گروه کمپین می گوید لابی حریم خصوصی اپل معتبرترین است


به گفته یک گروه کمپین حفظ حریم خصوصی که توسط چهره های برجسته رهبری می شود، لابی اپل در مورد لایحه حریم خصوصی معتبرتر از هر غول فناوری دیگری است.

حمایت عمومی قوی از قانون فدرال حفظ حریم خصوصی وجود دارد، اما روند ایجاد چنین قانونی به دلیل دیدگاه های سیاسی مختلط و لابی گری غول های فناوری پیچیده شده است.

پیشرفت آهسته به سمت قانون فدرال حفظ حریم خصوصی

حمایت عمومی آمریکا از قانون فدرال حریم خصوصی و سایر موضوعات با هدف محدود کردن اختیارات Big Tech از 56% در 83%، برطبق بررسی ها. آنچه در همه نتایج نظرسنجی مشترک است، حمایت اکثریت شهروندان آمریکایی و مخالفان تنها حدود 10 درصد است.

شرکت‌های آمریکایی همچنین از قانون فدرال حفظ حریم خصوصی حمایت می‌کنند، زیرا رعایت یک سری الزامات قانونی بسیار ساده‌تر از قوانین حریم خصوصی ایالتی متفاوت است که در حال حاضر داریم.

همچنین ثابت شده است که قوانین ایالتی در برابر لابی گری غول های فناوری که عموماً قوانین ضعیف حریم خصوصی را ترجیح می دهند بسیار آسیب پذیر است. در واقع، برخی از ایالت‌های ایالات متحده در حال پیش‌نویس لایحه‌هایی هستند که عمدتاً توسط لابی‌گران تهیه شده است.

اپل دستور کار خود را دارد – به عنوان مثال، استدلال می کند که فروشگاه های برنامه های رقابتی یا بارگذاری جانبی از وب سایت های توسعه دهندگان، داده های کاربران آیفون را در معرض خطر قرار می دهد. اما به طور کلی، این شرکت حمایت قاطع خود را از حفاظت از حریم خصوصی معنادار ابراز کرده است، تا جایی که به گروه لابی اجازه می دهد قوانین ضعیف تری را اعمال کنند.

لابی اپل در مورد لایحه حریم خصوصی معتبر است

Accountable Tech، یک گروه لابی که برای مقاومت در برابر قدرت فزاینده غول های فناوری، به ویژه در زمینه حفظ حریم خصوصی ایجاد شده است، می گوید که از بین تمام شرکت هایی که در این موضوع لابی می کنند، اپل بیشترین اعتبار را دارد. CNBC گزارش ها.

جسی لریچ، یکی از بنیانگذاران Accountable Tech، ابراز “خوش بینی محتاطانه” کرد که این کنگره هم لایحه ترجیح خود و هم لایحه جداگانه ای را تصویب می کند که به طور خاص نحوه نمایش برنامه ها را در فروشگاه های برنامه تلفن همراه هدف قرار می دهد. […]

کسانی که به دنبال آموزش دفاتر کنگره در مورد این لوایح هستند، می گویند که اثر انگشت این فناوری از طریق نکات صحبتی که توسط کارکنان انتخاب می شود مشخص است.

Lehrich از Accountable Tech گفت: «زمانی که ما با دفاتر کنگره درگیر شدیم، آنها از حدود 12 نفر از این صنعت شنیده بودند. فقط از روی چیزهایی که مطرح می کنند، می توانید بفهمید که آنها با چه کسانی صحبت کرده اند.

لهریچ گفت که طرفداران این لوایح در نهایت “30 دقیقه اول را صرف حذف نکات صحبت از فیس بوک و آمازون و اپل و گوگل خواهند کرد.” […]

لهریچ گفت که لابی اپل تا کنون برای قانونگذاران با نگرانی های دائمی در مورد این قانون قانع کننده به نظر می رسد، تا حدی به این دلیل که نسبت به برخی از همتایان خود حس اعتبار بیشتری را در واشنگتن حفظ کرده است.

لهریچ در ایمیلی گفت: «وقتی فیس‌بوک یا آمازون حملات بی‌پایه‌ای را انجام می‌دهند، چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، «این کاملاً نادرست است». زمانی که اپل استدلال‌های باطنی در مورد خطرات امنیتی جدی ناشی از بارگذاری جانبی ارائه می‌کند، برای رفع نگرانی‌های قانون‌گذاران به یک پس‌کشی اساسی و قانع‌کننده نیاز دارید.»

تکنسین مسئول تیم قدرتمندی دارداز جمله لابیست نیکول گیل و متخصص سابق حریم خصوصی موزیلا کایلا لمبه.

بعد از این چه خواهد شد؟

مانع بزرگ مجلس سنا است. علیرغم حمایت دوجانبه از قانون حفظ حریم خصوصی، بحث های زیادی در مورد جزئیات صورت گرفته است.

قانون نوآوری و انتخاب آنلاین ایالات متحده بیشترین شانس را برای تصویب دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا از حمایت اکثریت برخوردار است یا خیر. به نظر می رسد دموکرات ها – که قویاً از این لایحه حمایت می کنند – در نظرات خود در مورد بهترین استراتژی برای اجرای آن اختلاف نظر دارند.

برخی بر این باورند که بهتر است در پشت پرده با سناتورهای جمهوری خواه لابی کنید و تنها زمانی که حمایت اکثریت مشخص است، رأی گیری کنید. برخی دیگر فکر می کنند که بهتر است اکنون برای رأی گیری فشار بیاوریم، که هر سناتور مخالف آن را در موقعیت سیاسی نامناسبی قرار می دهد.

برخی از حامیان می گویند بهتر است پای قانونگذاران با ثبت آرای خود آتش زده شود و شرط می بندم که بسیاری نمی خواهند در Big Tech ضعیف دیده شوند.

علاوه بر این، اگر این لایحه به زودی به رای گیری نرسد، انتخابات میان دوره ای ممکن است منجر به شکست آن در حواس پرتی های تبلیغاتی شود.

عکس: الیجا میرس/پاشیدن

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی