گوشی‌های هوشمند سامسونگ ایران | 9to5mac Farsi

این غول فناوری کره جنوبی سالانه با صادرات ۷۶.۱ میلیون کالا، به رشد ۲۹.۲ درصدی و ۲۲٪ از سهم بازار دست یافت. طبق گزارشات معرفی زودهنگام گوشی‌های هوشمند سری Galaxy S مانند سری Galaxy A رتبه اول این برند را کسب کرد. گوشی های سریS سامسونگ گوشی های رده بالا و پرچمدار سامسونگ هستند که در تولید آنها از اجزا و قطعات با کیفیت بسیاربالا استفاده میشود.

یک گوشی به صرفه با ویژگی‌های قابل اتکا بخصوص قیمت مناسب که مشتریان خود را جذب می‌کند. گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra از طراحی، سخت افزار و نمایشگر فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد که به عنوان قدرتمندترین گوشی موجود در بازار شناخته شده‌است. سامسونگ به واسطه این گوشی با دیگر رقبای خود نظیر اپل، شیائومی و…، رقابت می‌کند. این شرکت در اول مارس سال 1938 توسط آقای لی بیونگ چول که تنها دارایی او حدود 27 دلار بود، تاسیس شد.

Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 12/256GB Mobile Phone

در این صورت خرید قسطی گوشی سامسونگ می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. بازار گوشی‌های هوشمند به بخش‌هایی مانند مدل‌های «پرچمدار»، «میان‌رده» یا «سطح ورودی» تقسیم می‌شود. طیف پرچمداران سامسونگ همیشه سری S بوده است، در حالی که مدل های میان رده را در قالب سری A نیز تولید می کند. فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند.

انواع گوشی موبایل سامسونگ از سری اس و نوت به دلیل بهره‌مندی از جدیدترین امکانات گوشی‌های هوشمند قیمت نسبتا بالایی دارند؛ به‌طوری‌که اگر به لیست قیمت گوشی سامسونگ نگاه کنید، قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ با آیفون های اپل برابری می‌کند. با این تفاوت که سامسونگ برای اینکه بازار میان‌رده‌ها و کشورهایی مانند هند را از دست ندهد، اقدام به عرضه‌ی انواع گوشی میان رده سامسونگ با نام سری A وM کرد. قیمت روز گوشی سامسونگ گلکسی A3 کاملا مقرون به صرفه بود و به همین دلیل فروش مناسبی را تجربه کرد. عرضه‌ی محصول در سری مذکور همچنان ادامه دارد و برخی گوشی های جدید سامسونگ در این سری اقتصادی به فناوری 5G نیز مجهز شده‌اند. سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است.

http://1gamer.irهر دو گوشی هوشمند در مقایسه با مدل های قبلی خود با پیشرفت های هیجان انگیزی همراه هستند. انتخاب و خرید گوشی تاشو آن هم خرید گوشی تاشو سامسونگ می تواند گزینه ای خلاقانه و جذاب برای شما باشد تا شما با حضور در هر جمعی خود را نمایان تر کنید. ،ارزش خرید گوشی تاشو سامسونگ را شما تعیین می کنید که آیا این گوشی متناسب با نیازهای شما طراحی شده است یا خیر ممکن است یک گوشی تاشو برای شما به درستی کار نکند اما برای دیگری بسیار لازم باشد. اگر قصد خرید موبایل دارید، گوشی های موبایل سامسونگ یکی از بهترین گزینه های شماست. در بسیاری از رتبه بندی های بین المللی، هر سال موبایل های سامسونگ در میان بهترین گوشی های هوشمند جهان قرار می گیرند.

  • گوشی‌ های موبایل پرچمدار سامسونگ یکی از اصلی‌ترین دلایل دستیابی کمپانی سامسونگ به این محبوبیت است.
  • جدیدترین گوشی های سری z سامسونگ که به بازار آمده اند گلکسی زد فیلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 هستند.
  • کدام سری گوشی هوشمند برای شما مناسب است؟ در این مقاله به بیان تفاوت های سری گلکسی سامسونگ می پردازیم و شما را با مدل های فعلی آشنا می کنیم.
  • استفاده از محافظ صفحه نمایش مناسب سبب این میشود که شما اطمینان خاطر در خصوص شکستگی صفحه نمایش داشته باشید.
  • واضح است که شرکتی به بزرگی سامسونگ فقط گوشی هوشمند تولید نمی‌کند این شرکت، محصولاتی مثل تبلت، لپ‌تاپ، پرینتر، اسپیکر، هدفون، دوربین، ماشین ظرف‌شویی، تستر، تلویزیون، اسپلیت و بسیاری دستگاه‌های الکترونیکی دیگر را تولید می‌کند.

در کنار سری A سامسونگ دسته‌ای دیگر از گوشی های میان رده خود را با عنوان سری M طراحی و تولید می‌کند تا توانایی رقابت با محصولات متنوع برندهای چینی را داشته باشد. بین سال‌های 2015 تا 2018، غول کره‌ای دستگاه‌های ارزان‌قیمت خود را تحت عنوان سری J به بازار عرضه می‌کرد. با پایان یافتن دوران سری J، سامسونگ کار روی گوشی های سری M را با هدف به‌دست آوردن سهم بیش‌تر از بازار رو به رشد آسیا آغاز و مدل های M10 و M20 را در سال 2019 معرفی کرد. با اینکه از نظر خود شرکت سازنده، سری M پس از سری A دسته‌بندی می‌شود، اما تفاوت‌های فنی این دستگاه‌ها خیلی پررنگ نیست.

گوشی سامسونگ سری نوت

حال شاید این سؤال برای شما پیش آید که کیفیت ساخت گوشی سامسونگ کدام کشور بهتر است؟ اما باید گفت که این سؤال درستی نیست، زیرا سامسونگ از قطعات یکسانی در تمام خط تولیدهای خود در کشورهای مختلف استفاده می کند. بیشتر این قطعات در کارخانه اصلی که در کره جنوبی قرار دارد، تولید می شوند؛ بنابراین کیفیت ساخت تمام گوشی های سامسونگ یکسان است و هیچ تفاوتی ازنظر کشور سازنده با یکدیگر ندارند. توانایی بالای سامسونگ در انواع گوشی های هوشمند باعث شد تا تقاضا برای خرید آن در سراسر جهان بالا رود. برای این که سامسونگ بتواند نیاز بازارهای دنیا را پاسخگو باشد در کشورهای مختلفی مانند هند، ویتنام، اندونزی و برزیل شعبه های خود را زیر نظر شعبه اصلی تأسیس کرده است.

گوشی‌های سامسونگ سری S که به گوشی‌های بالارده سامسونگ شهرت دارند با گرانترین گوشی‌های موجود در بازار رقابت می‌کنند و دقیقاً مانند رقبای خود با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند. کالاتیک در برنامه‌های منظم یا مناسبت‌های خاص اقدام به فروش گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، هندزفری یا سایر محصولات با تخفیف استثنایی مجله خبری محصولات اپل می‌کند. شما می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی کالاتیک نسبت به دریافت کد تخفیف یا مطلع شدن از جشنواره‌های فروش ویژه مطلع شوید. همچنین آخرین تخفیفات کالاتیک در صفحه اصلی سایت به‌صورت بنری، اطلاع‌رسانی می‌شود یا می‌توانید از صفحه مخصوص تخفیف‌های روز نسبت به آخرین تغییرات در قیمت کالاها مطلع شوید.

اگر بخواهیم در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌باشد. اگر قیمت گوشی برای شما دغدغه‌ای نیست و از دوست‌داران گوشی‌های سامسونگ هستید گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.