۳-اکتساب تکنولوژی انتخاب شده 9to5mac Farsi

اگر کمی به لبه زیرین نمایشگر گوشی آیفون دقت کنید در میابید که دقیقا مشابه با لبههای دو سمت راست و چپ است و هیچ زائدهای در لبه زیرین این دستگاه وجود ندارد . اپل آیفون ایکس اولین گوشی در بین تمامی گوشیهای ساخته شده است که هیچگونه حاشیهای در قسمت زیرین خود ندارد. گوشی را برای مدت ۳۰ دقیقه شارژ کنید، این کار برای زمانی که باتری گوشی کامل تخلیه شده است مناسب است. یکی از مهم ترین مواردی که همه باید با آن مقابله کنند مقولهی برنامه ریزیهای کوتاه مدت است که متاسفانه امروزه در دولت ها، شرکت ها و افراد فراگیر شده است.

تکنولوژی بکار گرفته شده در ساخت و طراحی نمایشگر از نوع IPS سایت 9to5mac LCD می باشد. خیلی از حیوانات در محیطی بسیار تنگ و تاریک نگه داری می شوند و همه ی عمرشان را در همان جا زندگی می کنند. دکمه کناری (Side button) را تا زمانی که لوگوی اپل روی صفحه نمایش داده شود فشار داده و ۲۰ تا ۳۰ ثانیه نگه دارید. اگر گوشی شناسایی شد گزینه backup and restore را انتخاب کنید تا از گوشی شما به وسیله iTunes بکاپ گرفته و بازگردانده شود. اگر استفاده از روش های شارژ در بالا به شما کمک نکرد سعی کنید گوشی را به کامپیوتر وصل کنید، iTunes را باز کنید. این روش به iTunes اجازه می دهد بدون اینکه اطلاعات شما را پاک کند ios را آپدیت کند. دوربین truedepth نیز قابلیت شناسایی هوشمند چهره را فراهم کرده و عملکرد Face Id را را بهبود بخشیده به طوری حتی در کمترین میزان نوردهی تا روشن ترین مکان ها تشخیص چهره به درستی انجام بگیرد. از تصمیمهای عجولانه دست بکشید و برای این که بهترین گوشی را در دستانتان داشته باشید راهنمای امروز را تا پایان بخوانید. Face ID یکی از جالبترین و خاصترین نوآوریهای گوشی آیفون X ، (iPhone X) است.

نکته جالبتر این است که شما میتوانید علاوه بر ارسال یک اموجی ثابت به جای اموجی صحبت کنید و سپس آن را به شکل یک تصویر متحرک برای دوستتان بفرستید. به عبارت دیگر، سوال این است. سپس در فوریه سال ۲۰۲۰ و یک ماه بعد از جدا شدن برند پوکو از شیائومی، اولین گوشی مستقل این برند، پوکو ایکس ۲، عرضه شد که به نوعی نسخه باز تولید شده ردمی کی ۳۰ بود و آن موبایلی نبود که همه انتظارش را داشتند. گلکسی اس 21 FE در ژانویه معرفی شد، پس از آن سری گلکسی اس 22 در ماه فوریه و گلکسی A53 5G که اخیرا معرفی شده است، یک مدل میان رده که در بهار معرفی شد، عرضه شد. اولین مدل از این سری گوشی های شیائومی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد. اتصالات یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید گوشی است و تاثیر بسیار بالایی روی قیمت گوشی مدنظر شما دارد. یکی از این ویژگیهای خاصی که در دوربین گوشی آیفون X ، (iPhone X) عرضه شده، قابلیت Portrait Lightening این گوشی است.

آیفون ایکس مناسب کسایی هست که دوست دارند گوشی قدرتمند از خانواده اپل داشته باشن و همچنین براشون مهمه که بجای کلیک با انگشت، قفل گوشی شون با چهره خودشون باز بشه. تجربه کاربری استفاده از سیستم عامل آیفون ایکس واقعا متفاوت هست. شما با این گوشی تجربه فوقالعادهای از ضبط ویدئوهای اسلوموشن خواهید داشت. بسیاری از اختلالات نرم افزاری کوچک با یک راه اندازی مجدد گوشی برطرف می شوند. تراشه A11 با حافظه رم 3 گیگابایت LPDDR4x در گوشی iphone x یک پارچه شده و در مساحت 89.23 میلی متر مربع تعداد 4.3 میلیارد ترانزیستور را در بر می گیرد که در مقایسه با تراشه های نسل قبلی کوچک تر و در مقابل عملکرد بهتر و سریع تری را انجام می دهد. A11 یک تراشه 10 نانومتری است که پردازنده ای 6 هسته ای با حداکثر سرعت 2.39 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی سه هسته ای Apple GPU بر روی آن قرار گرفته تا قویترین پردازنده را در میان گوشی های اپل به خود اختصاص دهد.

