آخرین خدمات اپل هنوز «درآمد معناداری» ایجاد نکرده است

[ad_1]

آ بلومبرگ گزارشی بر اساس تحلیل برنشتاین نشان می‌دهد که خدمات جدید اپل هنوز «درآمد معناداری» ایجاد نکرده است و سرمایه‌گذاران انتظار دارند درباره برنامه‌های این شرکت برای رسیدگی به این مشکل بشنوند.

می‌گوید در حالی که تجارت کلی خدمات اپل به خوبی پیش می‌رود، بیشتر آن توسط اپ استور و معامله جستجوی Google ایجاد می‌شود – با Apple TV+، Arcade، News+ و Apple Card که نقش چندانی ندارند…

یک قطعه جالب دیگر در نمودار از بلومبرگ گزارش حاکی از آن است که اکنون تخمین زده می شود که دانلودهای iTunes حتی درآمد کمتری نسبت به Apple TV+ دارند.

سال گذشته، شرکت مستقر در کوپرتینو، کالیفرنیا، چهار سرویس جدید راه اندازی کرد: TV+، Arcade، News+ و Apple Card. پس از چند سه ماهه حضور در بازار، این معاملات کمک چندانی به درآمد اپل نکرده است.

هنگامی که اپل نتایج خود را در 30 جولای منتشر می کند، سرمایه گذاران به دنبال به روز رسانی این معاملات خواهند بود. رشد خدمات در سال های اخیر نقطه درخشانی بوده است زیرا فروش آیفون کاهش یافته است. برای سه ماهه سوم مالی، تحلیلگران 13.1 میلیارد دلار درآمد حاصل از خدمات را پیش بینی کردند که 15 درصد بیشتر از سال قبل بود. بیشتر این دستاوردها از خدمات موجود، مانند اپ استور و موافقت نامه های مجوز، به جای ارائه های جدید حاصل می شود.

درآمدهای برآورد شده برای سال مالی جاری به شرح زیر است:

آخرین خدمات اپل درآمد زیادی به ارمغان نمی آورد

این قرارداد پرسود مجوز رتبه دوم می تواند توسط تنظیم کننده های ضد تراست تهدید شود.

تونی ساکوناگی، تحلیلگر Bernstein، پیشنهاد کرد که ممکن است برای Apple TV+ به طراحی مجدد نیاز باشد.

سرویس پخش ویدئو TV+، که در نوامبر گذشته راه اندازی شد، هنوز هیچ فیلم پرفروشی نداشته است، اگرچه برخی از نمایش ها و فیلم ها با استقبال خوبی مواجه شده اند. اپل یک سال آزمایشی رایگان با خرید یک آیفون جدید یا سخت افزار دیگر ارائه کرد […] ساکوناگی در اوایل سال جاری تخمین زد که کمتر از 15 درصد از مشتریان واجد شرایط ثبت نام کردند.

طبق گفته Sacconaghi، اپل در طول یک سخنرانی اصلی در کنفرانس ماه گذشته WWDC، در مورد سرویس استریم صحبت نکرد. او گفت “نیاز بالقوه برای ارزیابی مجدد استراتژیک TV+” وجود دارد و پیشنهاد کرد که شرکت باید هزینه بیشتری را برای محتوای اصلی در نظر بگیرد.

به نظر می رسد اپل در حال حاضر سرویس Arcade خود را اصلاح کرده است، برخی از بازی ها را لغو کرده و بیشتر بر روی یک دسته خاص تمرکز کرده است.

اپل به طور فزاینده ای به عناوینی علاقه مند است که کاربران را درگیر خود نگه دارد، بنابراین مشترکین فراتر از دوره آزمایشی رایگان این سرویس باقی می مانند. […] نماینده Apple Arcade طی تماس‌هایی با توسعه‌دهندگان در ماه آوریل، نمونه خاصی از نوع بازی مورد نظر شرکت را ذکر کرد: Grindstone، یک بازی معمایی اکشن اعتیادآور از Capybara Games که دارای سطوح مختلف است.

Apple News+ همه نشانه‌های شکست را نشان می‌دهد. رئیس سرویس در ماه فوریه استعفا داد و اپل از زمانی که آوریل گذشته به 200000 نفر رسید، هیچ به‌روزرسانی در مورد تعداد مشترکان پرداختی ارائه نکرده است. را نیویورک تایمز از Apple News حذف شد، و افزایشی در تبلیغات رایگان News+ وجود دارد که نشان دهنده درجاتی از ناامیدی است.

مشخص نیست که این شرکت چقدر از کارت اپل درآمد کسب می کند، اما تخمین ها از مبلغ وام گرفته شده کم است.

اپل کارت در اوت گذشته در ایالات متحده عرضه شد. هیچ کارمزد سالانه ای وجود ندارد، اما شرکت احتمالاً بهره ای را که شریکش Goldman Sachs Group Inc دریافت می کند، کاهش می دهد. طبق یک گزارش، بانک از زمان راه اندازی حدود 2 میلیارد دلار خط اعتباری جمع آوری کرده است، کسری از کارت های دیگر که با نام تجاری مشترک هستند. به روز رسانی فوریه توسط گزارش نیلسون

اپل قرار است نتایج سه ماهه سوم مالی خود را اواخر این هفته منتشر کند، زمانی که متوجه خواهیم شد که چگونه بحران کروناویروس بر عرضه و تقاضای سخت افزار در کنار به روز رسانی خدمات تاثیر گذاشته است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

مجموعه زباله های پلاستیکی اقیانوس Incase


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی