آخرین تهدید ضد تراست علیه اپل: کمیسیون پلتفرم دیجیتال

سناتور آمریکایی مایکل بنت می گوید که در حالی که وزارت دادگستری و FTC در حال انجام “کار قابل تحسین” هستند، آنها فاقد تخصص فنی برای ارائه نظارت قوی هستند.

طرفداران مصرف‌کننده سال‌ها است که خواهان چنین نهادی بوده‌اند [but] این پیشنهاد در سنا که در آن دموکرات ها اکثریت متزلزل 50-50 را دارند – و جمهوری خواهان همیشه نسبت به لوایحی که نهادهای نظارتی جدید ایجاد می کند، محتاط بوده اند. در حالی که هدف این قانون رسیدگی به طیف وسیعی از آسیب‌ها است، هر گونه تلاش دولت برای اعمال شفافیت بیشتر در شیوه‌ها و الگوریتم‌های تعدیل محتوای شرکت‌ها می تواند مسائل مربوط به آزادی بیان را تحت متمم اول مطرح کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اطمینان از اینکه کمیسیون دارای دندان است، این قدرت را دارد که تا 15 درصد از کل درآمد جهانی آنها را به غول های فناوری اعطا کند.

  • کمیسیون می‌تواند حکمی صادر کند که بر حسب مورد، شخصی را که این قانون را نقض می‌کند ملزم به توقف و استعفا یا پرداخت استرداد کند.
  • برای هر پلتفرم دیجیتالی که آگاهانه این قانون را نقض می کند، مجازات مدنی تعیین می کند.
  • به کمیسیون دستور می دهد تا برای نقض این قانون مجازات مدنی را به میزانی که برای جلوگیری از تخلفات بعدی لازم بداند تعیین کند.
  • مجموع جریمه های مدنی تحمیل شده بر روی یک پلتفرم دیجیتال در یک سال را به حداکثر 15 درصد از کل درآمد جهانی آن در سال قبل محدود می کند.

بنت این استدلال را در یک بیانیه مطبوعاتی بیان کرد.

Engadget خاطرنشان می کند که این پیشنهاد برای کمیسیونی متشکل از پنج نفر با شرایط فنی لازم برای انجام یک کار موثر است.

یک نهاد فدرال متشکل از پنج نفر [would be] توسط رئیس جمهور منصوب و توسط سنا تأیید می شود. این افراد متخصص در زمینه های مرتبط، از جمله فناوری اطلاعات، توسعه نرم افزار و سیاست های فناوری خواهند بود.

امروزه، وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال تا حد زیادی بر پلتفرم های دیجیتال نظارت دارند. علیرغم کار تحسین برانگیز آنها در اجرای قوانین ضد انحصار موجود و حمایت از مصرف کننده، آنها فاقد کارکنان متخصص، منابع و فرهنگ مبتنی بر فناوری لازم برای نظارت قوی و پایدار هستند.

تو می توانی لایحه کامل را اینجا بخوانید.

هدف اصلی کمیسیون پیشنهادی مقابله با اطلاعات نادرست در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی است، اما این کمیسیون همچنین قدرت مقابله با مسائل ضدتراست را دارد. او مسئول خواهد بود پیشبرد هفت سوال:

  1. دسترسی به بسترهای دیجیتال برای مشارکت مدنی و فرصت های اقتصادی و آموزشی.
  2. دسترسی به خدمات دولتی و امنیت عمومی.
  3. رقابت و رفاه مصرف کننده، مانند قیمت های پایین تر و کیفیت بهتر خدمات.
  4. جلوگیری از سطوح مضر تمرکز قدرت خصوصی بر زیرساخت های دیجیتال حیاتی.
  5. بازار قوی و رقابتی ایده ها.
  6. حفاظت از مصرف کنندگان در برابر اعمال فریبنده، ناعادلانه، ناعادلانه، غیرمنطقی یا سوء استفاده از پلتفرم های دیجیتال.
  7. اطمینان از اینکه فرآیندهای الگوریتمی پلتفرم های دیجیتال منصفانه، شفاف و ایمن هستند.
امروز، سناتور ایالات متحده از کلرادو، مایکل بنت، قانون کمیسیون پلتفرم دیجیتال را معرفی کرد، اولین قانونی در کنگره برای ایجاد یک بدنه فدرال از کارشناسان با اختیار برای ارائه مقررات جامع و خاص صنعت پلت فرم های دیجیتال برای محافظت از مصرف کنندگان، ترویج رقابت. و از مردم دفاع کند. علاقه.

به نظر می رسد به سختی یک هفته بدون تهدید جدید ضد انحصار برای اپل می گذرد و آخرین مورد پیشنهاد کمیسیون پلتفرم دیجیتال فدرال است. دستور آن شامل مقابله با رفتار ضدرقابتی توسط فروشگاه های دیجیتال، که شامل فروشگاه App نیز می شود، می شود.

تصویر: کونی اشنایدر/پاشیدن

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

واشنگتن پست می گوید در حالی که حمایت گسترده ای از سوی گروه های مصرف کننده وجود دارد، واقعیت های سیاسی ممکن است تصویب مجلس سنا را دشوار کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

کمیسیون جدید پلتفرم دیجیتال فدرال، دستور، صلاحیت و طیف وسیعی از ابزارها را برای توسعه و اجرای تدابیر متفکرانه برای صنعتی که مدت زیادی برای نوشتن قوانین خود رها شده است، با عواقب جدی برای همه چیز، از سلامت روان نوجوانان گرفته تا اطلاعات نادرست، در اختیار خواهد داشت. به اقدامات ضد رقابتی که به مشاغل کوچک آسیب رسانده است […]