این امر دالّ بر داشتن رابطة صمیمی با طبیعت است، بسیار شبیه آن رابطه ای که قرنها پیش صرفاً از لحاظ زبانی برقرار شده بود و بنابراین فاقد تأثیر بود. بنابراین همیشه اولین راهکار پیشنهادی برای حل مشکلات است. در این شرایط شما می توانید طبق روش های زیر برای حل مشکل اقدام کنید. توجه نمایید که برخی شرایط خارج از دستورالعمل گارانتی خواهد بود مانند: وجود آثار تعمیر قبلی روی دستگاه، شکستگی و سوختگی، تغییر رنگ و سولفاته شده، تاثیر و نفوذ مایعات در دستگاه و هر گونه صدمه فیزیکی به قطعات دستگاه. این نمایشگر با اسکن شرایط محیطی، میزان نور آنجا را میسنجد، رنگهای موجود را مطابق شرایط تنظیم کرده و تعادل سفیدی را نیز به خوبی اعمال میکند.

قابلیت Portrait Lightening یکی از ویژگیهای برتر و نوآوریهای آیفون ایکس است. سطح روشنایی صفحه نمایشگر گوشی آیفون 625 نیت است که با پشتیبانی از فناوری دالبی ویژن و Wide color gamut تصویر خارق العاده ای را به نمایش می گذارد. 2 عدد دوربین 12 مگاپیکسلی با فاصله کانونی 28 و 52 میلی متر وظیفه عکاسی در حالت Wide و Telephoto رو برای آیفون ایکس به عهده دارند. شما که کاربر گوشی آیفون ایکس هستید میتوانید هنگام استفاده از برنامه iMessage و رد و بدل پیام با دوستانتان به جای فرستادن یک اموجی ساده به منظور بیان احساساتتان، گوشی را روبروی صورت خود بگیرید و سپس با ایجاد حالت مورد نظر در چهرهتان دقیقا آن حالت را در اموجی پیاده سازی و برای دوستانتان ارسال کنید. یک دوربین 12 مگاپیکسلی واید با لنزهای 28 میلی متری و یک لنز telephoto با لنزهای 52 میلی متر برای این گوشی در نظر گرفته شده که قابلیت عکاسی با وضوح و کیفیت بالا را دارد.

HTC U12 محسوب میشود که چهار سال پیش عرضه شده بود. گوشی های HTC دارای طراحی ظاهری زبیایی هستند و از نظر عملکرد مطلوب می باشند.کیفیت رنگ و وضوح تصاویر در گوشی اچ تی سی قابل توجه است.البته شاید مقاومت بدنه مانند گوشی HTC نداشته باشد یا به لوکسی گوشی اپل نباشد ولی به نوبه خود،جذابیت های مخصوص به خود را دارد. به لطف پردازنده میتونید با تکنولوژی Cat12 از سرعت دانلود 75 مگابایت بر ثانیه استفاده کنید و توی این مورد هم هیچ ضعف و مشکلی رو مشاهده نکنید. این گوشی توانایی ضبط ویدئوهای اسلوموشن با وضوح تصویر فول اچ دی و نرخ 240 فریم در هر ثانیه را داراست. در گذشته امکان ضبط ویدیوهای اسلوموشن فول اچ دی با حداکثر نرخ 120 فریم در هر ثانیه با آیفون 7 اپل امکان پذیر بود، ولی اکنون در آیفون x این نرخ فریمی دو برابر شده و به 240 فریم در هر ثانیه میرسد.

