آداپتور خروجی HomeKit: CozyLife یک بسته 2 تایی را با قیمت کمتر از 20 دلار ارائه می دهد

وقتی اخیراً به دنبال محصولات جدید HomeKit برای بررسی بودم، با آن روبرو شدم آداپتور پلاگین CozyLife HomeKitو من بلافاصله جذب قیمت شدم. زیر 20 دلار بود و شامل دو خروجی است. برای کسی که تازه کار HomeKit را آغاز کرده است، این ممکن است به توصیه من برای یک راه ارزان قیمت برای شروع تبدیل شود. اگر آن را با HomePod mini یا Apple TV که به عنوان هاب خانه عمل می کند جفت کنید، یک راه اندازی اولیه دارید که سریع کار می کند.

آداپتور دوشاخه HomeKit

اگر با HomeKit از ابتدا شروع می کنید، ممکن است شروع به کار گران به نظر برسد. دستگاه های زیادی با ویژگی های مختلف وجود دارد که ممکن است تعجب کنید که چه چیزی بخرید. با این حال، اگر با HomeKit تازه کار هستید، من دستگاه مناسبی برای شروع دارم: یک پریز سوئیچ. من اخیراً یک آداپتور پلاگین جدید و کم‌هزینه با قابلیت HomeKit را آزمایش کردم که برای یک بسته دوتایی کمتر از 20 دلار است و این بهترین راه برای شروع با HomeKit است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

راه اندازی به آسانی هر محصول HomeKit دیگری بود که تا به حال استفاده می کنید. کد QR روی جعبه و در سمت راست آداپتور چاپ شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را وصل کنید، کد را اسکن کنید و آماده کار است. در مجموع، مانند محصولی از سازندگان شناخته شده با قیمت بالاتر کار می کند. یکی از مزایایی که من در مورد HomeKit موعظه می‌کنم این است که وقتی محصولی سوار شد، مهم نیست که چه کسی آن را ساخته است.

با آداپتور پلاگین HomeKit چه کاری می توانید انجام دهید؟

همانطور که در ابتدا گفتم، آداپتور پلاگین HomeKit یکی از راه های مورد علاقه من برای ورود افراد به HomeKit است. حداقل نصب و موارد استفاده بی شماری وجود دارد. هنگامی که هر دو محصول را با چند چراغ راه اندازی کردید، باید به فکر ساختن مقداری اتوماسیون HomeKit باشید.

جعبه گشایی به من نشان داد که چگونه مقدار کمی آداپتور واقعاً چنین است، اما شکل آن می تواند کمی خسته کننده باشد. این یک پیکربندی دایره‌ای است، بنابراین در بالا/پایین سوکت دیگر حرکت می‌کند. تا زمانی که سعی نکنید از هر دو آداپتور CozyLife در یک پریز برق دوگانه استفاده کنید، خوب خواهید بود. این به راحتی با یک سوکت معمولی دو شاخه در بالا یا پایین کار می کند.

برای یک آداپتور پریز سوئیچ، تنها چیزی که نیاز دارید این است که آن را وصل کنید، کد QR را در برنامه Home اسکن کنید، و پریز را به یک پریز هوشمند تبدیل کرده اید. از آنجا می‌توانید قهوه‌ساز، لامپ یا هر چیز دیگری را که می‌خواهید در HomeKit قرار دهید، وصل کنید.

کوزی لایف HomeKit 2-pack

CozyLife خروجی های HomeKit چیزهای بسیار ابتدایی هستند، اما بد نیست. آنها به خوبی کار می کنند، ارزان هستند و می توانید یک بسته دوتایی را با قیمت کمتر از 20 دلار تهیه کنید. بنابراین اگر می خواهید یک مکان خوب برای شروع با HomeKit داشته باشید یا به دنبال اضافه کردن آداپتورهای پلاگین HomeKit اضافی هستید، سخت است که از آن عبور کنید.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

HomeKit هفتگی مجموعه ای است که بر لوازم جانبی خانه هوشمند، نکات و ترفندهای اتوماسیون و هر چیزی که به چارچوب خانه هوشمند اپل مربوط می شود تمرکز دارد.


در برنامه Home، روی علامت + ضربه بزنید و Add automation را پیدا کنید. روی «زمانی از روز اتفاق می‌افتد» ضربه بزنید. ما می خواهیم در این مثال چراغ ها غروب خورشید را روشن کنند، بنابراین آن را انتخاب کنید. پس از نهایی شدن، خروجی هر روز در غروب آفتاب خواهد آمد. اگر می خواهید چراغ ها در زمان خاصی خاموش شوند، می توانید اتوماسیون دیگری ایجاد کنید، زمان خاصی را انتخاب کنید و پریزها را خاموش کنید.

بسته بندی کردن

من تقریباً تمام محصولات HomeKit موجود در بازار را در چند سال گذشته خریداری کرده و امتحان کرده ام. من عاشق یافتن محصولات جدید، دیدن نحوه عملکرد آنها و قرار دادن آنها در یک چرخه آزمایشی هستم. بنابراین وقتی مردم از من می‌پرسند از کجا با HomeKit شروع کنم، من همیشه یک آداپتور دوشاخه را پیشنهاد می‌کنم. می‌تواند هر لامپ یا دستگاه غیرهوشمند دیگری را با حداقل راه‌اندازی یا دانش به دستگاهی با قابلیت HomeKit تبدیل کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.