گوشی شیائومی خرید موبایل شیائومی گوشی های به روز شیائومی برتر دیجیتال | 9to5mac Farsi

برای فروش گوشی موبایل شیائومی خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید. آقایان لی جون و لین بین به همراه ۶ تن دیگر شرکتی را تأسیس کردند که تنها چند سال برای رشد و رقابت با برندهای مطرح زمان لازم داشت. با مشاهده عکس گوشی شیائومی که در ابعاد مناسب در صفحات محصول در دسترس است، به خوبی می‌توان سبک طراحی محصول را مشاهده کرد. شیائومی یکی از معدود شرکت‌هایی است که در موبایل های خود از فرستنده مادون‌قرمز برای کنترل لوازم خانگی استفاده می‌کند.

  • گوشی‌های سری Mi شیائومی مهم‌ترین و اصلی‌ترین گوشی‌های این برند هستن و هر سال یکی از مهم‌ترین محصولات کمپانی در این سری معرفی می‌شن که جدیدترین اون‌ها Xiaomi Mi11 هست.
  • آمار فروش جهانی بیان می کند که سامسونگ پیشتاز فروش در بازار جهانی گوشی های هوشمند بوده است و در فصل دوم سال 2022، مقدار 21 درصد از سهام بازار را به خود اختصاص داده است.
  • به عنوان مثال در بین گوشی های پرچم دار یک سری هم می توان مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی را یافت.
  • گوشی های سری Mi جزء گوشی های بالا رده و پرچم داران شیائومی به حساب می آیند.

از این سه برند، هوامی وظیفه تولید ساعت های هوشمند شیائومی را برعهده دارد، میجیا در حوزه دوربین‌های نظارتی فعالیت داشته و ZMI مشغول به تولید انواع پاوربانک شیائومی است. شیائومی یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های حوزه‌ی فناوری به شمار می‌آید که کار خود را با عرضه‌ی گوشی شیائومی Mi آغاز کرد بعدها با تولید لپ تاپ شیائومی و تلویزیون شیائومی فعالیت خود را گسترش داد. در حوزه‌ی دستبندهای سلامتی نیز سری محصولات می بند توانست بارها رکورد فروش این دسته را جابجا کند. Lei Jun، مدیر عامل کمپانی شیائومی اعلام کرده که حاشیه سود این کمپانی از فروش محصولات خود از جمله گوشی هوشمند، تنها 5 درصد است. این رویکرد شیائومی، درست برعکس رقبایی است که قیمت محصولات خود را همواره افزایش می‌دهند.

گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro

با اینکه بسیاری از کاربران از این تغییر استقبال کرده‌اند، تبلیغات MIUI و به روز‌رسانی‌های دیر به دیر سیستم عامل، هنوز به قوت خود باقی است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است.

Xiaomi Redmi Note 11 4G 4/128GB Mobile Phone

مرور طراحی و ویژگی‌های محصولات این شرکت نشان می‌دهد شیائومی دائما در حال به‌روزرسانی ساخته‌های خود است تا بهترین گوشی‌ها را با پایین‌ترین قیمت ممکن به بازار عرضه کند. شعار کمپانی چینی، «نوآوری برای همه» است و به همین دلیل سری‌ها و مدل‌های مختلفی از دستگاه‌ها را طراحی و تولید می‌کند. گوشی های هوشمند شیائومی در عین داشتن قیمت های پایین، از مشخصات چشمگیری برخوردار هستند و توانستند فروش خوبی را در بازارهای جهانی به دست آورند. علاوه بر این دو ویژگی، تنوع بالای گوشی های شیائومی از دلایل دیگری است که کاربران را برای خرید آن ها تشویق کرد. این شرکت چینی برای رفع نیاز تمام اقشار جامعه تلاش می کند تا همه بر اساس توانایی اقتصادی و نیاز خود، بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. ازاین رو، انواع گوشی های شیائومی در چهار دسته پایین رده، میان رده، پرچم دار و گیمینگ قرار می گیرند که هرکدام موردتوجه دسته ای از کاربران قرار گرفته است.

شیائومی با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز ساخت موبایل‌های اندروید و ارائه محصولات خود با قیمتی مناسب، جای را بر بسیاری از برند‌ها تنگ کرده و فروش موبایل‌های آنان را در دست خود بگیرد. شیائومی با ادامه تولید سری redmi و مرفی مدل نوت آن به کیفیت محصولات پرفروش بازار موبیال بسیار نزدیک شد و توجه مشتریان را نیز به خود جلب کرد. علاوه بر سری موفق redmi شیائومی با معرفی سری جدید موبیال‌های خود با نام Mi توانست موفقیت خود در تولید موبایل و رضایت مشتریان خود را اثبات کند.. سری Mi بسیار موفق بود و مدل‌های پرچمدار آن از نظر فنی و فناوری ساخت باگوشی‌های اپل مقایسه می‌شد. پس از اثبات کیفیت گوشی های شیائومی کاربران بسیاری از کشورها خرید گوشی شیائومی را به سایر برندها ترجیح دادند.

زومیت به عنوان مرجع موبایل تمام تلاش خود را کرده است تا اطلاعات صحیح، کامل و به‌روز را به کاربران ارائه کند. به عنوان مثال در بین گوشی های پرچم دار یک سری هم می توان مدل های مختلف با قیمت های متفاوتی را یافت. به همین دلیل می توان گفت تقریبا با هر بودجه ای، حتی بودجه اندک 2.5 تا 3 میلیون تومانی هم می توان برای خرید گوشی های این برند اقدام کرد. اقتصادی ترین مجله خبری محصولات اپل را مدل هایی در بین گوشی های Redmi تشکیل می دهند که با قیمتی نزدیک به 3 میلیون تومان به فروش می رسند. در بین مدل های POCO هم می توان گوشی های ارزان قیمت از 3 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان پیدا کرد.

http://1gamer.ir