اگر گوشی iphone x شما کاملا ناگهانی و بدون هیچ علت خاصی خاموش شده و روشن نمی شود، ممکن است علت مشکل اختلالات نرم افزاری باشد. اگر از محصولات اپل استفاده کرده باشید متوجه میشید که گوشی های آیفون در بهترین حالت 1 روز کامل شارژدهی دارند و در پایان روز با استفاده معمولی، حتما باید دستگاه خودتون رو به شارژر متصل کنید. شارژدهی دستگاه نمره مناسبی رو دریافت کرد ولی هممچنان در پایان روز باید گوشی رو به شارژر متصل کنید! نرم افزار آیفون ایکس هم کاملا منطبق با سخت افزار بصورت نرم و کاملا روون به انجام تمام دستورات میپردازه. برنامه های پیشفرض iOS کاربردی هستن و برای شروع کافی؛ ولی شما میتونید از میلیون ها نرم افزاری که اپل براتون توی App Store قرارداده هم استفاده کنید. بنابراین شما تقریباً 60 درصد کمتر از تلفن مشابه سامسونگ یا اپل پرداخت خواهید کرد. هوش مصنوعی از داده ها تغذیه می کند بنابراین متخصصان داده و کارشناسان تحلیل داده نیز می توانند در این زمینه فعالیت خوبی داشته باشند. بنابراین در حالی که گوگل بهروزرسانیهای سالانه اندروید را نیز انجام میدهد، واقعیت این است که بسیاری از گوشیهای هوشمند قدیمیتر اندروید نرمافزار جدید را دریافت نمی کنند.

گلکسی S5 که در تبلیغاتش از بازیکنان فوتبال از جمله لیونل مسی، ماریو گوتزه، کریستیانو رونالدو و ایکر کاسیاس استفاده شد، نسبتا مانند گوشیهای قبلی سامسونگ بود، به همین دلیل سامسونگ نیاز به یک تغییر انقلابی داشت تا خرید موبایل سامسونگ و میزان فروش را بالا ببرد، به همین دلیل سری گلکسی S6 EDGE را وارد بازار کرد. گرچه میزان انقلابی بودن ویژگیهای آیفون ایکس در حد و اندازه نخستین آیفون نیست، اما یک چیزی هست که نمیتوانید منکرش شوید: یک سری ویژگی آیفون ۱۰ هستند که آن را تبدیل به اولین گوشی صنعت موبایل در حال حاضر میکنند. صفحه نمایش گوشی ایفون x از نوعSuper Retina OLED است و اندازه آن نیز 5.8 اینچ در نظر گرفته شده است که به لطف طراحی تمام صفحه، نسبت تصویر 19.5:9 را ایجاد کرده و تصاویر HDR را با رزولوشن 2436 × 1125 پیکسل به نمایش می گذارد.

اگرچه که در دهه ۱۹۸۰، تافلر شناختی از شهرهایی که تا بدین حد مبتنی بر تکنولوژی باشند، نداشته است، اما گذار تکنولوژی خصوصاً فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT) به معنای رسیدن به شهرهایی است که وظیفه نگهداری از خود را برعهده دارند، با اینکه این موضوع به طور کامل در هیچ کجای دنیا میسر نشده است، اما این مسیری است که بسیاری از پژوهشگران و آزمایشگاههای شهری مجدانه در سرتاسر جهان در حال پیگیری آن هستند. البته این مفهوم بدین معنا است که افراد سودجو نیز میتوانند فایلهای اخیرا حذف شده شما را بدون تلاش چندانی، بازیابی کنند. شیائومی برندی ژاپنی است. شما می توانید برای خرید گوشی شیائومی و مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به کالاتیک مراجعه کنید و به صورت آنلاین و با مناسب ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. روابط اجتماعی حضوری را به روابط اجتماعی آنلاین ترجیح دهید. یا بهتر است سوال را اینگونه مطرح کنیم که آیا کلاس آنلاین می تواند مثل یک کلاس حضوری موثر و حتی بهتر باشد؟

این قابلیت ضبط ویدئوهای 4k با نرخ 60 فریم در هر ثانیه هم از ویژگیهای جدید و خاص گوشی آیفون X ، (iPhone X)است و این امکان در گوشیهای مشابه آن وجود ندارد. این گوشی توانایی ویژهای در ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم در هر ثانیه را دارد. سیستمهای ارتباطی از کبوترهایی که پیامها را حمل میکنند به ایمیلها و پیامهای فوری که مسافتهای طولانی را در چند ثانیه طی میکنند، تکامل یافتهاند. قبل از این که مراحل بروز رسانی موبایل sony را شروع کنید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. استفاده از چنین فناوری بزرگی در آیفون ایکس باعث میشود که حتی در صورتی که مثل قبل صورتتان را اصلاح نکرده باشید، عینک زده یا کلاه به سر کرده باشید، باز هم میتواند شما را تشخیص دهد. به گزارش مشرق، اولین مدل گوشیهای آیفون اپل در زمان خود پیشگام صنعت موبایل بود و توانست با تعریف استانداردهایی جدید، به محصولی تبدیل شود که تا سالها، دیگر کمپانیها برای ساخت گوشیهای خود از آن الهام میگرفتند. تا به حال به لبه زیرین نمایشگر گوشی آیفون X دقت کردهاید؟

