درخواست مبالغ نقدی به جای درصد در هنگام ارائه پایانه پرداخت، با تجربه اپل مطابقت ندارد. بنابراین این فقط یک درخواست معقول نیست.
محبوب نیست
اما دیروز متوجه شدیم که یک فروشگاه اتحادیه اپل در مریلند از مشتریان خواسته است تا نکاتی را در محل تسویه حساب اضافه کنند.
تعدادی اتحادیه های مختلف وجود دارد، و فعالان اتحادیه های مختلف از کارکنان برای اولویت های محلی نظرسنجی می کنند، اما این لیست از کارکنان Apple Store لندن نسبتاً نمونه ای از اهداف کلیدی است:
- افزایش حقوق متناسب با افزایش هزینه های زندگی
- شفافیت پرداخت و همسویی بهتر برای اطمینان از اینکه کارگران برای کاری که انجام می دهند دستمزد دریافت می کنند
- تغییر در الگوهای شیفت، برای اطمینان از زمان سفر و استراحت کارکنان طولانیتر بین شیفتها
- پایان برنامه شخص ثالث که در حال حاضر برای مدیریت شیفت ها استفاده می شود تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد
- کاهش مدیریت مبتنی بر معیارها که منجر به استرس، فرسودگی شغلی و کار بیش از حد می شود
ایالات متحده فرهنگ انعام دادن متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان دارد که بیشتر در صنعت رستورانداری قابل توجه است. در بسیاری از ایالت ها، برای کارفرمایان قانونی است که به سرورها کمتر از حداقل دستمزد پرداخت کنند و سپس از مشتریان انتظار داشته باشند که تفاوت را جبران کنند. به همین دلیل است که پرداخت نکردن حداقل ۲۰ درصد انعام اساساً باعث تغییر کارکنان می شود. اما حتی در بسیاری از کشورها، انعام 12.5٪ نسبتاً معمولی است. هر یک از این مبلغ ها می تواند 5 تا 10 دلار به یک شام معمولی در یک رستوران میان رده اضافه کند.
کارمندان خردهفروشی اپل میخواهند مشتریان بتوانند پس از هر معامله در فروشگاه، انعام دهند. شما چی فکر میکنید؟
– 9to5Mac (@9to5mac) 4 مه 2023
سرگرم کننده
سندیکا درخواست 12.5٪ یا 20٪ نیست، بلکه 3٪ یا 5٪ یا مبلغ نقدی سفارشی است. اما 3 درصد در مدل پایه آیفون 14 24 دلار و 5 درصد آن 40 دلار است. برای برخی از مک ها، نوک به سرعت به سه رقم می رسد، بنابراین یک درصد معقول نیست.
درخواست راهنمایی به اپل سلاحی می دهد که می تواند از آن استفاده کند تا نشان دهد کارکنان چقدر غیرمنطقی هستند. کارکنان از مشتریان انتظار دارند که برای خرید آیفون به آنها انعام دهند. این اتحادیه ای است که به پای خود شلیک می کند، که باعث می شود کمتر، نه بیشتر، به اهداف اولیه خود دست یابد.
من خدمات بهتری از کارمندی دریافت خواهم کرد که احساس می کند برای کار خود حقوق منصفانه ای دریافت می کند. در شهرهایی که هزینه های زندگی در آنها بالاست مشکلی برای تامین هزینه های زندگی ندارد. استراحت خوبی دارد، به جای اینکه مجبور باشد شیفت عصر را تمام کند و سپس برای شیفت صبح برگردد. به لطف انواع ساعات منعطف ارائه شده توسط سایر فروشگاه های زنجیره ای سطح بالا، می توانند زندگی خود را بهتر مدیریت کنند. و برای دستیابی به معیاری که ربطی به رضایت من به عنوان مشتری ندارد، خود را موظف نمی دانم که یک خط مشی Apple Care+ را که نمی خواهم بفروشم.
اپل بسیار عاقلانه تصمیم گرفت که کارکنان فروشگاه را دقیقاً حق کمیسیون قرار ندهد تا بتوانند به جای اینکه ما را در معرض تکنیک های فروش با فشار بالا قرار دهند، بر ارائه بهترین مشاوره و خدمات به مشتریان تمرکز کنند. احمقانه به نظر می رسد که از آنها بخواهیم به معیارهای مربوط به فروش یا هر معیار دیگری که بر کیفیت تجربه مشتری تمرکز ندارد دست یابند.
کاملاً ممکن است که در موضع کلی خود، یا به طور خاص در مورد کارکنان فروشگاه اپل، ضد اتحادیه باشید، در حالی که هنوز احساس می کنید که کارمندان درگیر چیزهای معقولی می خواهند.
نکات فروشگاه اپل یکی از آنها نیست
مشتریان اپل نمی خواهند در این موقعیت نامناسب قرار بگیرند. در زمان نگارش، نظرسنجی توییتر خودمان 76% “لطفا خیر” است.