کاربران آیفون 14 پرو از بروز مشکل هنگام شارژ شدن گوشی خبر می‌دهند دیجی‌کالا مگ

برای فروش گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاس خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. پنل نمایشگر ۱۴ پرو مکس می‌تواند روشنایی فوق‌العاده‌ی 2000 نیت ارائه دهد و عملاً حتی در صورتی که نور مستقیم آفتاب 9to5mac هم به آن بتابد مشکلی با مشاهده‌ی محتوای آن نخواهید داشت. گفته می شود که اپل آیفون 14 پرو 512 گیگابایت رم 6 گیگابایتی سیستم عامل iOS v15 را اجرا می کند و دارای باتری 3115 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این به شما امکان می دهد در هنگام گوش دادن به آهنگ، تماشای فیلم، بازی کردن و موارد دیگر، از تلفن برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنید.

  • در نهایت مدل‌های پرو از ویژگی نمایشگر همیشه روشن یا Always-On Display بهره می‌برند.
  • اپل می‌گوید که فلاش نیز با نصب یک فلاش Adaptive True Tone جدید طراحی شده است که آرایه‌ای از ۹ LED است که الگوی آن را با توجه به فاصله کانونی تغییر می‌دهد.
  • اپل اصولا درگاه کارت حافظه برای محصولات خود در نظر نمی‌گیرد و به همین علت بهتر است حافظه ذخیره‌سازی مناسبی را برای خود انتخاب کنید.
  • با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و …
  • طبق آنچه که از منابع موثق شنیده ایم، در این موبایل پرچمدار، دوربین سه گانه 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل وجود دارد که به شما امکان می دهد بهترین عکس های زندگی تان را بگیرید.

دومین امتیاز فروشگاه 19کالا سیاست قیمت گذاری منحصر‌به‌فرد و فروش بدون واسطه آن است؛ در واقع وجه تمایز دیگر آن با سایر فروشگاه های اینترنتی محسوب می‌شود، از این رو بهترین قیمت را به کاربران خود ارائه می‌دهد. محصول اصلی این سایت گوشی موبایل است و خدمت دیگری که این سایت برای مشتریان خود در نظر گرفته فروش گوشی موبایل با گارانتی 18 ماهه است که می‌توانید به عنوان یک امتیاز مهم در زمان خرید مد نظر قرار دهید. در مورد باتری آیفون ۱۴ پرومکس هنوز هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست، اما پیش‌بینی می‌شود از همان باتری نسل گذشته استفاده شود و بیشترین تغییر به فست شارژ آن مربوط شود.

مشخصات پردازنده

اپل توانست با معرفی گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس تحسین فعالان بازار گوشی‌های هوشمند برانگیزاند. مشخصات آیفون 14 پرو مکس اپل از همه‌نظر نسبت به نسل پیش بهبود یافته و ارتقاهای فراوانی به خود دیده است. نوآوری‌های صفحه نمایش، سخت افزار و دوربین، خرید آیفون 14 پرو مکس اپل برای طرفداران گوشی‌های رده‌بالا واجب می‌کند. اگر می‌خواهید از این تلفن هوشمند و قیمت آیفون 14 پرو مکس اپل بیشتر بدانید، با ما همراه شوید. گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس که پرچمدار اصلی امسال اپل در مارکت موبایل است، همراه با دیگر مدل‌های این سری در 7 سپتامبر 2022 معرفی و به بازار عرضه شد.

غول فناوری آمریکایی نیز ضمن تأیید این مشکل ،به‌روزرسانی حل این مشکل را منتشر کرده و به کاربران اطمینان داده که این مشکل سخت‌افزاری نیست. اخه کی زدفولد فورو ول میکنه بیاد سراغ این یه پابچیو به زور ۶۰هرتز میده ولی زدفولد فور ۱۲۰هرتز واقعیه! گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. Apple Music مجموعه گسترده‌ای از موزیک‌های فضایی در اختیار شما قرار می‌دهد و اگر آیفون خود را با ایرپادزهای اپل جفت کنید، شاهد شنیدنی‌ترین صدا در بین همه گوشی‌های موبایل می‌شوید. همانطور که A15 جزء قوی‌ترین‌ها بود و از پس تمامی بازی‌های سنگین گرافیکی به بهترین نحو برمی‌آمد، مسلماً تراشه A16 نیز از قدرتی برخوردارست که حداقل تا سال‌ها هیچ اپلیکیشن و یا بازی سنگینی قادر نباشد تا قدرت آن را به چالش بکشد. لازم به ذکر است که این میزان حافظه را نمی‌توان با مموری کارت افزایش داد زیرا در این محصول اپل اسلات قرار دادن کارت حافظه تعبیه نشده است.

در قسمت جلو نیز این موبایل دارای دوربین 12 مگاپیکسلی + یک لنز SL سه بعدی به ترتیب برای گرفتن سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی است. طبق آنچه که از منابع موثق شنیده ایم، در این موبایل پرچمدار، دوربین سه گانه 48 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل وجود دارد که به شما امکان می دهد بهترین عکس های زندگی تان را بگیرید. قابلیت دوربین عقب ممکن است شامل زوم دیجیتال، فلاش خودکار، تشخیص چهره، فوکوس خودکار باشد.

قیمت iPhone 14 Pro و آیفون ۱۴ پرو مکس اپل