“آخرین راه حل”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


یکی از دلایل اصلی ذکر شده در این گزارش این است که اپل در سه سال گذشته بسیار محدودتر از سایرین در استخدام خود بوده است. در حالی که رقبای آن بین سپتامبر 2019 تا سپتامبر 2022 نیروی کار خود را 57٪ به 100٪ افزایش داده اند، نیروی کار اپل حدود 20٪ افزایش یافته است.

کوک ادامه داد که اخراج کارکنان “آخرین راه حل” است و شرکت ترجیح می دهد هزینه ها را به روش دیگری مدیریت کند.

گزارشی در ژانویه، همچنین از WSJ، بر خلاف سایر شرکت های فناوری، چرا اپل از اخراج کارکنان خودداری می کند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی در حالی که غول های فناوری مانند آمازون، گوگل و متا اخیرا هزاران کارمند خود را اخراج کرده اند، اپل از انجام این کار اجتناب کرده است. در مصاحبه جدید با روزنامه وال استریت، تیم کوک، مدیرعامل اپل این موضوع را تایید کرد و گفت که اخراج کارکنان را “آخرین راه حل” می داند.

تیم کوک در مورد اخراج اپل

اما همانطور که خود کوک در مصاحبه امروز می گوید، اخراج اپل را نمی توان به طور کامل رد کرد. با این حال، در حال حاضر، به نظر نمی رسد که آنها در آینده نزدیک چیزی باشند. همچنین راه‌های دیگری نیز وجود دارد که اپل می‌تواند نیروی کار خود را کاهش دهد، مانند فرسودگی: به سادگی جایگزین نکردن افرادی که شرکت را ترک می‌کنند.

کوک اذعان کرد که اپل به دلیل شرایط اقتصادی گسترده تر، تغییراتی در برنامه های هزینه و استخدام خود ایجاد کرده است. به عنوان مثال، این شرکت “هزینه های خود را به شدت مدیریت می کند و استخدام را در برخی مناطق کاهش می دهد، در حالی که در برخی دیگر به استخدام ادامه می دهد.”

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

این گزارش همچنین رویکرد ناب اپل به مزایای کارکنان (حداقل در مقایسه با سایر شرکت‌های فناوری)، و همچنین رویکرد بسیار روشمند آن برای سرمایه‌گذاری در پروژه‌هایی را که آینده آنها مشخص نیست، برجسته می‌کند. به عنوان مثال، اپل در مواردی مانند AR و VR سرمایه گذاری زیادی می کند، اما این کار را با سرعت کمتری نسبت به سرمایه گذاری شرکت هایی مانند متا و فیس بوک در حوزه های جدید انجام می دهد.

آقای کوک گفت: «من اخراج کارکنان را آخرین راه حل می دانم. «هرگز نمی‌توان گفت هرگز. ما می خواهیم در صورت امکان هزینه ها را به روش های دیگری مدیریت کنیم. »