پشتیبانی Philips Hue Matter به تاخیر افتاد. عملکرد نرمتر وعده داده شده است

این به روز رسانی، هنگامی که وارد می شود، تمام چراغ های موجود Hue را تا لامپ اصلی آن که در سال 2012 راه اندازی شد، به هر اکوسیستم سازگار با Matter مرتبط می کند. (تنها دستگاه های Hue که از Matter پشتیبانی نمی کنند Hue Play Sync Box و Tap Dial Switch هستند.)

Matter سرانجام در 3 نوامبر سال گذشته راه اندازی شد.

پشتیبانی Philips Hue Matter به تعویق افتاد

در راه اندازی Matter، مالک فیلیپس Hue Signify گفت که پشتیبانی از Matter را تا مارس 2023 به محصولات خود اضافه خواهد کرد. چند روز پس از ضرب الاجل، شرکت اکنون گفته است که این اتفاق نخواهد افتاد.

برای راه اندازی Matter، ما با شرکای بسیاری از صنعت خانه هوشمند همکاری می کنیم. با Philips Hue، ما همیشه بر کیفیت قانع کننده تمرکز می کنیم تا انتظارات مشتریان خود را برآورده کنیم. بنابراین، برای به‌روزرسانی نرم‌افزار Philips Hue Bridge قبل از در دسترس قرار دادن آن در دسترس همه مصرف‌کنندگان، کمی بیشتر از آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، طول می‌کشیم. به محض اینکه تاریخ مشخصی برای انتشار به روز رسانی نرم افزار Matter داشته باشیم به شما اطلاع خواهیم داد.

اگر حوصله ندارید، می‌توانید یک حساب توسعه‌دهنده درخواست کنید تا به نسخه‌های بتای که از Matter پشتیبانی می‌کنند دسترسی داشته باشید، اما با توجه به وضعیت تا حدودی آشفته عرضه، من آن را توصیه نمی‌کنم. در حال حاضر معمول است که دستگاه‌های خانه‌های هوشمند نیاز به قربانی کردن بز در طول راه‌اندازی داشته باشند، بنابراین افزودن سیستم عامل بتا به ترکیب احتمالاً نیاز به یک منبع آماده از توله‌ها دارد.

TintBlog بیانیه کوتاهی از Signify دریافت کرد.

در پایان سال گذشته، انتظار می رفت که پشتیبانی Philips Hue Matter “تا مارس 2023” برسد. در حالی که تنها چند روز تا آن مهلت باقی مانده است، این شرکت اکنون اعلام کرده است که تاریخ عرضه به زمان نامعلومی به تعویق افتاده است.

این سایت فرض می کند که به روز رسانی هنوز چند ماه مانده است، نه هفته ها.

این آخرین تاخیر در رسیدن به استاندارد Matter در سطح صنعت است که خود از راه اندازی برنامه ریزی شده 2020 به اواخر سال 2022 عقب نشینی کرده است.

مشکل چیه؟

در حالی که با کنترل صوتی Siri، گاهی اوقات چندین لامپ Hue در یک اتاق یکی پس از دیگری روشن می شوند، پس از ارتقاء Matter این اتفاق به طور همزمان رخ می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی این شرکت می‌گوید این به‌روزرسانی ارزش صبر کردن را دارد، زیرا هنگام اجرای صحنه‌هایی که چندین نور Hue را کنترل می‌کنند، عملکرد روان‌تری را به همراه خواهد داشت.

خبر خوب دیگر این است که لبه اشاره می کند که تقریباً تمام دستگاه های موجود Hue برای پشتیبانی از Matter به روز می شوند.

مزیت بزرگ این است که در حالی که تنها تعداد محدودی از شرکت‌ها برای پشتیبانی از HomeKit انتخاب کرده‌اند، بازار بزرگ‌تر برای دستگاه‌های Matter به این معنی است که تقریباً همه از آن پشتیبانی می‌کنند. برای کاربران اپل، این اساسا راهی برای ارائه سازگاری HomeKit به طیف وسیع تری از دستگاه ها است.

Matter در واقع یک نسخه تجاری از HomeKit است. این یک استاندارد منحصر به فرد است که به هر دستگاه خانه هوشمند سازگار اجازه می دهد تا توسط Siri، Alexa، Google Assistant، Zigbee و غیره کنترل شود.