آشنایی با انواع دریچه اسلوت و قیمت خرید دریچه اسلات با کیفیت ویرگول

در مکان های مختلفی می توان از دریچه هوا خطی اسلوت استفاده نمود مثلا ساختمان مسکونی و یا تجاری این دریچه قابلیت استفاده شدن را دارد. دریچه اسلوت خطی یکی‌‌‌‌‌ از بخش های مهم سیستم‌‌‌‌‌‌های هوا‌‌‌‌رسانی می باشد انواع دریچه ها با ظاهر و عملکرد متفاوت وجود دارد. این محصول یکی از معروفترین انواع دریچه خطی میباشد که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. این محصول یکی از انواع دریچه سقفی هوا محسوب میشود که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. با توجه به وجود پلنیوم باکس و تعداد شیارها دریچه اسلوت بهتر است این امر توسط افراد فنی انجام شود. مجموعه تهویه سان با بیش از 25 سال تولید و عرضه مستقیم محصولات تهویه، سرمایش و گرمایش هوا امکان ساخت هرگونه محصول با کیفیت در ابعاد استاندارد، مرسوم یا طبق سفارش مشتریان را دارد.

دسته بندی محصولات

به دلیل تعداد مدها ، شیارها و امکان استفاده از دمپرهای هوا، قرار دادن شیرهای شکاف توسط افراد ماهر بهتر است. اهمیت اتصال صحیح دریچه های هوا و میدان پلنوم ضروری است و افرادی که تخصص فنی کمی دارند ممکن است در دراز مدت با سیستم جریان هوا مشکل داشته باشند. علاوه بر این ، قرار دادن دریچه شکاف دار با انحنا یک موضوع تخصصی است و افراد غیر معمول با دنده غیر معمول نمی توانند بدون درد آن را قرار دهند.

خرید دریچه خطی با کیفیت

مدل‌های دریچه هوای خطی توانایی استفاده از پلنیوم باکس، دمپر و دیفیوزر را داشته و در عین حال سادگی به زیباتر شدن اتاق و راهرو نیز کمک خواهند نمود. امکان نصب دریچه هوای خطی بر روی دیوار، سقف و حتی کنج دیوار نیز وجود دارد. سازگاری با شرایط جویی مختلف و به‌کارگیری در سیستم‌های مختلف سرمایش و گرمایش نیز به محبوبیت دریچه‌های خطی افزوده است. دریچه‌های خطی در ابعاد، اندازه، شکل پره، جهت تیغه و متریال‌ها متفاوتی تولید شده و در ادامه کدام از این دسته‌بندی‌ها را به تفکیک مورد بررسی قرار خواهیم داد. دریچه اسلات از لحاظ تعداد شیار دارای تنوع تا 10 اسلات بوده و فاصله بین هر شیار بین 2 الی 2.5 میلی‌متر است. همچنین حداکثر طول استاندارد برای دریچه اسلوت را 3 متر در نظر گرفته و در صورت نیاز باید با رعایت نکات فنی دریچه هوای اسلات جدیدی در امتداد آن ایجاد شود.

محصول مورد نظر ممکن است برای عبور هوای ورودی و یا برای هوای خروجی مورد استفاده قرار گیرد، بر این اساس می‌توان تنظیم هوای خانه را نیز از این طریق این انجام داد. همچنین وجود دریچه تهویه به عنوان یکی از پارامترهای ایمنی، در هر خانه‌ای ضروری است. اما در این بین به طور معمول انتخاب دریچه اسلوت به جهت دکوراتیو بودن به‌همراه خاصیت دمش و مکش هوای داخل محیط در لیست نهایی تمامی معماران ساختمانی قرار دارد. در صورت نیاز مشتری امکان ساخت پلنیوم باکس با دریچه هوای همراه وجود دارد. برای ثبت درخواست خود با شماره تلفن … تماس گرفته یا از طریق برنامه واتس آپ با نماینده فروش شرکت تهویه سان ارتباط برقرار نمایید.

دریچه هوای خطی بر اساس متریال

البته این محدودیت مختص زمانی است که قرار است دریچه به صورت یکپارچه در سقف یا دیوار قرار گیرد. دریچه اسلات به صورت چهار گوش بوده و از آلومینیوم برای تولید و ساخت آن استفاده می شود. قدرت دریچه اسلوت در هوادهی و توزیع همگن هوا در محیط، یکی از مزایایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح بیرونی دو دیوار با هم برخورد می کنند قابل نصب است.

این دیفیوزرها با فضای خالی، طراحی و در شکل‌های ظریف و زیبا و اندازه‌های دریچه اسلات مختلف ساخته می‌شوند. دریچه ی خطی هوای فشرده یک راه‌حل رقابتی و عالی برای تامین هوای سالم، ثابت و سازگار با سیستم تهویه مطبوع برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری و خانه‌های مسکونی است. اصفهان یکی از شهرهای بزرگ کشور با جمعیت بالا است به همین علت نیازمند تجهیزات خاص برای بنای ساختمان‌های شیک و بزرگ است. تامین سیستم هوارسانایی این مدل از واحدها باید توسط دریچه هوای اسلات صورت پذیرد. شخص یا اشخاصی که وظیفه تامین مالی ساخت یک ساختمان را بر عهده دارند، باید از فرصت‌های مناسب جهت کاهش هزینه‌ها استفاده نمایند. دریچه های خطی اسلات را حتی می توان به شکل قوسدار ، متناسب با انحنای موجود در سقف ، تولید و نصب کرد.

  • خوب است بدانید که دریچه های اسلوت می توانند در طول نا محدود و به صورت سفارشی و مطابق خواست مشتری تولید گردند.
  • به منظور تنظیم میزان هوای ورودی یا خروجی از دریچه می توان پشت آن، دمپر هوا تعبیه کرد.
  • محصول مورد نظر ممکن است برای عبور هوای ورودی و یا برای هوای خروجی مورد استفاده قرار گیرد، بر این اساس می‌توان تنظیم هوای خانه را نیز از این طریق این انجام داد.
  • دریچه‌های جهت دار تقریباً در همه جا یافت می شوند، به خصوص در ساختمان های اداری و مراکز خرید.
  • ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

در غیر این صورت، فردی را در جریان جزئیات مکان و زمان ملاقات و مشخصات طرف مقابل بگذارید. اطلاعات فروشنده و آگهی را حتماً ذخیره کنید تا در صورت نیاز، دسترسی سریع داشته باشید. گروه صنعتی تهویه سازان باستان با بیش از دو دهه فعالیت در صنایع فلزی کشور و بیش از ۱۰۰۰ پروژه موفق در سطح کشور همیشه پیشتاز در این بازار بوده است. محتوای این پاپ آپ از تنظیمات پوسته دیناکالا و همچنین به طور جداگانه برای هر محصول قابل تنظیم می باشد.

هرگز بعد از تحویل کالا یا خدمات، پرداخت مبلغ را به زمان دیگری موکول نکنید. در صورت مشاهده آگهی‌هایی با قیمت نامعقول، از طریق «گزارش مشکل آگهی» ما را در جریان قرار دهید. بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد.

آشنایی با انواع دریچه اسلوت و قیمت خرید دریچه اسلات با کیفیت ویرگول