اپل بیش از 10 درصد از حجم فروش گوشی های هوشمند در چین در سال 2022 را به خود اختصاص داد. آیفون 13 با سهم بازار 6.6 درصد پرفروش ترین گوشی هوشمند در چین بود و از جایگاه سوم در سال 2021 با سهم 2.3 درصدی صعود کرد. علاوه بر این، فروش آیفون 13 در سال 2022 نسبت به سال قبل بیش از دو برابر شده است.
این شرکت همچنین به یک مقام دیگر در کشور دست یافت، زیرا سه مدل مختلف آیفون سه جایگاه برتر جدول فروش را به خود اختصاص دادند.
در حالی که محبوبیت مدل پایه آیفون در چین تعجب آور نیست، یا این واقعیت که مدل های قدیمی تر از جدیدترین پرچمداران فروش بیشتری دارند، سال 2022 اولین سالی بود که مدل های Pro در بین 10 گوشی برتر قرار گرفتند. این باعث شد اپل سه جایگاه برتر را به خود اختصاص دهد.
این دستاورد با توجه به قیمت بالای آیفونهای قدیمیتر در مقایسه با مدلهای محلی، بسیار قابل توجهتر بود. قیمت تمام گوشی های دیگر در 10 گوشی برتر کمتر از 500 دلار است.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.
پس از آیفون 13، آیفون 13 پرو مکس و آیفون 13 پرو در دو جایگاه بعدی قرار گرفتند. این سه آیفون 60 درصد از فروش گوشیهای هوشمند اپل در چین در سال 2022 را به خود اختصاص دادند. این اولین باری بود که نسخههای پرو اپل در میان 10 گوشی برتر چین قرار گرفتند.
در مجموع، مصرف کنندگان چینی در مجموع 980 مدل گوشی هوشمند خریداری کردند که Honor برنده بزرگ دیگر آن بود.
داده های جدید شرکت اطلاعاتی بازار Counterpoint Research نشان می دهد که آیفون 13 پرفروش ترین گوشی هوشمند چین در سال گذشته بوده است.
بر اساس گزارش ردیاب فروش مدل ماهانه جهانی گوشیهای هوشمند Counterpoint Research، در سال 2022، آیفون 13 اپل 37 درصد از فروش گوشیهای هوشمند این برند در چین را به خود اختصاص داد. اپل در فهرست 10 گوشی هوشمند پرفروش چین سه جایگاه اول را به خود اختصاص داد و پس از آن HONOR با چهار رتبه، بالاترین رتبه برای این برند قرار گرفت. vivo و OPPO به ترتیب دو و یک نقطه را به دست آوردند.
انتظار می رود اپل امسال با رقابت بیشتری روبرو شود زیرا انتظار می رود سهم بازار آن کاهش یابد.