به همان روشی که متخصصان خلاق Apple Store یک ارتباط انسانی آنلاین در جلسات امروز مجازی اپل برقرار میکنند، متخصصان فروشگاه اپل میتوانند توصیههای شخصی محصول و مشاوره خرید متخصص را از طریق فروشگاه با قرار ملاقاتهای تخصصی به صورت آنلاین ارائه دهند. جذاب تر از یک چت یا تماس تلفنی، ارتباط چهره به چهره با یکی از اعضای تیم، تجربه خریدی مشابه در یک فروشگاه فیزیکی را فراهم می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:
یکی دیگر از عناصر تجربه در خانه که از زمان شروع همهگیری به طور کامل درک شده است، تحویل است که شامل همه چیز از دریافت محصول درب منزل تا راهاندازی آن میشود. “تحویل فوری” دو ساعته است اکنون توسط اپل تبلیغ می شود به عنوان یک راه سریع و آسان برای اتصال. امیدوار کننده ترین آن اپل است مشارکت با Enjoy، راه اندازی فروشگاه خرده فروشی موبایل. Apple و Enjoy تحویل با نصب توسط متخصص در منزل شما را ارائه می دهند. بنیانگذار ران جانسون اخیرا اعلام شده است این سرویس اکنون در بازارهای بیشتری از جمله شیکاگو، واشنگتن، دی سی، بالتیمور و آتلانتا در دسترس است.

با پلتفرمهای خانگی پیشرو برای پشتیبانی مشتری، تحویل، آموزش و شخصیسازی، تمرکز بر کشف محصول و تجربه خرید است. اصول اولیه مرور و خرید محصولات اپل به صورت آنلاین تقریباً مانند روزهای اولیه اپل استور آنلاین باقی مانده است.
اپل به دور از بستن فروشگاه های فیزیکی، تشخیص می دهد که تجربیات حضوری و مجازی ارزش منحصر به فردی را به مشتریان ارائه می دهد. فروشگاههای آجر و ملات آن، که اکنون تعداد آنها به 512 عدد در سراسر جهان میرسد، مقاصد گردشگری، پروژههای حفاظتی تاریخی نمادین و شگفتیهای معماری هستند. اینها مکان هایی هستند که مشتریان در سطح عمیق تری با اپل ارتباط برقرار می کنند.
همچنین میتوان کشف محصول را توسط متخصصان اپل تقویت کرد که میتوانند ویژگیهای مرتبط با زمینه را به شیوهای پویا نشان دهند که گالریهای تصاویر ثابت و ویدیوهای از پیش ضبطشده نمیتوانند. قبلاً دیدهایم که اپل در مورد کشف محصول با مدلهای واقعیت افزوده دستگاههای جدیدی که میتوانید آنها را در iPhone یا iPad تجربه کنید، تکرار میکند. با ادغام فناوریهایی مانند واقعیت افزوده و خرید شخصی در تجربه خرید روزمره، اپل میتواند یک سفر فروشگاه آنلاین ایجاد کند که مشتریان را به همان اندازه که پس از بازدید از فروشگاه مطمئن میشوند، در خرید خود ایجاد کند.
پس مرحله بعدی چیست؟
آموزش یکی از ستونهای خردهفروشی اپل است و ارائه محتوای خلاقانه آنلاین با ارتباط انسانی یک پروژه مهم در حال انجام است. از سال 2020، امروز در اپل به نیروی محرکه تلاش های آنلاین اپل تبدیل شده است. با تشکر از همکاری جلسات وبکس، ویدئوهای یوتیوبو اکنون در برنامه یکپارچه شده است جلسات GarageBandاپل چهره های خندان افراد خلاق را به خانه شما می آورد.

امروزه در اپل، جلسات مجازی توسط همان تیم هایی میزبانی می شود که برنامه نویسی در فروشگاه را میزبانی می کنند، بنابراین بازگشت به خانه برای ایجاد یک ریمیکس GarageBand مانند ورود به فروشگاه است. (حتی ممکن است همان چهره ها را ببینید!) اپل نیز ارائه می دهد جلسات شخصی آنلاین برای کمک به راه اندازی دستگاه خود و آموزش های اخیراً تجربه شده از پشتیبانی Apple مستقیماً در فروشگاه های اپل فیلمبرداری شده است.
Source link
بخش اپل استور 9to5mac فارسی
اپل در حال ساخت فروشگاه بزرگ بعدی خود در اتاق نشیمن شما است. آیا نقشه ها را دیده اید؟ با تسریع این همه گیری، اپل پلتفرم های جدیدی ایجاد کرده، خدمات موجود را بهبود بخشیده و تلاش های خرده فروشی آنلاین خود را برای ایجاد یک اکوسیستم خانگی که به اندازه تجربه در فروشگاه آن فراگیر و به یاد ماندنی است، تجدید کرده است. فقط یک نکته وجود دارد: باید میزها را بیاورید.
FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.
