تشخیص دقیق اینکه بخش CarPlay صفحه نمایش چقدر بزرگ است دشوار است. در اینجا Lucid کل صفحه نمایش را که از دسته ابزار سمت راننده تا وسط داشبورد کشیده شده است توصیف می کند: مانند کابین خلبان یک جت. ”
برای نگاهی دقیق به سدان لوکس EV، همکار من را بررسی کنید اسکوتراولین سفر تور هوایی Lucid در Electrek:
گرفتن 9to5Mac
Lucid راه اندازی اپل کارپلی بی سیم را با توییت بالا و بخشی که اتصال Lucid Air را در وب سایت خود پوشش می دهد برجسته کرد. با این حال، Android Auto، همانطور که قبلاً در آزمایش دیده شد، اکنون نیز در دسترس است.
همانطور که در بالا ذکر شد، بخش CarPlay/Android Auto در مقایسه با صفحه نمایش کامل 34 اینچی کمی کوچک به نظر می رسد، اما قدردانی از Lucid برای پیگیری آن. شنیدن تجربیات دنیای واقعی مالکان جالب خواهد بود.
Lucid این خبر را امروز در توییتر با یک ویدیوی تیزر کوتاه اعلام کرد و همچنین وب سایت خود را به روز کرد و اشاره کرد که ادغام CarPlay بی سیم است و “استاندارد” است.
در همین حال، خودروهای برقی فورد مانند Mach-E، VW ID.4 و Chevy Bolt همگی از همان ابتدا شامل تجربه اپل و گوگل در داخل خودرو بودند.
اما با کوچک شدن صفحه نمایش، به نظر می رسد که بخش CarPlay نسبتا کوچک است. با این حال، دیدن پشتیبانی Lucid بسیار خوب است زیرا تسلا یک ویژگی قابل توجه (ریویان نیز) در تجربه محبوب داخل خودرو است.
پس از مدتی تبلیغ بهعنوان یک بهروزرسانی، سازنده خودروهای الکتریکی لوکس لوسید رسماً اعلام کرد که CarPlay بیسیم و Android Auto اکنون در دسترس هستند و به صورت استاندارد با مجموعه اتصال آن عرضه میشوند.
با یک خودروی الکتریکی لوکس با این قیمت (88000 دلار تا 250000 دلار)، به نظر می رسد پشتیبانی از CarPlay و Android Auto باید داده شود. اما این واقعاً معمول نیست زیرا تسلا از سال 2014 توانایی های خود را حفظ کرده است.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.