و در کوتاهمدت، با برگزاری رویداد اپل در ماه سپتامبر که قرار است اپل واچ، آیپد ایر و آیفون 12 جدید را به نمایش بگذارد، موج جدیدی از مشتریان میتوانند به لطف پیشنهاد فریبنده با 0 درصد، اپل کارت بخرند.
تجزیه و تحلیل اپل کارت از creditcards.com توسط تد راسمن به آنچه باعث موفقیت آن در سال اول شد می پردازد، از جمله برخی از راه هایی که بیماری همه گیر به جذابیت اپل کارت کمک کرده است.
روی Apple Pay تمرکز کنید
با این حال، در حالی که فهرست گسترده اپل از بازرگانانی که 3 درصد بازپرداخت نقدی را ارائه می دهند، یک شروع است، من شخصاً برای هیچ یک از آنها پول زیادی خرج نمی کنم، و شرط می بندم که اکثر مردم همین را بگویند.
اندکی پس از عرضه اپل کارت در پاییز گذشته، مدیر عامل گلدمن ساکس آن را “موفق ترین راه اندازی کارت اعتباری تا کنون” نامید. در حالی که به سختی می توان با اطمینان گفت که آیا چنین است (و با چه معیارهایی)، اپل کارت مطمئناً شروعی محکم با پتانسیل های فراوان برای آینده داشته است.
این کارت سادگی را ترویج میکند و به همه خریدها بازپرداخت نقدی روزانه اعطا میکند. اینها ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بین مشتریان طنین انداز شده اند. چه کسی نمی تواند پول بیشتری مصرف کند، درست است؟ به خصوص زمانی که نزدیک به نیمی از خانوارهای آمریکایی داشته باشند از دست دادن درآمد به دلیل ویروسبا توجه به سایت خواهر ما Bankrate.com.
با ترکیب 3% تاجر، 2% پاداش Apple Pay و 1% بازگشت کارت فیزیکی، من گمان میکنم که اکثر کاربران اپل کارت به طور متوسط کمتر از 2% هستند. این در مورد کارت های زیر عقب است که 2٪ وجه نقد را برای همه خریدها ارائه می دهند: کارت شارژ دوگانه Citi® (از لحاظ فنی 1% هنگام خرید چیزی و 1% هنگام بازپرداخت آن)، PayPal Cashback Mastercard و کارت امضای ویزا Rewards Fidelity.
آیا می توانید تصور کنید که اپل کارت روی سفر و شیوع بیماری همه گیر تمرکز کند؟ خوشبختانه اپل، روی هیچ صنعت خاصی (مخصوصا صنعتی که در نهایت توسط COVID-19 ویران شد) شرط بندی بزرگی انجام نداد.
اگر میخواهید برای اپل کارت درخواست دهید، ما در اینجا توضیح مفصلی داریم.
اگرچه اپل کارت به دلیل پاداشهای بینالمللی مورد انتقاد قرار گرفته است، ویژگی ساده Daily Cash جواب میدهد.
این بیماری همه گیر به طور چشمگیری اشتهای مصرف کنندگان را برای پرداخت های بدون تماس تسریع کرده است، در درجه اول به این دلیل که بسیاری از آنها به دلیل وجود میکروب های احتمالی از دست زدن به صورت حساب ها، کارت ها و پایانه های پرداخت می ترسند. ویزا گفت که استفاده بدون تماس از مارس تا جولای 2020 150 درصد افزایش یافته است.
این گزارش اشاره میکند که اپل کار شایستهای را در گسترش شرکای روزانه نقدی ۳ درصدی خود انجام داده است. آخرین آن نان پانرا در مرداد ماه سال جاری بود. در حال حاضر 7 خرده فروش علاوه بر اپل، 3% Cash Back را ارائه می دهند. با این حال، راسمن می گوید که میانگین نرخ پاداش اپل هنوز نسبت به رقبای خود عقب است.
تابستان گذشته، اپل همچنین پیشنهاد 0 درصدی فقط آیفون خود را گسترش داد و اکنون شامل iPad، Mac و موارد دیگر می شود.
گزارش راسمن به این دو فرصت بعدی اشاره نکرد، اما ذکر آنها مهم است. اولاً، هنوز پشتیبانی حساب مشترک یا امکان درخواست کارت های اضافی وجود ندارد.
در اوایل، اپل کارت اعلام کرد که یک کارت اعتباری روانتر و بدون کارمزد خواهد بود. ابزارهای مدیریت مالی آن به طور فعال مشتریان را به پرداخت سود کمتر تشویق می کند و تماس با خدمات مشتری از طریق پیامک و تماس تلفنی آسان خواهد بود.