لنزهای دوگانه قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را دارند که به شما امکان می دهد تا تصاویر خارق العاده ای را به ثبت برسانید و کیفیت واقعی را در ویدیوهای خود به تصویر بکشید. در این هنگام فلاش Quad-LED True Tone آیفون ایکس، نور محیط را تا دو برابر بیشتر میکند. این خصوصیت موجب جذابیت و زیبایی منحصربهفرد در دکوراسیون داخلی محیط می شود و زیبایی خاص و چشمگیری ایجاد می کند. با استفاده از این قابلیت Slow Sync ترکیبی از شاتر با سرعت پایین و یک پالس نوری کوتاه ارائه میشود و این امر موجب بکارگیری شرایط چراغ فلش در محیط های باز میشود و فقط جسم یا فرد نزدیک دوربین بیش از اندازه تحت تابش نور قرار نگیرد و پشت سر او تاریک نباشد، این قابلیت حالتی متعادلتر بین این دو بخش را به وجود میآورد. این سنسور دوربین 7 مگاپیکسلی درک بالایی از محیط دارد و برای کاربران این امکان را فراهم میسازد تا تصاویر سلفی با پس زمینه بلوری ضبط کنند.

بزرگترین تغییری که در این گوشی آیفون X حافظه 256 گیگابایت به چشم می خورد، صفحه نمایش بدون حاشیه آن است که با حذف لبه های پهن و دکمه HOME در قسمت پایینی آن، یک نمایشگر تمام صفحه با نسبت تصویر 19.5:9 را ایجاد کرده است. مارکت پلیس مبیت، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که بروزترین و جدیدترین کالاها مانند گوشی های موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر را از برترین برندهای جهانی با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به کاربران عرضه می کند. متاورس، یکی از پرسروصداترین اصطلاحات صنعت فناوری است که چیزهای زیادی برای عرضه دارد. فیس آیدی قطعا یکی از ده ویژگی آیفون ۱۰ اپل برای تبدیل کردن آن به اولین گوشی صنعت موبایل است، اما دلیل ما برای این حرف چیست؟ شارژر همراه این گوشی با حداکثر توان ۶۶ وات (۱۱ ولت ۶ آمپر) میتواند طی ۳۰ الی ۳۵ دقیقه باتری ۳۸۰۰ میلیآمپر ساعتی گوشی را شارژ کند و یکی از سریعترین نمونهها در دنیای موبایل محسوب میشود.

در گوشی آیفون X یا (iPhone X) از تراشهای A11 Bionic استفاده شده که یکی از بهترین تراشه های بکار رفته در گوشی های ساخته شده توسط شرکت اپل میباشد، این تراشه بسیار قوی است و از یک موتور عصبی (Neural Engine) اختصاصی بهرهمند است. جالب است بدانید که پیش از رونمایی گوشی آیفون X یا iPhone X، شرکت چینی هوآوی نمونه ای از این نوع تراشه ها و تکنولوژی نسبتا مشابه رونمایی کرد، اما شرکت اپل اولین برندی است که کاملا با اقتدار و مطمئن از کیفیت، عملکرد تراشه A11 Bionic را ضمن تجهیز به موتور عصبی اختصاصی در یک گوشی به کار برد. گوشی ایفون ایکس 256 به تراشه قدرتمند A11 Bionic مجهز شده است.

تکنولوژی هایی جهت بالا بردن انعطاف پذیری محیط تولید قدرت رقابت سازمان را بالا برده و همزمان با افزایش تمایل به جهانی شدن مسیر ورود به این بازاربین المللی را هموارمی سازد. اما در صورتی که گوشی پس از آسیب وارد شده هیچ واکنشی نشان نمی دهد، جهت عیب یابی دقیق باید توسط یک تکنسین حرفه ای بررسی شود. درست است که عدهی بسیاری از افراد صرفاً جهت سرگرمی و وقت گذراندن در شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام از موبایل خود استفاده میکنند، اما عدهی کثیری هم وجود دارند که برای انجام امور مربوط به شغل خود به این وسیله کاملاً وابسته هستند.