابان یا هواپیما
مشکلاتی که ممکن است نشان دهنده شما باشد AirPods Pro این برنامه شامل حذف نویز، از دست دادن باس، صدای خش خش و استاتیک، یا افزایش نویز پس زمینه می شود.
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
سیب گفت:
Source link
بخش چطوری 9to5mac فارسی
اپل خاطرنشان می کند که کیس شارژ AirPods Pro بخشی از برنامه نیست، فقط هدفون است. و فراخوان برای “3 سال پس از اولین فروش واحد در خرده فروشی” فعال است. این تغییر پس از آن تغییر کرد که برنامه ابتدا AirPods Pro تحت تأثیر را به مدت 2 سال پس از اولین فروش تحت پوشش قرار داد.