گوشی موبایل اپل مدل آیفون ۸ پلاس طرح اصلی قرمز گوشی طرح

ولی مسئله ای که مهم هست بحث نیاز های شماست؛ اگر نیاز هاتون از گوشی در حد معمول و استفاده روزمره هست، اتفاقا بهترین گزینه آیفون 8 با ظرفیت 256 گیگ هست. ببینید اینکه بگیم فلان گوشی خوبه یا بد، به نظرم اصلا کار درستی نیست! چرا که همه گوشی های تولید شده اپل خوب و با کیفیت هستن (بدون استثناء). هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. میتونید از طریق گزینه های زیر ، این محصول یا صفحه را با دیگران با شبکه های اجتماعی به اشتراک بزارید.

و در پایان خاطر نشان می شویم که شما عزیزان می توانید پس ورود به حساب کاربری خود و انتخاب دکمه نارنجی رنگ “افزودن به سبد خرید” گوشی Apple iPhone 8 را با تضمین رجیستری و بهترین قیمت از گوشی شاپ خریداری نمایید. ما با ایجاد محتواهای معرفی محصولات، جعبه گشایی، بررسی، مقایسه و نمودار قیمت در محصولات توانسته‌ایم وبلاگ 9to5mac.ir روند انتخاب و خرید گوشی و سایر محصولات را آسان‌تر کرده و طعم لذت‌بخش خرید اینترنتیرا به مشتریان خود منتقل کنیم. علاوه بر موارد گفته شده سیستم خدمات مشتریان به صورت 24 ساعته در اختیار شماست و می‌توانید جهت خرید و تصمیم‌گیری درباره محصولات و خدمات از مشاوره‌ی 24 ساعته این سایت هم بهره‌مند شوید.

  • به شما عزیزان توصیه می کنیم که اگر به شارژ وايرلس، پشتيبانی از AR ، نمايشگر با فناوری True Tone سرعت و قدرت بیشتر سخت‌افزار و همین طور طراحی زيبا با استفاده از فلز و شيشه علاقه دارید، خرید این گوشی هوشمند را از دست ندهید.
  • چرا که همه گوشی های تولید شده اپل خوب و با کیفیت هستن (بدون استثناء).
  • این کار باعث می شود که چشمان کاربر فورا با نمایشگر تطبیق پیدا کند و کمتر خسته شود.
  • خانواده سری 8 در 2 مدل iPhone 8 و iPhone 8 Plus طراحی و تولید شدن؛ تفاوت بین این 2 مدل فقط در اندازه صفحه نمایش و تعداد دوربین هستش که شما میتونید متناسب با نیازتون یکی از اونهارو تهیه بفرمایید.
  • توی این فروشگاه شما میتونید انواع گوشی آیفون، آیپد ها، اپل واچ ها و سایر گجت های مرتبط با اون هارو بصورت نقد و اقساط خریداری کنید.
  • در محیط‌های کم‌نور و حتی در زمانی که فلش مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، دوربین قادر به ثبت تصاویری با نویز کم است.
ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. علاوه بر دوربین اصلی، دوربین سلفی آیفون 8 هم واقعا فوق العاده و با کیفیت بالا عکاسی و فیلم برداری میکنه. خوشبختانه اپل ماژول دوربین آیفون 8 رو تغییر نداده و دقیقا دوربین واید آیفون ایکس روی این گوشی هم قرار گرفته. کیفیت تصاویر به حد کاملا مطلوبی بالا هستن و برای عکاسی در هر سبکی میتونه گزینه مناسبی برای انتخاب دوربین باشه. مهمترین نکته ای که میشه برای بخش نرم افزار آیفون 8 متذکر شد، این هستش که مطابق با استاندارد های اپل این گوشی تا چندسال بعد هم از آپدیت های سیستم عامل iOS بهرمند خواهد بود.

گوشی نوکیا C2-01 (اصلی)

اگر با سیستم عامل ios راحت نیستید و دوست ندارید زیاد هزینه کنید می‌توانید به سراغ گوشی‌های ارزانتر اندرویدی بروید. درنهایت باید ذکر کنم که این گوشی یک گوشی خاص برای آدم‌های خاص است. در فروشگاه آریا می‌توانید از بروزترین قیمت گوشی آگاه شوید و همچنین به خرید گوشی موبایل دلخاهتان بپردازید.

قابلیت جدید صفحه نمایشگر آیفون ۸ ، True Tone نام دارد.در زمان فعال بودن این قابلیت ، گوشی با دریافت شدت و دمای نور محیط بهترین تنظیمات را به‌صورت خودکار برای نمایشگر انتخاب خواهد کرد. به لطف این قابلیت، چشمان کاربر به‌راحتی خود را با نمایشگر وفق می‌‌دهند و کمتر خسته می‌‌شوند. چندین سال سابقه در زمینه آموزش در حوزه های تکنولوژی، خیلی آتش درونی مارو برای داشتن مرجع کاملی از شرکت اپل به زبان فارسی شعله ور میکرد. جایی که بشه بهش اعتماد کرد و در کنار خرید محصولات نو و کارکرده اپل با ضمانت، کلی مطلب و محتوای آموزشی هم برای یادگرفتن عرضه داشت.

گوشی اپل iPhone 8 ظرفیت 256 گیگابایت