سادگی هم خوبه نظرسنجی CreditCards.com در سال 2019 نشان داد که 72 درصد از دارندگان کارت ترجیح می دهند از همین کارت استفاده کنید یا دو برای همه به جای اینکه چندین کارت مختلف را به هم بزنید تا مزایا را به حداکثر برسانید.
اپل کارت را متمایز کنید
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
اپل کارت به عنوان کارت اعتباری سادهتر و روانتر معرفی شد و اپل نیز از آن پیروی کرد. راسمن خاطرنشان میکند که کاربران اپل کارت از پرداختهای ماهانه بدون بهره از بیماری همه گیر کمک میکنند، که آن را از رقبا متمایز میکند. همچنین دسترسی بسیار آسانی به خدمات مشتری مستقیماً از طریق آیفون، بدون هیچ هزینه ای، و ابزارهایی برای کمک به مشتریان برای پرداخت سود کمتر وجود دارد.
در حالی که اپل کارت قطعاً در سال گذشته پیشرفت هایی را در راه اندازی توانایی صادرات داده های تراکنش به عنوان فایل های CSV و OFX داشته است، هنوز هم عقب مانده است. به عنوان مثال، میتوانید Apple Card را در نرمافزار بودجهبندی مانند Mint وارد کنید، اما هنوز دادههای تراکنش را شامل نمیشود. بنابراین شما فقط موجودی، اعتبار موجود و نرخ بهره خود را می بینید.
مطمئناً یک بازار دست نخورده برای کاربران اپل کارت وجود دارد که امور مالی خود را به اشتراک می گذارند. بخشی از مشکل احتمالاً این است که Apple Card به Apple ID مرتبط است. شاید اپل بتواند نحوه ادغام حساب های مشترک اپل کارت و کارت های اضافی را در اشتراک گذاری خانوادگی iCloud خود بیابد. این نه تنها استفاده از شرکا را آسان تر می کند، بلکه به والدین اجازه می دهد تا به فرزندان خود دسترسی داشته باشند.
ادغام با نرم افزار بودجه بندی
اپل کارت بیش از یک سال است که در دسترس بوده است و طی 13 ماه گذشته گزارش جدیدی به چندین جنبه اشاره می کند که اپل و گلدمن ساکس به آن اشاره کرده اند. با این حال، این بدان معنا نیست که مناطقی برای بهبود وجود ندارد.
در همین حال، این گزارش می گوید که پاداش ثبت نام 50 دلاری اپل کارت در تابستان امسال ضعیف بوده است. میتوانیم این یکی را هم یک موفقیت کوچک در سال اول بدانیم و هم یک فرصت بزرگ برای آینده.
حساب های مشترک و کارت های اضافی
راسمن پیشنهاد میکند که با دریافت روزانه ۲ درصد پول نقد توسط دارندگان اپل کارت هنگام استفاده از Apple Pay و افزایش استفاده از پرداختهای بدون تماس در طول همهگیری، این رفتارها میتواند به عادتهای طولانی مدت تبدیل شود.
در طول همهگیری، برنامه پشتیبانی مشتری اپل کارت عالی بود. در صورت درخواست، دارندگان کارت میتوانستند از پرداختهای بدون بهره، به طور بالقوه برای چندین ماه متوالی صرفنظر کنند – مزیتی که در صنعت به دلیل سخاوتمندی و طول عمر آن برجسته شده است.
البته Apple Pay تنها روش پرداخت موبایلی نیست، اما محبوب ترین است. پرداخت با ضربه زدن روی خود کارت نیز امکان پذیر است، اگرچه اکثریت قریب به اتفاق کاربران بدون تماس ایالات متحده ترجیح می دهند از تلفن خود استفاده کنند.
اول اینکه، اپل با استفاده از استراتژی اول دیجیتال با Apple Pay موفقیت آمیز بوده است، به خصوص که مصرف کنندگان در بحبوحه COVID-19 بیشتر از پرداخت بدون تماس استفاده می کنند:
امنیت بیشتر نیز جنبه مهمی از کارت های بی شمار اپل در کارت تیتانیوم اختیاری و امنیت طبیعی همراه با Apple Pay است.
امیدواریم در ماههای آینده شاهد بهبود ادغام اپل با Mint و سایر نرمافزارهای بودجهبندی باشیم تا به اندازه کارتهای اعتباری رقیب از ویژگیهای غنی برخوردار باشد.