کالری سوزانده شده اپل واچ – فعال، غیرفعال، کل را ببینید

اپل واچ کالری های سوزانده شده فعال شما را پیگیری می کند و حلقه حرکت شما این پیشرفت را در برابر هدف روزانه شما نشان می دهد. اما اپل واچ کل کالری سوزانده شده، یعنی کالری فعال و غیرفعال شما را نیز ردیابی می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

تصویر بالا از طریق اپل

و اگر می‌خواهید داده‌های متابولیک خود را در زمان واقعی اندازه‌گیری کنید، بررسی کامل ما از Lumen را که با Apple Health و iPhone کار می‌کند، بررسی کنید.

نحوه مشاهده کالری سوزانده شده در اپل واچ – فعال، غیرفعال و کل

اپل واچ – کالری فعال

  1. در اپل واچ، به اپلیکیشن فعالیت
  2. با Digital Crown تند بکشید یا به پایین اسکرول کنید
  3. خودت را خواهی دید کالری های فعال سوزانده شده تحت هدف حرکت
  4. همچنین می توانید عوارض فعالیت را به انواع واچ فیس ها اضافه کنید یا از صفحه ساعت اکتیویتی برای مشاهده کالری های فعال سوزانده شده در یک نگاه استفاده کنید.
نحوه مشاهده کالری سوزانده شده در Apple Watch، Active and Passive Walkthrough

آیفون – کالری فعال و غیرفعال

  1. THE اپلیکیشن تناسب اندام در iPhone به شما امکان می دهد داده های کالری بیشتری را مشاهده کنید
  2. وقتی بازش کردی، روی حلقه های فعالیت ضربه بزنید در بالا
  3. درست در زیر داده های سفر خود را خواهید دید کل کالری سوزانده شده برای یک روز در پایین سمت چپ صفحه نمایش شما
    • برای مشاهده تعداد کل کالری‌های سوزانده شده برای چند روز، روز دیگری را در بالای صفحه انتخاب کنید یا روی نماد تقویم در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.
  4. کالری‌های فعال خود («هدف حرکتی») را از کل کم کنید تا کالری‌های غیرفعال خود را بسوزانید (نرخ متابولیسم پایه)

بیایید نگاهی به نحوه محاسبه کالری غیرفعال خود و مکان مشاهده اعداد کلی خود بیندازیم تا تصویر بهتری از متابولیسم خود داشته باشید، به شما در برنامه ریزی وعده های غذایی و موارد دیگر کمک کنید.

در اینجا این مراحل در آیفون به نظر می رسد:

کالری سوزانده شده اپل واچ 1

بیشتر بدانید 9to5Mac آموزش ها:

کالری های فعال کالری هایی هستند که در حین حرکت می سوزانید. کالری غیرفعال مقدار ثابتی از کالری است که متابولیسم شما فقط با زنده بودن می سوزاند، حتی اگر تمام روز را روی مبل نشسته باشید. به این میزان متابولیسم پایه شما می گویند.

در حالی که اپل واچ معیارهای کالری شما را ردیابی و ثبت می کند، باید از آیفون استفاده کنید تا بیشترین میزان کالری را مشاهده کنید.

اپل واچ دستگاهی عالی برای ردیابی اهداف سلامتی و تناسب اندام است و یکی از جنبه های مهم آن میزان انرژی است که می سوزانید. ما را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه کالری سوزانده شده در اپل واچ را برای معیارهای فعال و غیرفعال و همچنین کل روزانه خود مشاهده کنید.