ویژگی های اضطراری آیفون و اپل واچ را بررسی کنید


دستگاه های مدرن اپل دارای قابلیت های اضطراری خودکار قابل توجهی برای دریافت کمک در صورت تصادف، جراحت و غیره هستند. برای کشف 4 ویژگی اضطراری آیفون و اپل واچ که برای اطمینان از راه‌اندازی، سفارشی‌سازی و آماده استفاده از آن‌ها نیاز دارید، ادامه دهید.

در طول پنج سال گذشته، داستان‌های بی‌شماری در مورد آیفون و اپل واچ شنیده‌ایم که با ویژگی‌هایی مانند تشخیص سقوط، SOS اضطراری، تشخیص ضربان قلب بالا و پایین، ECG و غیره جان انسان‌ها را نجات می‌دهند.

اما مطمئناً اگر این ویژگی ها فعال نباشند، نمی توانند به شما کمک کنند. و صرف کمی زمان برای به خاطر سپردن نحوه کار آنها می تواند در آینده ارزشمند باشد.

این 4 ویژگی اضطراری را برای آیفون و اپل واچ بررسی کنید

با مراجعه به سایت می توانید ویژگی های اضطراری زیر را بررسی، سفارشی سازی و تمرین کنید Settings > Emergency SOS در آیفون شما یا برنامه اپل واچ > کمک اضطراری.

  1. SOS اضطراری
  2. تماس اضطراری خودکار پس از خرابی (نیاز به سخت افزار جدیدتر است که در زیر توضیح داده شده است)
  3. اطلاعات تماس اورژانس / کارت شناسایی پزشکی
  4. SOS اضطراری از طریق ماهواره (نیاز به سخت افزار جدیدتری دارد که در زیر توضیح داده شده است)

SOS اضطراری

3 روش برای درخواست دستی از خدمات اضطراری برای تماس SOS در آیفون وجود دارد: SOS با نوار لغزنده همیشه به طور پیش‌فرض در دسترس است و دو روش دیگر را می‌توان در آن فعال/غیرفعال کرد. تنظیمات > کمک اضطراری.

قبل از اینکه به ویژگی های اضطراری اپل واچ آیفون نیاز داشته باشید، آنها را بررسی کنید
  • SOS با مکان نما: دکمه کناری و دکمه صدا را چند ثانیه فشار داده و نگه دارید، سپس آن را بلغزانید نوار لغزنده SOS اضطراری به سمت راست
  • SOS با انتظار: دکمه کناری و یک دکمه صدا را فشار داده و نگه دارید، نگه دارید تا زمانی که شمارش معکوس شروع شود و تماس SOS برقرار شود.
  • SOS با 5 پشتیبانی: به سرعت دکمه کناری آیفون خود را 5 بار فشار دهید تا شمارش معکوس شروع شود و با خدمات اضطراری تماس بگیرید.

اگر می‌خواهید برقراری تماس SOS اضطراری را تمرین کنید، فقط مطمئن شوید که قبل از شمارش معکوس آن را لغو کنید.

آخرین گزینه با تماس های SOS اضطراری دستی است بی صدا زنگ بزن – اگر می خواهید با احتیاط تماس اضطراری برقرار کنید مفید است.

هنگامی که فعال باشد، “هنگام استفاده از “Hold and Release” یا “5 دکمه فشار دادن” برای برقراری تماس اضطراری، هشدارها، فلاش ها و صدای VoiceOver خاموش می شوند. »

تشخیص تصادف

تماس‌های اضطراری خودکار پس از تشخیص خرابی دستگاه، با iPhone 14 و نسخه‌های جدیدتر، Apple Watch Series 8 و بالاتر، Apple Watch SE gen 2 و Apple Watch Ultra و نسخه‌های جدیدتر پشتیبانی می‌شوند.

تشخیص خرابی آیفون 14 iOS 16.3.1

بررسی کنید که آیا این مورد فعال است یا خیر تنظیمات > تماس پس از خرابی جدی یا روشن است Apple Watch > Settings > SOS.

در اینجا نحوه توصیف اپل این ویژگی است:

اگر در تصادف رانندگی درگیر شده اید، آیفون و اپل واچ می توانند به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس بگیرند. دستگاه های شما شمارش معکوس می کنند و قبل از تماس زنگ هشدار به صدا در می آورند.

آیفون و اپل واچ نمی توانند تمام خرابی ها را تشخیص دهند.

اطلاعات تماس اورژانس / کارت شناسایی پزشکی

برای پیکربندی یا به‌روزرسانی مخاطبین اضطراری، می‌توانید دکمه را فشار دهید مخاطبین اضطراری را در حوزه سلامت ویرایش کنید را فشار دهید تنظیمات > کمک اضطراری (همچنین می توانید برنامه Health را باز کنید > روی نمایه خود در بالا سمت راست ضربه بزنید > شناسه پزشکی > ویرایش).

  • قابل ذکر است، هنگامی که تماس‌های اضطراری SOS برقرار می‌شوند، آیفون یا اپل واچ شما نیز پیامی به مخاطبین اضطراری شما ارسال می‌کند.

SOS اضطراری از طریق ماهواره

  • مانند تشخیص تصادف، SOS اضطراری ماهواره ای به آیفون 14 یا 15 نیاز دارد.
  • مزیت اینجا این است که حتی اگر اتصال تلفن همراه یا وای فای نداشته باشید، همچنان می توانید با پیام اضطراری کمک بگیرید.
  • اپل به شما اجازه می‌دهد تا قبل از اینکه به آن در یک سناریوی واقعی نیاز داشته باشید، یک نسخه آزمایشی را آزمایش کنید تا با استفاده از این ویژگی آشنا شوید.
چگونه Emergency SOS را از طریق آیفون از طریق ماهواره امتحان کنیم

نحوه استفاده از این ویژگی در شرایط اضطراری واقعی

  • همانطور که در نسخه ی نمایشی اشاره شد، در مواقع اضطراری واقعی، سعی کنید با 911 (یا شماره اضطراری محلی خود) تماس بگیرید.
  • اگر تماس برقرار نشد – آیفون 14 یا جدیدتر پیشنهاد می‌کند اتصال ماهواره‌ای را شروع کند، همانطور که در آزمایش انجام دادید ادامه دهید.

از اینکه راهنمای ما در مورد 4 ویژگی اضطراری آیفون و اپل واچ را برای بررسی مطالعه کردید متشکریم!

در کنار این ویژگی های مهم، می توانید ویژگی های بهداشتی و ایمنی بیشتری را با اپل واچ بررسی و سفارشی کنید. راهنمای کامل ما را بررسی کنید:

تصویر برتر جف بنجامین

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی