کارخانه های جدید آیفون در هند با انتقال اپل تولید از چین

یانگ لیو، رئیس فاکسکان پیشنهاد کرده است که تولید آن در آنجا باید به شرکت اجازه دهد تا درآمد خود را در کشور دو برابر کند. این منطقه به «تلانگانا اسپید» افتخار می کند – واکنش سریع دولت منطقه ای آن به طرح های تجاری جدید.

AirPods نیز به عنوان بخشی از این طرح گزارش شده است

پس از اینکه اپل در ماه مارس به فاکسکان قرارداد جدیدی را برای آنها پیشنهاد داد، حداقل یکی از کارخانه‌ها نیز انتظار می‌رود ایرپاد تولید کند.

ادامه ترک چین توسط اپل

قرارداد جدید بین فاکسکان و اپل برای اولین بار شاهد ساخت ایرپاد در هند خواهد بود. از طریق رویترز، فاکسکان در حال سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در کارخانه جدیدی در هند است که از جمله هدفون های بی سیم اپل را تولید خواهد کرد.

اپل انتظار دارد مونتاژ آیفون 15 به طور همزمان در چین و هند آغاز شود. در ماه فوریه مطلع شدیم که انتظار می‌رود یک کارخانه جدید فاکسکان در هند تقریباً نصف کارخانه مونتاژ بزرگ آیفون در ژنگژو چین، معروف به شهر آیفون، باشد.

فاکسکان کارخانه جدید آیفون را افتتاح کرد

نیاز اپل به کاهش اتکای خود به چین به‌عنوان یک مرکز تولید سال‌هاست که واضح بوده است، اما تأثیر همه‌گیری بر بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در جهان واقعاً این مشکل را نشان داده است. تخمین زده می شود که اختلال COVID-19 هفته ای یک میلیارد دلار برای این شرکت هزینه داشته باشد.

با نشان دادن “سرعت Telangana”، من خوشحالم که امروز افتتاح اولین کارخانه فاکسکان را در Telangana در Kongar Kalaan اعلام کنم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

وزیر صنعت و بازرگانی هند امروز در توییتی اعلام کرد که این شرکت کارخانه جدید آیفون را افتتاح کرده است.

همچنین انتظار می رود فاکسکان در یک یا چند کارخانه جدید ایرپاد تولید کند. در ماه مارس، این شرکت اولین قرارداد را برای تولید هدفون اپل در هند منعقد کرد.

عکس: Raghavendra V. Konkathi/Unsplash