گوشی‌های هوشمند سامسونگ ایران | 9to5mac Farsi

گوشی‌های پرچمدار مثل S20 Ultru، A71، A51 از جمله مدل‌هایی هستند که دوربین بسیار خوبی دارند. بیونگ چول شرکت سامسونگ را وارد صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، نساجی، بیمه و خرده‌فروشی کرد. تا دهه‌ی ۱۹۶۰ طول کشید تا اینکه سامسونگ بالاخره وارد حوزه‌ی الکترونیک شد.

یک گوشی به صرفه با ویژگی‌های قابل اتکا بخصوص قیمت مناسب که مشتریان خود را جذب می‌کند. گوشی سامسونگ Galaxy S22 Ultra از طراحی، سخت افزار و نمایشگر فوق العاده‌ای برخوردار می‌باشد که به عنوان قدرتمندترین گوشی موجود در بازار شناخته شده‌است. سامسونگ به واسطه این گوشی با دیگر رقبای خود نظیر اپل، شیائومی و…، رقابت می‌کند. این شرکت در اول مارس سال 1938 توسط آقای لی بیونگ چول که تنها دارایی او حدود 27 دلار بود، تاسیس شد.

http://1gamer.ir

اگر بخواهیم در بین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم بدون شک بهترین انتخاب گلکسی اس ۲۱ اولترا می‌باشد. اگر قیمت گوشی برای شما دغدغه‌ای نیست و از دوست‌داران گوشی‌های سامسونگ هستید گلکسی اس ۲۱ اولترا بهترین گوشی است که می‌توانید خریداری کنید. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم.

به دلیل این که سامسونگ یکی از برندهای بزرگ دنیاست، در بیشتر شهرهای دنیا و ازجمله ایران نمایندگی های فروش و تعمیرات آن به راحتی یافت می شود. سامسونگ در تمام رده های گوشی های خود از سخت افزارهای قدرتمند و جدیدی استفاده می کند. این مسئله برای نرم افزارهای آن نیز صادق است، به خصوص که نرم افزارها از قابلیت به روزرسانی برخوردار هستند. تمامی حقوق این فروشگاه متعلق به شرکت آپادانا ابتکار هوشمند (دیجی دو) بوده و هرگونه کپی برداری از آن ممنوع میباشد.

حال شاید این سؤال برای شما پیش آید که کیفیت ساخت گوشی سامسونگ کدام کشور بهتر است؟ اما باید گفت که این سؤال درستی نیست، زیرا سامسونگ از قطعات یکسانی در تمام خط تولیدهای خود در کشورهای مختلف استفاده می کند. بیشتر این قطعات در کارخانه اصلی که در کره جنوبی قرار دارد، تولید می شوند؛ بنابراین کیفیت ساخت تمام گوشی های سامسونگ یکسان است و هیچ تفاوتی ازنظر کشور سازنده با یکدیگر ندارند. توانایی بالای سامسونگ در انواع گوشی های هوشمند باعث شد تا تقاضا برای خرید آن در سراسر جهان بالا رود. برای این که سامسونگ بتواند نیاز بازارهای دنیا را پاسخگو باشد در کشورهای مختلفی مانند هند، ویتنام، اندونزی و برزیل شعبه های خود را زیر نظر شعبه اصلی تأسیس کرده است.

همچنین تفاوت قیمت بین این دو خط است که در آن گوشی های سری M کمی ارزان تر از سری F هستند. دارای امنیت کامل knox و پشتیبانی کامل از نسخه One UI درست مانند دستگاه های سری A. وقتی فکر می‌کنید کدام گوشی را بخرید، همیشه توصیه می‌شود به سراغ جدیدترین مدل بروید، زیرا آنها از آخرین مشخصات و فناوری پیشرفته موبایل بهره می‌برند.

گوشی موبایل Samsung SM-A135F Galaxy A13 با حافظه 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

تمامی گوشی های سامسونگبه‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند و کمپانی سامسونگ برای کارایی بهتر، گوشی های خود را به رابط کاربری اختصاصی خودش یعنی One UI روانه بازار می‌کند. معمولاً آپدیت گوشی‌های سامسونگ به‌صورت مرتب و منظم از طرف این کمپانی عرضه می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. همچنین سامسونگ قول داده از سال 2020 به بعد تقریبا برای همه‌ی گوشی‌های خود، پشتیبانی 3 ساله آپدیت نرم‌افزاری و ساپورت 4 ساله به‌روزرسانی امنیتی را در نظر بگیرد. با انتخاب گوشی های سری M، کم‌ترین مزیتی که نصیب‌تان می‌شود، باتری با ظرفیت بالا و عمر طولانی است. سامسونگ با هدفی مشخص شروع به طراحی و تولید سری M کرده و تمام تلاش خود را می‌کند که قیمت تمام‌شده‌ی این دستگاه‌ها را پایین نگه دارد. بنابراین اگر قصد خرید یک موبایل اقتصادی از برندی معتبر را دارید، حتما نگاهی به این سری از گوشی های سامسونگ و مدل‌هایی مانند M12، M22، M32 و M52 بیندازید.

گوشی سامسونگ M32

در این صورت خرید قسطی گوشی سامسونگ می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. بازار گوشی‌های هوشمند به بخش‌هایی مانند مدل‌های «پرچمدار»، «میان‌رده» یا «سطح ورودی» تقسیم می‌شود. طیف پرچمداران سامسونگ همیشه سری S بوده است، در حالی که مدل های میان رده را در قالب سری A نیز تولید می کند. فناوری‌های جدیدی مانند راه‌اندازی دوربین چهارگانه قدرتمند در Galaxy S22 Ultra معمولاً در مدل‌های گران‌تر یافت می‌شوند.

  • در این صورت خرید قسطی گوشی سامسونگ می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد.
  • فروشگاه اینترنتی مبیت علاوه بر ارائه خدمات به مصرف کنندگان امکان خرید عمده برای همکاران را نیز فراهم ساخته است؛ البته تسویه مدت دار نیز جزئی از خدمات مبیت برای شماست تا بتوانید کالای فروشگاه خود را به راحتی و بدون هیچ گونه دغدغه‌ای در هر زمان تامین کنید.
  • در فهرست «بهترین‌ها» SoC ما درباره آخرین پردازنده گوشی‌های هوشمند سامسونگ اطلاعات بیشتری کسب کنید .
  • البته سامسونگ میان رده هایی به عنوان Galaxy M به بازار ارائه کرده که بیشتر روی عمر باتری آن ها کار کرده است.

انواع گوشی موبایل سامسونگ از سری اس و نوت به دلیل بهره‌مندی از جدیدترین امکانات گوشی‌های هوشمند قیمت نسبتا بالایی دارند؛ به‌طوری‌که اگر به لیست قیمت مجله خبری محصولات اپل نگاه کنید، قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ با آیفون های اپل برابری می‌کند. با این تفاوت که سامسونگ برای اینکه بازار میان‌رده‌ها و کشورهایی مانند هند را از دست ندهد، اقدام به عرضه‌ی انواع گوشی میان رده سامسونگ با نام سری A وM کرد. قیمت روز گوشی سامسونگ گلکسی A3 کاملا مقرون به صرفه بود و به همین دلیل فروش مناسبی را تجربه کرد. عرضه‌ی محصول در سری مذکور همچنان ادامه دارد و برخی گوشی های جدید سامسونگ در این سری اقتصادی به فناوری 5G نیز مجهز شده‌اند. سامسونگ برند نام‌آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است.

Samsung Galaxy Note 10 plus 12/256GB Mobile Phone